„BEGA“ priėmė laivą su didžiausia leistina grimzle
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz33pvkC4kE
Prie Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „BEGA“ krantinių buvo prišvartuotas „Panamax“ tipo laivas „Q IOANARI“ su 13,2 metrų gramzda, atgabenęs 68.500 t krovinio.
Tai pirmas kartas, kai prie pietinės Klaipėdos uosto dalies krantinių leista švartuoti laivą su tokia didžiausia leistina gramzda ir tokiu kiekiu biraus krovinio. Ši galimybė atsirado Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai atlikus gilinimo darbus prie 69-70 krantinių.
Kai jos buvo statomos, jau tuomet buvo įvertinta, kad anksčiau ar vėliau gylis prie jų turės būti per 14 metrų, tad dabar krantinių rekonstrukcijos neprireikė, užteko nukasti gruntą ties jomis.
Pasak Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „BEGA“ generalinio direktoriaus Aloyzo Kuzmarskio, darbai buvo atlikti labai operatyviai. Jiems dar vykstant, Maroke į laivą „Q IOANARI“ buvo pradėta krauti fosfatų žaliava, skirta fosforinių trąšų gamybai Kėdainių įmonėje „Lifosa“, ir jau tuomet reikėjo patvirtinti, ar Klaipėdos uostas galės priimti laivą su 13,2 m gramzda.
Tai pirmas kartas, kai prie pietinės Klaipėdos uosto dalies krantinių leista švartuoti laivą su tokia didžiausia leistina gramzda ir tokiu kiekiu biraus krovinio. Ši galimybė atsirado Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai atlikus gilinimo darbus prie 69-70 krantinių.
Kai jos buvo statomos, jau tuomet buvo įvertinta, kad anksčiau ar vėliau gylis prie jų turės būti per 14 metrų, tad dabar krantinių rekonstrukcijos neprireikė, užteko nukasti gruntą ties jomis.
Pasak Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „BEGA“ generalinio direktoriaus Aloyzo Kuzmarskio, darbai buvo atlikti labai operatyviai. Jiems dar vykstant, Maroke į laivą „Q IOANARI“ buvo pradėta krauti fosfatų žaliava, skirta fosforinių trąšų gamybai Kėdainių įmonėje „Lifosa“, ir jau tuomet reikėjo patvirtinti, ar Klaipėdos uostas galės priimti laivą su 13,2 m gramzda.
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz33pvkC4kE
Comment