Uostas skaičiuoja išaugusias pajamas
Šiemet Klaipėdos uostas skaičiuoja net tik padidėjusius krovinių kiekius, bet ir gerokai išaugusias pajamas.
Per penkis šių metų mėnesius gauta 20,5 mln. eurų pajamų. Krova per šį laikotarpį didėjo 7,3 proc., o pajamų augimas siekė net 12 proc. Šiemet surinkta 2 mln. eurų daugiau nei pernai.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos finansų direktorius Martynas Armonaitis pagrindiniu sėkmės faktoriumi įvardijo krovos augimą. Anot jo, jei yra laivų, yra ir pinigų.
Uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus mano, kad "uosto krova ir pajamos yra pagerėjusios dėl sėkmingų pastarųjų metų investicijų į uostą". A.Vaitkus įvardijo net 18 objektų, kurie uoste buvo atiduoti naudoti per pakutinius trejus metus.
Pastaraisiais metais daug investuota į krantines, kitą infrastruktūrą, kurią naudoja "Klaipėdos Smeltė". Ir rezultatas – jau jaučiamas.
Pastebima, kad kaimyniniai uostai, kaip Ryga, Talinas, Sankt Peterburgas, mažina konteinerių krovą, o Klaipėdoje ji pradėjo ypač sparčiai augti. Gegužę konteinerių krovos augimas Klaipėdos uoste siekė net 39 proc. A.Vaitkus patikslino, kad teigiamus pokyčius lėmė "Klaipėdos Smeltė".
Į Klaipėdos uostą jau atkeliauja ne vien tušti konteineriai iš Gdansko, kaip buvo kurį laiką, – jų jau sulaukiama ir su kroviniais.
Bene pirmą kartą A.Vaitkus prabilo apie tai, kad tokiu atveju, jei išsilaikys panašios tendencijos, o tam prielaidų yra, šiemet Klaipėdos uostas gali pežengti ir 40 mln. tonų metinę krovą.
Per penkis šių metų mėnesius gauta 20,5 mln. eurų pajamų. Krova per šį laikotarpį didėjo 7,3 proc., o pajamų augimas siekė net 12 proc. Šiemet surinkta 2 mln. eurų daugiau nei pernai.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos finansų direktorius Martynas Armonaitis pagrindiniu sėkmės faktoriumi įvardijo krovos augimą. Anot jo, jei yra laivų, yra ir pinigų.
Uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus mano, kad "uosto krova ir pajamos yra pagerėjusios dėl sėkmingų pastarųjų metų investicijų į uostą". A.Vaitkus įvardijo net 18 objektų, kurie uoste buvo atiduoti naudoti per pakutinius trejus metus.
Pastaraisiais metais daug investuota į krantines, kitą infrastruktūrą, kurią naudoja "Klaipėdos Smeltė". Ir rezultatas – jau jaučiamas.
Pastebima, kad kaimyniniai uostai, kaip Ryga, Talinas, Sankt Peterburgas, mažina konteinerių krovą, o Klaipėdoje ji pradėjo ypač sparčiai augti. Gegužę konteinerių krovos augimas Klaipėdos uoste siekė net 39 proc. A.Vaitkus patikslino, kad teigiamus pokyčius lėmė "Klaipėdos Smeltė".
Į Klaipėdos uostą jau atkeliauja ne vien tušti konteineriai iš Gdansko, kaip buvo kurį laiką, – jų jau sulaukiama ir su kroviniais.
Bene pirmą kartą A.Vaitkus prabilo apie tai, kad tokiu atveju, jei išsilaikys panašios tendencijos, o tam prielaidų yra, šiemet Klaipėdos uostas gali pežengti ir 40 mln. tonų metinę krovą.
Comment