Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Klaipėdos Smeltės" krantinių rekonstrukcijai - naujas konkursas

    Prieš projekto pakeitimą vienos didžiausių uosto krovos bendrovių "Klaipėdos Smeltė" krantinių rekonstrukcijos darbus vykdžiusioms statybos įmonei "Klaipėdos hidrotechnika" ir Vokietijos bendrovei "Josef Mobius Bau-Aktienge-sellschaft" nepateikus jungtinės sutarties, bus skelbiamas naujas darbų konkursas.

    "Derėtis su pavieniais rangovais negalime, o jie neturėjo jungtinio susitarimo. Dabar skelbsime atvirą konkursą - tokiam mano žingsniui sugaišta 14 dienų, o dėl ko delsta nuo pernai rugsėjo - aš nesiaiškinsiu. Tai reikėjo daryti dar pavasarį", - "Verslo žinioms" teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...nkursas-235004

    Duok dieve, kad MSC nenuspres pereiti i Lenkija ir KVJUD vadovams pasiseks ispresti visas problemas kuo greiciau. To jiems ir linkiu.

    Comment


      Uoste - kinų delegacija
      2009 m. Rugpjūčio 25 d.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Saunu, kad ateina nauja kompanija. APL tikrai turi dideliu ir graziu laivu. Tikesimes tai nebus vienkartinis apsilankymas.

        Comment


          Uostamiestyje regimas konteinerių paskirstymo centras



          Vyriausybė pirmadienį svarstė galimybę Klaipėdos uoste įkurti konteinerių paskirstymo centrą. Pasak uosto direkcijos vadovo, tai padidintų krovą ir pajamas.

          Konteinerių paskirstymo centrą, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo teigimu, Lietuvoje turėtų kurti „Meditarranean Shipping Company“ (MSC), antra pagal dydį pasaulyje konteinerių pervežėja, skelbia lrt.lt.

          Sukūrus centrą, į Lietuvą būtų atplukdomi dideli - 6-6,5 tūkst. tonų - konteineriai.

          „Mažesniais laivais jie būtų pervežami į kitus rytinės Baltijos pakrantės uostus arba sausumos keliais į Rytus“, - po Vyriausybės pasitarimo žurnalistams tvirtino E.Gentvilas.

          Kol kas konteinerių paskirstymo centras Klaipėdos uoste negalėtų iškilti, nes į uostą gali įplaukti tik tie konteinervežiai, kuriuose telpa 3,5 tūkst. tonų.

          „Riekia dvigubai didesnio kiekio, kurį būtų protinga ir logiška paskirstyti po kitus uostus. Tam, kad galėtų įplaukti kiti konteinervežeriai, reikia nemažai investicijų į krantines, uosto farvaterių išgilinimo [...] Pagilinus farvaterį vienu metru, galėtų įplaukti didesni konteineriai“, - kalbėjo E.Gentvilas.

          Pasak jo, per Europos Sąjungos (ES) struktūrinius ar sanglaudos fondus su Vyriausybės pagalba tikimasi tam rasti lėšų.

          Pagal atliktus paskaičiavimus, farvaterių gilinimo projektui riekėtų 84 mln. litų. Klaipėdos uosto direkcijos vadovas viliasi, kad 60 mln. litų pavyktų gauti iš ES fondų. Dar 70 mln. reikėtų krantinių rekonstrukcijos projektui.

          Pasak E.Gentvilo, gavęs ES paramą, Klaipėdos uostas „išspaustų“ reikiamas likusias lėšas iš savo resursų.

          Projekto įgyvendinimas galėtų būti pradėtas 2011 m. kovą. E.Gentvilo teigimu, įgyvendinus projektą, padidėtų uosto krova, iš karto būtų galima pritraukti naujų rinkliavų.

          Planuojama, kad vienos perkrautos tonos uostas uždirbtų 4 litus, o nuo vieno standartinio konteinerio - 38,5 lito.

          „Investicijos neabejotinai atsipirktų per septynis metus“, - teigė uosto vadovas.

          Vyriausybė pritarė projektui, bet žada jį tobulinti kitą savaitę. Taip pat reikalaujama įsipareigojimų iš bendrovės savininkų. Kol kas E.Gentvilas sieks užtikrinti, kad italų kapitalo bendrovė MSC įsipareigotų už gautas lėšas centrą pastatyti būtent Klaipėdoje.

          „Kad nebūtų taip, kad Lietuvos valstybė, uosto direkcija randa pinigus, juos investuoja, o jie sako, kad centrą kurs kitur. Šansų beveik nėra, bet turi būti abipusiai įsipareigojimai. Mes investuosime ir jie turi įsipareigoti investuoti į kranus, į konteinerių parkavimo aikšteles“, - teigė E.Gentvilas.

          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...centras-235941

          Mane, tiesa sakant, labai neramina faktas, kad sis projektas bus pradėtas tik 2011 m kovo mėnesį. MSC reikalavimai kur kas rimtesni. Baugu, kad jinai nenuspręstų pasirinkti Gdynę arba Gdanską. Tada beliktu ištarti: Dabar jau šaukštai po pietų.

          Comment


            Su tokiais terminais...bet ką norėti, jei pusmetį ar metus net nesugebama pradėti rekonstruoti rekonstrukcijos metu įgriuvusios krantinės.
            Čia Gentvilas taip ir sakė, ar jo žodžiai iškraipyti? kalba apie konteinerius/tonas ir plaukiojančius konteinerius..
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Su tokiais terminais...bet ką norėti, jei pusmetį ar metus net nesugebama pradėti rekonstruoti rekonstrukcijos metu įgriuvusios krantinės.
              Čia Gentvilas taip ir sakė, ar jo žodžiai iškraipyti? kalba apie konteinerius/tonas ir plaukiojančius konteinerius..
              Nu as irgi truputi jo sapalioniu nesupratau. Bet nelogiska, kad vienas konteineris svekia 6-6.5 tukst. tonu Cia turima omeny viso laivo(konteinervezio) talpa. Ji nurodoma tonomis arba konteineriu (TEU) kiekiu.

              Comment


                Toki pat straipsni pateike ir Vakaru ekspresas, tik jam suteike optimistiskesni pavadinima:

                Vyriausybė pritarė konteinerių paskirstymo centrui

                Comment


                  Uoste įtariamas sabotažas

                  Vakar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas, sušaukęs spaudos konferenciją, pareiškė, kad uostas yra žlugdomas, nes greitai gali tekti mažinti leistiną laivų įplaukimo grimzlę, jeigu jis nebus valomas ir gilinamas.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Klaipėdos uostui - dar vienas išbandymas

                    Klaipėdos uostui - naujas egzaminas. Trečiadienį apie 12 val. į uostą įplauks ilgiausias ir didžiausios talpos per visą uosto istoriją konteinerinis laivas "MSC Aniello“, pranešė uosto direkcija.

                    Šio laivo, pastatyto 2000 metais, ilgis sudaro 259,5 m, plotis – 32,2 m, o maksimali grimzlė – 13 m. Šį per visą Klaipėdos uosto istoriją ilgiausią ir didžiausios talpos konteinervežį agentuoja UAB "MSC Vilnius“. Laivas plaukioja su Panamos vėliava.

                    Laivas bus prišvartuotas prie "Klaipėdos Smeltės“ operuojamos krantinės Nr. 82. Planuojama iš laivo iškrauti bei į laivą pakrauti apie 1121 konteinerių (t. y. apie 1500 TEU). Bendra laivo talpa – 4056 TEU.

                    Esant palankioms oro sąlygoms, planuojama, kad laivas iš Klaipėdos uosto išplauks penktadienio rytą.

                    http://www.ve.lt/?data=2009-09-08&ru...&id=1252424762

                    Būtinai persikelsiu su keltu į Smiltynę ir važiuosiu prie molo nufotografuoti šitą gražuolį. Juk ne kasdien tokie įspūdingi laivai atplaukia. Jei norit, galit prisidėti, kompanija tikrai nepakenktų

                    Štai kelios šio laivo nuotraukos:



                    Comment


                      Maždaug 12.20 h Msc Aniello įplaukė į Klaipėdos uosta. Štai žadėtos nuotraukos.







                      Paskutinis taisė groundzer; 2009.09.09, 18:06.

                      Comment


                        Gal ne tokios ir geros, bet vis tiek nuotraukos kitu rakursu:

                        http://klaipeda.diena.lt/vaizdai/alb...inervezis-1745

                        Šaltinis: www.kl.lt

                        Comment


                          Klaipėdos uostas vienintelis Baltijos valstybėse smarkiai sumažino krovą

                          Klaipėdos uoste - vieninteliame iš didžiųjų Baltijos valstybių uostų krovos apimtis šiemet smarkiai sumažėjo, rodo pačių regiono uostų paskelbti krovos duomenys.

                          Per aštuonis šių metų mėnesius Klaipėdos uoste perkrauta 17,841 mln. tonų krovinių - 13,7 proc. mažiau nei prieš metus.

                          Daugiausiai krovinių pritraukė Talino jungtinis uostas - 20,775 mln. tonų, o tai 6,5 proc. daugiau nei pernai sausį-rugpjūtį.

                          Rygos uosto krovinių apyvarta palyginamuoju laikotarpiu padidėjo 3,5 proc. iki 20,094 mln. tonų, Ventspilio - sumažėjo 0,8 proc. iki 19,09 mln. tonų.

                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...o-krova-237562

                          Comment


                            o kaip Liepojos uostas? Ar tik ne jis pagrindinis konkurentas Klaipedai?

                            Comment


                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              o kaip Liepojos uostas? Ar tik ne jis pagrindinis konkurentas Klaipedai?
                              Na, kol kas ne. Šio uosto akvatorijos grimzlė nėra tokia didelė, kaip kitų Latvijos uostų. Tad Liepojos uostas kol kas nėra pagrindinis Klaipėdos konkurentas. Bet skaičiau Klaipėdos dienraštyje vieną straipsnį, kuriame rašome apie šio jūrų uosto modernizavimą. Tad ką gali žinoti, gal ateityje jis taps dideliu ir rimtu konkurentu mums.

                              Comment


                                Melnragėn nuvažiavau "ant durniaus" (tiesą sakant, tikėjausi iš Klp patekti į Liepoją, bet vieeenas autobusas per dieną... tai sukausi iš padėties "o tai ką dabar veikti?" neblogai gal išsisukau)














                                ar čia ugniagesių laivelis ar šiaip raudonas?..



                                Comment


                                  Anaiptol, tas raudonas kateris priklauso Klaipėdos uosto locmanų komandai. Beje, ko gero reikia paaiškinti kokį darbą atlieka locmanas. Taigi, šie uosto darbuotojai nuplukdomi į atplaukiančius ir išplaukiančius laivus, bei būdami kapitono tiltelyje padeda jiems farvateriu įplaukti arba išplaukti iš uosto. Tikiuosi dabar žinosi koks atsakingas ir sunkus locmanų darbas.

                                  Comment


                                    Pasigirdo kalbos, jog Tor Corona gali perkelti dirbti i vidurziemio jura ( Italija-Tunisas ). Mazokai kroviniu yra Lietuvoje. Dar nera aisku kaip bus, bet tikriausiai per menesi vadovybe priims sprendima.

                                    Comment



                                      Man iš pat pradžių buvo nuostaba dėl tokio tūrio laivo tokioj linijoj.

                                      Comment


                                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                        Anaiptol, tas raudonas kateris priklauso Klaipėdos uosto locmanų komandai. Beje, ko gero reikia paaiškinti kokį darbą atlieka locmanas. Taigi, šie uosto darbuotojai nuplukdomi į atplaukiančius ir išplaukiančius laivus, bei būdami kapitono tiltelyje padeda jiems farvateriu įplaukti arba išplaukti iš uosto. Tikiuosi dabar žinosi koks atsakingas ir sunkus locmanų darbas.
                                        na ačiū, ačiū, pasijaučiau kaip mažas vaikas, kuriam aiškinama, kad pieną duoda karvytė, o ne parduotuvė

                                        tiesą sakant, pirma idėja ir buvo, kad tai locmanas, ir aš tikrai žinau, ką jie daro, bet kadangi kartais aplink pasitaiko jachtų tipo specialistų "su pažymėjimais", kurie skatina abejoti akivaizdžiais dalykais, tai ėmiau ir suabejojau... patiklus žmogus:/ tikiuosi, jumis jau galima tikėti?

                                        šitą irgi tądien mačiau:

                                        Comment

                                        Working...
                                        X