Prie uosto jungia dalį pajūrio
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija intensyviai rengiasi statybos, kurios susijusios su naujais gyliais. Dėl to prie uosto prisijungiamos netgi naujos teritorijos.
Vyriausybei pritarus, didės Klaipėdos uosto išorinės akvatorijos dalis. Bus prijungta papildoma 24 hektarų teritorija šalia dabartinio pietinio uosto molo. Tokį sprendimą Vyriausybė priėmė sausio 20-ąją. Tai bus dalis pajūrio ir jūros prie Kopgalio.
Ši teritorija reikalinga statyti naujam pietiniam bangolaužiui.
Sprendimą prie uosto prijungti papildomą teritoriją Vyriausybė skubos tvarka priima todėl, kad rengiant Klaipėdos uosto bendrąjį planą būtina nurodyti teritorijos prie pietinio molo naudojimo ir tvarkymo reglamentus.
Papildomos teritorijos prijungimą prie uosto išorinio reido suderino ne tik įvairios ministerijos, bet ir Klaipėdos miesto savivaldybė.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus buvo užsiminęs, kad prieš kurį laiką Vyriausybėje buvo pristatyti net keturi galimi uosto vartų plėtros, sutvarkant molus variantai.
Specialistų vertinimu priimtiniausias variantas yra šalia dabartinio pietinio molo statyti naują jo statybos metu panaudojant ir dalį senojo bangolaužio medžiagų.
...
Vyriausybei pritarus, didės Klaipėdos uosto išorinės akvatorijos dalis. Bus prijungta papildoma 24 hektarų teritorija šalia dabartinio pietinio uosto molo. Tokį sprendimą Vyriausybė priėmė sausio 20-ąją. Tai bus dalis pajūrio ir jūros prie Kopgalio.
Ši teritorija reikalinga statyti naujam pietiniam bangolaužiui.
Sprendimą prie uosto prijungti papildomą teritoriją Vyriausybė skubos tvarka priima todėl, kad rengiant Klaipėdos uosto bendrąjį planą būtina nurodyti teritorijos prie pietinio molo naudojimo ir tvarkymo reglamentus.
Papildomos teritorijos prijungimą prie uosto išorinio reido suderino ne tik įvairios ministerijos, bet ir Klaipėdos miesto savivaldybė.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus buvo užsiminęs, kad prieš kurį laiką Vyriausybėje buvo pristatyti net keturi galimi uosto vartų plėtros, sutvarkant molus variantai.
Specialistų vertinimu priimtiniausias variantas yra šalia dabartinio pietinio molo statyti naują jo statybos metu panaudojant ir dalį senojo bangolaužio medžiagų.
...
Comment