Prasidėjo Jūrų perkėlos perdislokavimas
Koks Jūrų perkėlos likimas?
Bene pirmą kartą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus prabilo apie tai, kad visos keltų linijos anksčiau ar vėliau turėtų persikelti iš Jūrų perkėlos į Klaipėdos centrinį terminalą. Jo nuomone, pietinėje uosto dalyje Smeltės pusiasalyje esantis 46 ha Jūrų perkėlos terminalas turėtų būti panaudotas žymiai efektyviau.
Tai, kad anksčiau ar vėliau keltus aptarnaujantis terminalas iš Jūrų perkėlos bus perkeltas į centrinį terminalą jau galima buvo numanyti po to, kai šalia Kiaulės Nugaros buvo pradėtas statyti suskystintųjų gamtinių dujų terminalas. Dujų krovos ir keleivinių laivų kaimynystė tikrai nebūtų pageidaujama.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos vadovas Audrius Pauža teigė, kad šiuo metu atliekama studija, kaip ateityje bus panaudota Jūrų perkėlos teritorija. Manoma, kad jos pertvarkymas truks nuo 5 iki 7 metų.
„DFDS Seaways“ Klaipėdos padalinio vadovas Jonas Nazarovas norėtų, kad kuo greičiau į naująjį terminalą iš Jūrų perkėlos būtų perkeltos visos linijos. Jis tikisi, kad tai pavyks padaryti per vienerių metų laikotarpį. Kol kas perkelti kitas linijas trukdytų ne iki galo užbaigtas išvažiavimas iš Klaipėdos centrinio terminalo.
Problemiškas yra visas Baltijos prospektas ypač ties žiedinėmis sankryžomis su Taikos prospektu ir Šilutės plentu. Prieš perkeliant kitas linijas iš Jūrų perkėlos į Klaipėdos centrinį terminalą dar reikės padaryti nemažai darbų, kad prestižiniu turintis tapti išvažiavimas į automagistralę netaptų keltų klientų keiksnojimo objektu.
Bene pirmą kartą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus prabilo apie tai, kad visos keltų linijos anksčiau ar vėliau turėtų persikelti iš Jūrų perkėlos į Klaipėdos centrinį terminalą. Jo nuomone, pietinėje uosto dalyje Smeltės pusiasalyje esantis 46 ha Jūrų perkėlos terminalas turėtų būti panaudotas žymiai efektyviau.
Tai, kad anksčiau ar vėliau keltus aptarnaujantis terminalas iš Jūrų perkėlos bus perkeltas į centrinį terminalą jau galima buvo numanyti po to, kai šalia Kiaulės Nugaros buvo pradėtas statyti suskystintųjų gamtinių dujų terminalas. Dujų krovos ir keleivinių laivų kaimynystė tikrai nebūtų pageidaujama.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos vadovas Audrius Pauža teigė, kad šiuo metu atliekama studija, kaip ateityje bus panaudota Jūrų perkėlos teritorija. Manoma, kad jos pertvarkymas truks nuo 5 iki 7 metų.
„DFDS Seaways“ Klaipėdos padalinio vadovas Jonas Nazarovas norėtų, kad kuo greičiau į naująjį terminalą iš Jūrų perkėlos būtų perkeltos visos linijos. Jis tikisi, kad tai pavyks padaryti per vienerių metų laikotarpį. Kol kas perkelti kitas linijas trukdytų ne iki galo užbaigtas išvažiavimas iš Klaipėdos centrinio terminalo.
Problemiškas yra visas Baltijos prospektas ypač ties žiedinėmis sankryžomis su Taikos prospektu ir Šilutės plentu. Prieš perkeliant kitas linijas iš Jūrų perkėlos į Klaipėdos centrinį terminalą dar reikės padaryti nemažai darbų, kad prestižiniu turintis tapti išvažiavimas į automagistralę netaptų keltų klientų keiksnojimo objektu.
Comment