Atrodo, kad 2005-siai uostui sekesi tikrai neblogai
"Bega" artėjančius Naujuosius metus pasitinka išaugusia krova
2005 m. Gruodžio 29 d.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija "Bega" lapkričio mėnesį perkrovė didžiausią šiemet krovinių kiekį - 277 tūkst. tonų. Gruodžio mėnesio krova leidžia teigti, kad kompanija 2005 metais pasieks 2,5 mln. tonų krovinių ribą.
Lyginant šių metų lapkritį su tuo pačiu 2004 m. mėnesiu, "Begos" krovos apimtys šoktelėjo net 37 proc. - pernai lapkritį buvo perkrauta 202 tūkst. tonų krovinių.
"Praėjusiais metais perkrovę 2,26 mln. tonų krovinių, šiemet planavome maždaug 10-12 proc. augimą. Prognozavome, kad šiemet perkrausime 2,5 mln. tonų krovinių", - sako Aloyzas Kuzmarskis, "Begos" generalinis direktorius.
Spartus krovinių srautų augimas antrąjį pusmetį rodo, kad "Bega" planuotą rodiklį pasieks. Jau gruodžio 1 d. buvo perkrauta 2,34 mln. tonų, o tai daugiau nei per bet kuriuos ankstesnius metus kompanijos istorijoje", - komentuoja A. Kuzmarskis. Iki lapkričio mėnesio pabaigos "Bega" perkrovė beveik 1 mln. tonų birių ir skystų trąšų. Tai penktadaliu daugiau nei buvo per tą patį 2004 metų laikotarpį. Vien šį lapkričio mėnesį trąšų perkrauta 136 tūkst. tonų - augimas 127 proc.
"Begos" vadovas akcentuoja, kad paskutinius kelis mėnesius maždaug ketvirtadalis visų kraunamų trąšų yra Rusijos gamyklų produkcija. Rusijos kroviniai į Klaipėdos uostą pradėjo grįžti po to, kai šių metų viduryje, po ilgai trukusių derybų, pagaliau buvo pasirašytas tarpvalstybinis Lietuvos ir Rusijos susitarimas 2K. "Susitarimas 2K automatiškai negarantavo palankių tarifų Rusijos krovinių pervežimui geležinkeliu į Klaipėdos uostą, tačiau palengvino derybas su Rusijos krovinių siuntėjais ir atsakingomis kaimyninės šalies institucijomis", - sako A. Kuzmarskis.
Jis pažymėjo, kad didelį darbą pritraukiant Rusijos krovinius nuveikė jau ketverius metus dirbanti kompanijos ekspedicinė grupė. Šiandien "Begos" ekspeditoriai koordinuoja apie 90 proc. per "Begą" perkraunamų krovinių transportavimą geležinkeliu.
Šiais metais kompanijoje išaugo beveik visų pagrindinių produktų krova. Cemento srautas išaugo trečdaliu ir jo jau perkrauta beveik 200 tūkst. tonų. Žemės ūkio produktų krova "Begoje" šiemet augo beveik dvigubai - iki 134 tūkst. tonų. Maždaug po trečdalį išaugo ir aliejaus bei cukraus žaliavos krova.
Planuodama toliau plėsti veiklą, bendrovė rezervinėje 14 hektarų teritorijoje jau pašalino daug nebenaudojamų ir trukdančių plėtrai statinių. Atlaisvintoje teritorijoje bus įgyvendinami perspektyvūs investiciniai projektai, tačiau jų sėkmę lems laiku atlikta uosto krantinių statyba. 200 m ilgio 66-oji krantinė krovai yra netinkama, nes tėra seklaus kranto sutvirtinimas, o prie 200 metrų 67-osios krantinės yra vos 6 m gylis. "Begos" vadovas pabrėžė, kad uždelsus 66 ir 67-osios krantinės statybą, šalia kurių jau suprojektuoti ir bus statomi nauji terminalai, investicijas gali tekti stabdyti.
Nuolat augant krovai aiškėja, kad dabartinės krantinės netolimoje ateityje pasieks savo pralaidumo ribą ir jose bus sunku priimti naujų krovinių srautus. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija turėtų statyti naujas krantines neatsilikdama nuo krovos bendrovės plėtros projektų.
"Bega" iki metų pabaigos baigs įrengti 6,5 tūkst. tonų talpos žaliavos plastmasės taros gamybai perkrovimo terminalą. Šis projektas vykdomas kartu su Klaipėdos LEZ teritorijoje plastiko gamybos įmonę statančia tarptautine kompanija "Indorama".
"Bega" artėjančius Naujuosius metus pasitinka išaugusia krova
2005 m. Gruodžio 29 d.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija "Bega" lapkričio mėnesį perkrovė didžiausią šiemet krovinių kiekį - 277 tūkst. tonų. Gruodžio mėnesio krova leidžia teigti, kad kompanija 2005 metais pasieks 2,5 mln. tonų krovinių ribą.
Lyginant šių metų lapkritį su tuo pačiu 2004 m. mėnesiu, "Begos" krovos apimtys šoktelėjo net 37 proc. - pernai lapkritį buvo perkrauta 202 tūkst. tonų krovinių.
"Praėjusiais metais perkrovę 2,26 mln. tonų krovinių, šiemet planavome maždaug 10-12 proc. augimą. Prognozavome, kad šiemet perkrausime 2,5 mln. tonų krovinių", - sako Aloyzas Kuzmarskis, "Begos" generalinis direktorius.
Spartus krovinių srautų augimas antrąjį pusmetį rodo, kad "Bega" planuotą rodiklį pasieks. Jau gruodžio 1 d. buvo perkrauta 2,34 mln. tonų, o tai daugiau nei per bet kuriuos ankstesnius metus kompanijos istorijoje", - komentuoja A. Kuzmarskis. Iki lapkričio mėnesio pabaigos "Bega" perkrovė beveik 1 mln. tonų birių ir skystų trąšų. Tai penktadaliu daugiau nei buvo per tą patį 2004 metų laikotarpį. Vien šį lapkričio mėnesį trąšų perkrauta 136 tūkst. tonų - augimas 127 proc.
"Begos" vadovas akcentuoja, kad paskutinius kelis mėnesius maždaug ketvirtadalis visų kraunamų trąšų yra Rusijos gamyklų produkcija. Rusijos kroviniai į Klaipėdos uostą pradėjo grįžti po to, kai šių metų viduryje, po ilgai trukusių derybų, pagaliau buvo pasirašytas tarpvalstybinis Lietuvos ir Rusijos susitarimas 2K. "Susitarimas 2K automatiškai negarantavo palankių tarifų Rusijos krovinių pervežimui geležinkeliu į Klaipėdos uostą, tačiau palengvino derybas su Rusijos krovinių siuntėjais ir atsakingomis kaimyninės šalies institucijomis", - sako A. Kuzmarskis.
Jis pažymėjo, kad didelį darbą pritraukiant Rusijos krovinius nuveikė jau ketverius metus dirbanti kompanijos ekspedicinė grupė. Šiandien "Begos" ekspeditoriai koordinuoja apie 90 proc. per "Begą" perkraunamų krovinių transportavimą geležinkeliu.
Šiais metais kompanijoje išaugo beveik visų pagrindinių produktų krova. Cemento srautas išaugo trečdaliu ir jo jau perkrauta beveik 200 tūkst. tonų. Žemės ūkio produktų krova "Begoje" šiemet augo beveik dvigubai - iki 134 tūkst. tonų. Maždaug po trečdalį išaugo ir aliejaus bei cukraus žaliavos krova.
Planuodama toliau plėsti veiklą, bendrovė rezervinėje 14 hektarų teritorijoje jau pašalino daug nebenaudojamų ir trukdančių plėtrai statinių. Atlaisvintoje teritorijoje bus įgyvendinami perspektyvūs investiciniai projektai, tačiau jų sėkmę lems laiku atlikta uosto krantinių statyba. 200 m ilgio 66-oji krantinė krovai yra netinkama, nes tėra seklaus kranto sutvirtinimas, o prie 200 metrų 67-osios krantinės yra vos 6 m gylis. "Begos" vadovas pabrėžė, kad uždelsus 66 ir 67-osios krantinės statybą, šalia kurių jau suprojektuoti ir bus statomi nauji terminalai, investicijas gali tekti stabdyti.
Nuolat augant krovai aiškėja, kad dabartinės krantinės netolimoje ateityje pasieks savo pralaidumo ribą ir jose bus sunku priimti naujų krovinių srautus. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija turėtų statyti naujas krantines neatsilikdama nuo krovos bendrovės plėtros projektų.
"Bega" iki metų pabaigos baigs įrengti 6,5 tūkst. tonų talpos žaliavos plastmasės taros gamybai perkrovimo terminalą. Šis projektas vykdomas kartu su Klaipėdos LEZ teritorijoje plastiko gamybos įmonę statančia tarptautine kompanija "Indorama".
Comment