Viskas. Augimas jau išblėso
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uostas
Collapse
X
-
Klaipėdos uosto krovos apžvalga
2016 m. sausio–rugsėjo mėn. Klaipėdos uosto krovos apyvarta augo 3,4 proc. – krauta 29,90 mln. t, t. y. 980,2 tūkst. t daugiau nei 2015 m. sausio–rugsėjo mėn.
2016 m. sausio–rugsėjo mėn. į Klaipėdos uostą įplaukė 5 090 laivų, t. y. 1,5 proc. arba 77 laivais daugiau nei 2015 m. sausio–rugsėjo mėn. Keleivių apsilankė 300 237, t. y. 3,1 proc. arba 9 018 keleivių daugiau.
Klaipėdos uoste kraunamų krovinių tipų pokyčiai:
skystieji kroviniai – pilta 8 685,2 tūkst. t, +12,6 proc. arba +974,9 tūkst. t;
generaliniai kroviniai – krauta 9 199,8 tūkst. t, +9,4 proc. arba +791,8 tūkst. t;
birieji kroviniai – pilta 12 010,4 tūkst. t, -6,1 proc. arba -786,5 tūkst. t.
Kruizinė laivyba. 2016 m. gegužės–rugsėjo mėn. apsilankė 50 kruizinių laivų, kuriais atvyko 63 038 keleiviai (6,8 proc. arba 4 022 keleiviais daugiau). Tai naujas atvykusių kruizinių keleivių rekordas, kuris dar padidės įtraukus 2016 m. spalio mėn. rezultatus. 2015 metais atvyko 60 202 keleiviai.
Comment
-
Komersantas rašo, kad jau ir baltarusiškus naftos produktus rusai bando perimti į savo uostus. Jeigu jiems pavyks, tai Klaipėdos uostui ir Klaipėdos naftai gali problemų kilti, nes kitų tranzitinių naftos produktų neįsivaizduoju iš kur būtų galima paimt.
http://www.kommersant.ru/doc/3118910#comments
Comment
-
Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimąKomersantas rašo, kad jau ir baltarusiškus naftos produktus rusai bando perimti į savo uostus. Jeigu jiems pavyks, tai Klaipėdos uostui ir Klaipėdos naftai gali problemų kilti, nes kitų tranzitinių naftos produktų neįsivaizduoju iš kur būtų galima paimt.
http://www.kommersant.ru/doc/3118910#comments
Comment
-
Klaipėdos uostas pradeda ruoštis Malkų įlankos rekonstrukcijai
Klaipėdos uostas pradeda ruoštis pietinėje dalyje esančios Malkų įlankos plėtrai – Konsultacijų ir audito bendrovė „Ernst & Young Baltic“ per tris mėnesius turės parengti projekto investicijų planą ir paraišką Europos Sąjungos (ES) paramai gauti.
Klaipėdos uostas su „Ernst & Young Baltic“ projekto plano rengimo sutartį pasirašė trečiadienį – jos vertė 28,9 tūkst. eurų. Visus dokumentus bendrovė turės parengti iki kitų metų sausio 28 dienos.
Malkų įlankoje veikia bendrovės Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT), „Klasco“, Malkų įlankos terminalas, Vakarų laivų gamykla (VLG) ir jos antrinė įmonė „Vakarų krova“. Anksčiau uosto vadovas Arvydas Vaitkus yra sakęs, jog per 3-4 metus į Malkų įlanką ketinama investuoti apie 150–180 mln. eurų, gilinant įlankos kanalą iki 14,5 metro.
Comment
-
Pradedama krantinės prie Jūrų muziejaus rekonstrukcija
Smiltynėje, ties Lietuvos jūrų muziejumi, pradedama senos, kone keturis dešimtmečius naudojamos krantinės rekonstrukcija. Atlikus darbus krantinė bus saugesnė ir patogesnė.
Smiltynėje esanti krantinė pastatyta 1978 metais. Jos rekonstrukcija pradedama siekiant užtikrinti saugų tolimesnį jos eksploatavimą. Rekonstrukcijos metu bus įrengtos dvi stacionarios ir viena kilnojamoji rampa, tad krantinė bus patogesnė švartuotis tiek mažiesiems laivams, tiek keltams.
„Krantinės rekonstrukcija reikalinga, kad ir toliau ją būtų galima saugiai eksploatuoti. Atlikus darbus keltų keleiviai, taip pat neįgalieji bei dviratininkai, galės būti saugiai įlaipinami ir išlaipinami“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos laikinai infrastruktūros direktoriaus pareigas einantis Vidmantas Paukštė.
Vykdant statybos darbus nuo spalio 21 dienos tiesioginiai kelto reisai į delfinariumą nebus vykdomi, keltai pagal nustatytą grafiką kursuos į Smiltynę.
Krantinę rekonstruos Latvijos kompanija BMGS. Darbų vertė – 812 tūkst. eurų (su PVM). Planuojama darbų trukmė – iki kitų metų rugpjūčio.
Su šiuo projektu numatyta galutinai sutvarkyti aplinką prie „Albatroso“ paminklo, skirto žuvusiems Lietuvos jūrininkams ir nuskendusiems laivams pagerbti.
Comment
-
„Klaipėdos nafta“ pasirašė ilgalaikę sutartį su baltarusiais
Naftos produktų ir suskystintųjų gamtinių dujų krovos terminalus valdanti AB „Klaipėdos nafta“ ir Belarusskaja neftenaja kampanija (BNK) pasirašė ilgalaikę mazuto krovos sutartį, kuri užtvirtina baltarusių kompanijos ir „Klaipėdos nafta“ bendradarbiavimą.
Baltarusijos perdirbėjai per bendrovės terminalą krauna naftos produktus ir pastarasis bendradarbiavimas buvo abipusiai naudingas, todėl abi šalys išreiškė interesą pratęsti bendradarbiavimą ilgesniam periodui – trejiems metams su galimybe terminą pratęsti dar dvejiems metams. Sutartis įsigalioja nuo šių metų lapkričio 1 dienos.
Comment
-
Parašė Tylus Rodyti pranešimąAr išliks Klaipėdoje baltarusiški kroviniai?Baltarusiškų naftos produktų permetimas iš Klaipėdos į Rusijos uostus būtų skaudi netektis Lietuvos geležinkeliams ir Klaipėdos uostui.
Be to, iš Baltarusijos nuo liepos mėnesio per Klaipėdos uostą nebevežami naftos produktai
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra tokia informacija:
Be to, iš Baltarusijos nuo liepos mėnesio per Klaipėdos uostą nebevežami naftos produktai
http://neftianka.ru/tarify-rastut-obemy-padayut/Paskutinis taisė Perfect; 2016.10.31, 16:18.
Comment
-
Uoste atnaujinamos boninės užtvaros
Uosto direkcija atnaujinama turimą uosto apsaugos nuo naftos produktų ir kitų šiukšlių išsiliejimo įrangą.
Planuojama įsigyti na mažiau kaip 300 metrų ilgio bonines užtvaras.
Taip pat bus perkami keli papildomi šių ir jau turimų boninių užtvarų buksyravimo ir inkaravimo komplektai.
Comment
-
Baltarusiškos uosto dalies efektas Klaipėdoje
Klaipėdos uoste su Baltarusijos kompanijos „Belaruskalij“ kapitalo dalimi (30 proc.) veikiantis „Birių krovinių terminalas“ šiemet pateko tarp 200 Lietuvos įmonių, kurios valstybei yra sumokėjusios daugiausiai mokesčių.
Jo mokesčių dalis per 9 mėnesius siekė 2,7 mln. eurų. Tarp visų Lietuvos mokesčių mokėtojų tai yra 198 vieta. „Birių krovinių terminalas“ yra viena iš sparčiausiai Klaipėdos uoste augančių bendrovių. Jos mokesčių dalis palyginti su praėjusių metų 9 mėnesiais šiemet padidėjo 1 mln. eurų.
Priminsime, kad pagal krovos apimtis (pernai krovė 7,1 mln. tonų) „Birių krovinių terminalas“ tapo antrąja kompanija Klaipėdos uoste po Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO).
2016 metais „Birių krovinių terminalas“ patvirtino tolesnę jo vystymo programą, numatė 8 mln. eurų investicijų programą. Terminalo krovos pajėgumą planuojama padidinti iki 10 mln. tonų per metus.
Comment
-
2016 m. spalio mėn. Klaipėdos uoste perkrauta 3,38 mln. t
Š. m. lapkričio 8 d. duomenimis, spalio mėn. Klaipėdos uoste krauta 3,38 mln. t krovinių, t. y. 0,2 proc. arba 6,2 tūkst. t mažiau nei 2015 m. spalio mėn.
Klaipėdos uoste kraunamų krovinių tipų pokyčiai 2016 m. spalio mėn.:
skystieji kroviniai – pilta 670,4 tūkst. t, +2,2 proc. arba +14,5 tūkst. t;
generaliniai kroviniai – krauta 1 183,0 tūkst. t, +25,4 proc. arba +239,7 tūkst. t;
birieji kroviniai – pilta 1 523,1 tūkst. t, -14,6 proc. arba -260,4 tūkst. t.
2016 m. sausio–spalio mėn. Klaipėdos uoste krauta 33,27 mln. t, t. y. 3,0 proc. arba 974,1 tūkst. t daugiau nei 2015 m. sausio–spalio mėn. Į Klaipėdos uostą atplaukė 5 706 laivai, 3,7 proc. arba 222 laivais mažiau, keleivių apsilankė 320 506, 2,0 proc. arba 6 236 keleiviais daugiau nei 2015 m. sausio–spalio mėn.
Kruizinė laivyba. 2016 m. gegužės–spalio mėn. atvyko 52 laivai, 1 laivu arba 2,0 proc. daugiau nei 2015 m. gegužės–spalio mėn., kuriais į Klaipėdą atvyko 64 286 keleiviai, 6,8 proc. arba 4 084 keleiviais daugiau nei 2015 m. gegužės–spalio mėn. Tai naujas kruiziniais laivais atvykusių keleivių rekordas. 2015 metais atvyko 60 202 keleiviai.
Comment
-
Baltarusiški naftos produktai nepaliks Baltijos uostų
Rusijos ekspertų entuziazmas, kad dėl papildomų nuolaidų Baltarusijos naftos produktai greitai pereis į Rusijos Suomijos įlankos uostus, išsisklaidė.
Baltarusija nerodo jokių požymių, kad norėtų keisti savo partnerius Latvijos ir Lietuvos uostuose į naftos krovos kompanijas iš Rusijos.
Rusijoje toks Baltarusijos nenoras perorientuoti naftos produktus gavus 25 proc. gabenimo geležinkeliais nuolaidas sutinkamas su tam tikra nuostaba. Buvo manoma, kad Baltarusija greitai puls naudotis Rusijos suteiktomis nuolaidomis.
Kadangi to neįvyko, Rusija prabilta, kad ji nenusileis ir ieškos kitų kelių kaip „išginti“ baltarusiškus krovinius iš Lietuvos ir Latvijos uostų. Labiausiai Rusija nori įgelti Lietuvai, nes ši jaučiasi labiausiai nepriklausoma nuo Rusijos.
Comment
Comment