Uoste – svajonės apie geresnį gyvenimą
Šiemet, Klaipėdos uostui vykdant rekordinę krovą, apie 800 tūkst. eurų buvo viršytas metinis pajamų planas.
Gerėjant uosto ekonomikai pačioje Uosto direkcijoje grįžta prie dviejų nuolatinių problemų – per mažų darbuotojų atlyginimų ir nepatogių darbo sąlygų.
Uosto direkcijos darbuotojų atlyginimai jau keletą metų nesikeitė. Uosto direkcijos vadovo Arvydo Vaitkaus nuomone, norint direkcijoje išsaugoti gerus specialistus būtina didinti atlyginimus, kitaip darbuotojus pavilios tie, kurie gali mokėti daugiau. Todėl jis jau kitų metų sąmatoje žadėjo numatyti didesnius atlyginimus darbuotojams.
Kita problema – Uosto direkcijos pastatai.
"Visi skaičiavimai parodė, kad pertvarkyti Uosto direkcijos pastatą nėra logiška. Paprasčiau – pastatyti naują. Jau pirkimo metu buvo aišku, kad sienų varža yra niekinė, langai prasti, stogo konstrukcija neapšiltinta. Pastatas yra reljefinis ir ką nors keisti yra labai sudėtinga", – aiškino A.Vaitkus.
Uosto direkcija planuoja pertvarkyti ir savo laivyno bazę. Ji yra buvusio Žvejybos uosto teritorijoje, šalia "Klaipėdos Smeltės". Bazės pastatai – seni, o teritorija išnaudojama neefektyviai.
"Uoste trūksta krovos plotų. Bazę būtina iškeldinti ir tą vietą atiduoti krovai. Juo labiau kad per ją numatyta tiesti geležinkelio atšakas. Uoste yra kelios vietos, kur galima statyti naują administracinį pastatą ir iškeldinti laivyno bazę. Nagrinėjome mažiausiai keturis variantus – bene patraukliausias įsikurti "Memelio miesto" dalyje", – dėstė A.Vaitkus.
Gerėjant uosto ekonomikai pačioje Uosto direkcijoje grįžta prie dviejų nuolatinių problemų – per mažų darbuotojų atlyginimų ir nepatogių darbo sąlygų.
Uosto direkcijos darbuotojų atlyginimai jau keletą metų nesikeitė. Uosto direkcijos vadovo Arvydo Vaitkaus nuomone, norint direkcijoje išsaugoti gerus specialistus būtina didinti atlyginimus, kitaip darbuotojus pavilios tie, kurie gali mokėti daugiau. Todėl jis jau kitų metų sąmatoje žadėjo numatyti didesnius atlyginimus darbuotojams.
Kita problema – Uosto direkcijos pastatai.
"Visi skaičiavimai parodė, kad pertvarkyti Uosto direkcijos pastatą nėra logiška. Paprasčiau – pastatyti naują. Jau pirkimo metu buvo aišku, kad sienų varža yra niekinė, langai prasti, stogo konstrukcija neapšiltinta. Pastatas yra reljefinis ir ką nors keisti yra labai sudėtinga", – aiškino A.Vaitkus.
Uosto direkcija planuoja pertvarkyti ir savo laivyno bazę. Ji yra buvusio Žvejybos uosto teritorijoje, šalia "Klaipėdos Smeltės". Bazės pastatai – seni, o teritorija išnaudojama neefektyviai.
"Uoste trūksta krovos plotų. Bazę būtina iškeldinti ir tą vietą atiduoti krovai. Juo labiau kad per ją numatyta tiesti geležinkelio atšakas. Uoste yra kelios vietos, kur galima statyti naują administracinį pastatą ir iškeldinti laivyno bazę. Nagrinėjome mažiausiai keturis variantus – bene patraukliausias įsikurti "Memelio miesto" dalyje", – dėstė A.Vaitkus.
Comment