Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\
    Reik tikėtis, kad taip ir bus. Tik va jie dar ir sąlygas tam tikras kelia - išgilinti iki 14,5 m(jei neklystu) ir praplatinti įplaukos kanalą iki Klaipėdos Smeltės krantinių (o gal net iki tarptautinės perkėlos, kur yra laivų apsukimo aikštelė). Nes šiuo metu jie negali čia atginti pilnų panamax laivų, nes jie tiesiog nusėstų ant dugno.

    Ir šiaip nepigus tai malonumas, nes gali tekti tvirtinti kai kurias visai neseniai suremonruotas krantines, arba net visą Smiltynės krantinę. Taip pat įsisvaizduoju ką aplinkosaugininkai jiems pasakys, nes jau ir dabar marias labai dažnai sūrus vanduo užplūsta. Dėl tos pačios priežasties dauguma žuvų į Karaliaučiaus pusę pabėgo... bet turint omeny, kad vandens lygis savaime kyla dėl tirpstančių ledynų, tai gali būti, kad šitą visą reikalą palaimins ir aplinkosauga.

    P.S. o kur randasi ta Litbana? Ar jie nuomuojasi kokius nors sandėlius ir krantinę iš Klaipėdos Smeltės ?
    Paskutinis taisė tricky_kid; 2009.06.24, 03:19.
    Propoganda ir penas mintims >>>

    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
    www.ted.com

    Comment


      Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
      /\
      Reik tikėtis, kad taip ir bus. Tik va jie dar ir sąlygas tam tikras kelia - išgilinti iki 14,5 m(jei neklystu) ir praplatinti įplaukos kanalą iki Klaipėdos Smeltės krantinių (o gal net iki tarptautinės perkėlos, kur yra laivų apsukimo aikštelė). Nes šiuo metu jie negali čia atginti pilnų panamax laivų, nes jie tiesiog nusėstų ant dugno.

      Ir šiaip nepigus tai malonumas, nes gali tekti tvirtinti kai kurias visai neseniai suremonruotas krantines, arba net visą Smiltynės krantinę. Taip pat įsisvaizduoju ką aplinkosaugininkai jiems pasakys, nes jau ir dabar marias labai dažnai sūrus vanduo užplūsta. Dėl tos pačios priežasties dauguma žuvų į Karaliaučiaus pusę pabėgo... bet turint omeny, kad vandens lygis savaime kyla dėl tirpstančių ledynų, tai gali būti, kad šitą visą reikalą palaimins ir aplinkosauga.

      P.S. o kur randasi ta Litbana? Ar jie nuomuojasi kokius nors sandėlius ir krantinę iš Klaipėdos Smeltės ?
      Taip. UAB Litbana nuomojasi krantines is Klaipedos Smeltes. Jinai randasi tarp konteineriu ir saldytuvu terminalu. Pagrindine jos veikla vaisiu (bananu, apelsinu,mandarinu) krovimas ir sandeliavimas.

      Comment


        Šiandien.
        144-osios krantinės statyba prie Konteinerių terminalo Smeltės pusiasalyje:






        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Norėjau sužinoti, kam priklausys ši 144 krantinė ? Skaičiau, lygtai čia turėtų būti vaisių, daržovių šaldytuvai ar kažkas panašaus. Bet dabar, kai paklausiausi kroviniai yra konteineriai visai nenuostabu būtų, kad šią krantinę atiduotu Klaipėdos konteinerių terminalui.

          Comment


            Parašė groundzer Rodyti pranešimą
            Norėjau sužinoti, kam priklausys ši 144 krantinė ? Skaičiau, lygtai čia turėtų būti vaisių, daržovių šaldytuvai ar kažkas panašaus. Bet dabar, kai paklausiausi kroviniai yra konteineriai visai nenuostabu būtų, kad šią krantinę atiduotu Klaipėdos konteinerių terminalui.
            Tikrai neatiduos konteinerių terminalui, nes konteinerių terminalas ir taip turi 8,6 ha rezervinę teritoriją, tad plėstis turi kur, ten kiek žinau bus skystų produktų terminalas

            Comment


              Pilies uostą perima laivininkai
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23129546
              Vida Bortelienė, „Lietuvos žinios“
              2009 liepos mėn. 16 d. 08:18


              Mažiesiems laivams ir jachtoms švartuoti už 50 mln. litų rekonstruotos Klaipėdos Danės upės krantinės ir Pilies uostas nuo šiol turi vieną šeimininką - jų valdymo teisę miesto taryba 25 metams suteikė bendrovei "Klaipėdos laivų remontas", perimančiai turtą koncesijos pagrindais.

              Dėl istorinės miesto dalies tvarkymo Klaipėdoje ne vienus metus keltus politinius ginčus (iš pradžių - Pilies uosto pavaldumo, dėl Europos Sąjungos (ES) paramos naudojimo, vėliau - dėl turto perėmimo) nutraukė savivaldybės tarybos birželio 26 dienos sprendimas.

              Pilies uosto koncesijos teisė suteikta akcinei bendrovei "Klaipėdos laivų remontas", su kuria šiomis dienomis pasirašoma jachtų ir mažųjų laivų uosto valdymo sutartis. Tada bus įvykdyta paskutinė Lietuvos verslo paramos agentūros projektui iš dalies finansuoti iškelta sąlyga - parinkti operatorių.

              Tai padariusi savivaldybė bus pasiekusi, kad iki liepos pabaigoje vyksiančios Didžiųjų burlaivių regatos visos krantinės būtų ne tik sutvarkytos, bet ir perduotos viešu konkursu išrinktam operatoriui: uostą valdyti, naudoti ir teikti viešąsias paslaugas. Paskui miesto laukia dar viena nelengva užduotis - grąžinti bankui 15 mln. litų, pasiskolintų siekiant užbaigti Pilies uosto investicinę programą.

              Projektas, turintis kliūčių

              Klaipėdos savivaldybė Pilies uosto ir teritorijų prie pilies liekanų tvarkymo projektus net keletą metų įvardijo kaip investicijų prioritetus. Tačiau džiugesį, kai 2003 metais pagaliau buvo gauta ES PHARE programos parama techninei dokumentacijai rengti ir 2006 metais skirti iš ES 25 mln. litų, netruko užgožti rūpesčiai. Ir ne tik dėl kone dvigubai pabrangusių krantinių statybos darbų, netesėtų Vyriausybės pažadų remti projektą, bet ir skundų.

              Per krantinių statybos laiką jų peripetijas perprato ir prokurorai, ir teisėjai, ir Vyriausybė, ir miesto taryboje pasikeitę politikai. Pastaraisiais metais pagalį į ratus kaišiojo mažųjų laivų, plukdančių žmones į Smiltynę, asociacija. Smulkieji verslininkai baiminosi, kad po rekonstrukcijos Pilies uoste jiems trūks vietos, o siūlomos Danės upės krantinės techniškai bus netinkamos.

              Paklausta apie projekto eigą, Lietuvos verslo paramos agentūra LŽ atsakė, kad šiemet vasarį per Ūkio ministerijos ir projekto vykdytojo atstovų susitikimą Klaipėdos savivaldybė įsipareigojo dalį krantinių skirti mažiesiems laivams ir užtikrinti tų krantinių tinkamumą jiems švartuotis. Balandžio 16 dienos raštu gautas patvirtinimas, kad savivaldybė ir mažųjų laivų asociacija "Pajūrio laivai" susitarė.

              "Projekto įgyvendinimo ataskaita patvirtinta su sąlyga, kad iki 2009 metų gegužės 1 dienos bus pasirinktas sukurtos infrastruktūros operatorius ir iki šios datos jis pateiks agentūrai pasirašytą Infrastruktūros administravimo sutarties kopiją. Tačiau iki nurodytos datos operatorius nebuvo pasirinktas", - apie uždelstą biurokratinį procesą ir birželio pradžioje atliktą patikrinimą sakė agentūros atstovas ryšiams su visuomene Vidmantas Valiušaitis.

              Atvykę į Klaipėdą valdininkai įsitikino, kad buvo panaudotos ne tik ES, bet ir Klaipėdos miesto savivaldybės bendrojo finansavimo lėšos. O trūkstamą dalį, kurią kažkada buvo žadėjusi Vyriausybė ir kurios reikia norint atsiskaityti su rangovu, bendrove "Hidrostatyba", savivaldybė šiemet skolinasi iš bankų.

              Anot V.Valiušaičio, savivaldybė prašė pratęsti operatoriaus parinkimo terminą iki birželio 30 dienos. Pagal patikros išvadas agentūros pažeidimų kontrolieriui pateiktas pranešimas, kad šis pažeidimas nėra pašalintas. Savivaldybės tarybos sprendimu koncesijos sutarties projektas patvirtintas birželio 26 dieną, tačiau sutarties savivaldybė iki šiol nepateikė.

              Koncesininkas - UAB "Pilies uostas"

              Nors anksčiau buvo vardijama daug pretendentų į Pilies uostą, vykdant operatoriaus parinkimo konkursą kovo mėnesį buvo gautas pasiūlymas tik iš vieno dalyvio - "Klaipėdos laivų remonto". Tokio rezultato ir buvo galima tikėtis, nes bendrovė iki tol daug investavo savo teritorijoje kurdama jachtklubą, vadinamąją mariną, ir įgyvendindama nekilnojamojo turto projektą "Jūros vartai".

              Klaipėdos savivaldybės Turto ir finansų komitetas nustatė, kad konkurso dalyvis pateikė išsamų ir įpareigojantį pasiūlymą, leidusį pradėti derybas.

              Pagal koncesijos sutartį savivaldybė suteikia koncesininkui leidimą vykdyti nurodytą ūkinę veiklą ir gauti iš šios veiklos pajamų. O koncesininkas įsipareigoja tai daryti ir prisiimti riziką.

              Per derybas aptarti viešųjų ir privačių interesų klausimai: krantinių naudojimo, per burlaivių regatas teikiamų paslaugų, žuvų turgaus, laivų degalinės. Taip pat sutartis papildyta pozicija dėl Pilies tilto pakėlimo, kad laivai galėtų švartuotis prie Danės krantinių, o savivaldybė mokėtų už šią paslaugą.

              Vietoj koncesijos mokesčio "Klaipėdos laivų remontas" įsipareigojo investuoti 4 mln. litų per dvejus metus nuo sutarties pasirašymo datos, vėliau - 700 tūkst. litų. Pasibaigus sutarties terminui, nekilnojamasis turtas, kuris buvo sukauptas koncesininko investicijomis, savivaldybės gali būti išperkamas rinkos verte.

              Pasak Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės, prieš pasirašydamas sutartį koncesininkas privalo pateikti draudimo garantijas dėl įsipareigojimų vykdymo, kadangi veikla numatoma ilgam terminui. Jos žiniomis, "Klaipėdos laivų remontas" buvo gavęs pasiūlymų net iš keleto draudimo įmonių.

              Bendrovės generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus teigimu, geriausias tarifų sąlygas pateikė draudimo bendrovė "Industrijos garantas".

              „Lietuvos žinios“

              Comment


                Šiuo metu Klaipėdos uoste reguliariai apsilanko šie Maersk Line kompanijos konteineriniai laivai:

                Maersk Valletta


                Pastatymo metai: 2002
                Grimzlė: 10.86 m
                Talpa (TEU): 1719
                Ilgis: 178,57 m
                Plotis: 27,60 m
                Šaukinio kodas: ZDEZ7

                Maersk Vancouver


                Pastatymo metai: 2001
                Grimzlė: 10.86 m
                Talpa (TEU): 1719
                Ilgis: 178,57 m
                Plotis: 27,60 m
                Šaukinio kodas: ZDEX7

                Maersk Venice


                Pastatymo metai: 2002
                Grimzlė: 10.86 m
                Talpa (TEU): 1719
                Ilgis: 178,57 m
                Plotis: 27,60 m
                Šaukinio kodas: ZDFH7

                Maersk Vigo


                Pastatymo metai: 2002
                Grimzlė: 10.86 m
                Talpa (TEU): 1719
                Ilgis: 178,57 m
                Plotis: 27,60 m
                Šaukinio kodas: ZDFC2

                Šaltiniai
                http://www.vesseltracker.com
                http://www.containershipregister.nl

                Comment


                  Pastebejau, kad kai Smelte perejo i MSC rankas, MSC laivu labai padaugejo. Ir Brianna vel penktadieni buvo atplaukus...
                  Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                  Comment


                    Parašė ArTuRAs Rodyti pranešimą
                    Pastebejau, kad kai Smelte perejo i MSC rankas, MSC laivu labai padaugejo. Ir Brianna vel penktadieni buvo atplaukus...
                    Ir ne tik Brianna. Dar apsilanko MSC Laurence, MSC Serena. Karta buvo atplaukęs MSC Seine ir MSC Iris.
                    Be to, liepos 27 d. turi atplaukti ir MSC London
                    Paskutinis taisė groundzer; 2009.07.20, 13:45.

                    Comment


                      http://www.hamburgsued-frachtschiffreisen.de
                      Nenorit niekas pakeliauti krovininiais laivais aplink pasaulį?

                      Comment


                        2009-07-28
                        „Krovinių terminalas“ krauna daugiau
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          2009-07-27
                          Tyrimams pirks naują laivą
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Klaipėdos uostas šiemet pirmauja pagal konteinerių krovą

                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-krova-233595
                            "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                            Comment


                              www.ve.lt

                              Klaipėdoje apsilankė ilgiausias konteinervežis



                              Klaipėdos uoste lankėsi ilgiausias uosto istorijoje konteinervežis "MSC Nikita“, pranešė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

                              Praėjusį ketvirtadienį prie LKAB "Klaipėdos Smeltė“ operuojamos krantinės Nr. 82 prisišvartavo ilgiausias visoje uosto istorijoje konteinervežis.

                              Laivas, kurį agentuoja UAB "MSC Vilnius“, plaukioja su Panamos vėliava.

                              Iš laivo "MSC Nikita“, kuriam Klaipėdos uoste locmano paslaugas suteikė VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Laivų eismo tarnybos vyresnysis locmanas (pamainos viršininkas) Aleksas Bučys ir 1 klasės locmanas Aleksandras Berankis, iškrauti 584 ir pakrauti 374 konteineriai.

                              Ilgasis konteinervežis iš Klaipėdos uosto išplaukė šeštadienio rytą.
                              Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                              Comment


                                2009-08-18
                                Klaipėda netenka tranzito krovinių
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Uoste - laivo ilgio rekordas

                                  Platesnis straipsnis.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Puikus straipsnis. Bet, aisku neramina Klaipedos Juru Uosto Direkcijos neveiklumas, sprendziant Klaipedos Smeltes krantiniu pertvarkymo darbus. Tikesimes viskas eis gerai ir MSC liks musu uoste.

                                    Comment


                                      O kaip išsisprendė klausimas dėl riedulių šiaurinėje uosto dalyje? Iki rugpjūčio 15-os dienos turėjo Uosto dirkcija pateikti atsakymą, ar galės priimti laivus, kurie gabens trąšas baltarusiškas į Kiniją. Nes kitaip būtų pasirinktas Ventspilis.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment

                                      Working...
                                      X