Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uostas
Collapse
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąSutinku. Tikrai būtų buvę smagu keliauti be persėdimų.
Comment
-
"Malkų įlankos terminalas" – arčiausiai ūkininkų
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...7#.UjBEz-UWTnk
Prie KLASCO krantinių - nauji gilinimo darbai
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...-darbai-505432
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 14:41.
- 1 patinka
Comment
-
"Klaipėdos Smeltės" krantinės, kur sunkiai gimdomas konteinerių paskirstymo hub'as.
Statomas kažkoks pastatas
Žvejybos uosto klestėjimą menantis senas šaldytuvas
Kitas griaunamas, jo vietoje bus geležinkelis į BKT, o dabartinio geležinkelio vietoje konteinerių aikštelė.
Čia kiek naujesnis šaldytuvas (spėju). Jis turbūt dar ilgai bus naudojamas
O čia naujausias šaldytuvas ("Klaipėdos Smeltės" šaldytuvų terminalas).
Iš šio refrižeratoriaus šoniniu būdu iškraunamos europaletės.
"Klaipėdos Smeltėje" liko krūva senųjų uosto kranų, gal tik keli minimaliai naudojami, kiti nejudinami suvaryti vienas šalia kito.
Nauji kranai konteinerių krovai, ir senieji Žvejybos uosto laikų
- 1 patinka
Comment
-
Rusijos ir Baltarusijos kalio karo pasekmės. BKT.
Ne tik industrija
Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 14:46.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą"Klaipėdos Smeltės" krantinės, kur sunkiai gimdomas konteinerių paskirstymo hub'as.
Statomas kažkoks pastatas
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO tas viadukas patvirtintas, a dar tik kalbų lygyje?
Comment
-
Nebeplauks keltai iš Klaipėdos į Zasnicą http://www.15min.lt/naujiena/verslas...ica-667-369893
Comment
-
/\ deja ir cia latviai pirmauja... daugiau keltu liniju ir uostu turi...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ deja ir cia latviai pirmauja... daugiau keltu liniju ir uostu turi...
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ deja ir cia latviai pirmauja... daugiau keltu liniju ir uostu turi...
Comment
-
Danams - jūrą, lenkams - naftą, vokiečiams - vėją...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
2013-09-23, 15:14
„Klaipėdos Smeltės“ vizija virsta realybe
Pro R.Juškos kabineto langą matosi šalia administracijos pastato statomas konteinerių krovos technikos aptarnavimo centras – mechaninės dirbtuvės. Jo aukščiausia dalis bus iki 35 metrų aukščio. Pastatas bus pastatytas šiemet iki šalčių, kad per žiemą būtų galima atlikti visus vidaus įrengimo ir apdailos darbus. Tai bus unikalus statinys ne tik Klaipėdos uoste, bet ir Europos konteinerių terminalų istorijoje.
Dirbtuvės į vidų priims per 30 metrų aukščio RTR kranus. Dabar tokių kranų yra du, o iš viso jų bus septyni.
Didieji STS kranai, taip pat visiškai surinkti, keliaus į „Klaipėdos Smeltę“. Pirmasis – šiemet rugsėjo pabaigoje, antrasis – kitų metų vasarį, trečiasis – kitų metų gegužę. Gal po 4–6 metų, kai tik bus rekonstruotos 97–100 krantinės, planuojama įsigyti dar tris didžiausio pajėgumo STS kranus.Uosto direkcija jau paskelbė, kad į „Klaipėdos Smeltę“ galės atplaukti konteinervežiai iki 340 metrų ilgio. Teoriškai tokie laivai gali gabenti iki 12 tūkst. TEU konteinerių.
Realiai tokius gigantus „Klaipėdos Smeltėje“ galime išvysti jau kitais metais. Jie galėtų atplaukti ir dabar, tik nepilnai pakrauti. Dabar gylis prie krantinių yra 12 metrų. Uosto direkcija pagal „Klaipėdos Smeltės“ parengtą techninį projektą 82–89 ir 90–96 krantines planuoja išgilinti iki 14 metrų.
Klaipėdos uoste modeliuojama situacija priimti į uostą ir šiuo metu didžiausius pasaulyje 18 tūkst. TEU konteinervežius. Toks laivas jau lankėsi Gdansko uoste.
Comment
-
Keltą „Kaunas Seaways“ aptarnaus estai http://kauno.diena.lt/naujienos/liet...7#.UkFORO69vIU
Comment
-
Na ir pirmieji kadrai iš Hanko uostamiesčio (Suomija), kuriuose įamžintas pirmasis "Smeltės" STS kranas (pirmosios dvi nuotraukos): http://www.marinetraffic.com/ais/sho...2502#top_photo
Kraną planuojama atgabenti pirmadienį.
Comment
-
Uostui siūlomas didžiulis iššūkis
Specialistai mato tris galimus dabartinio Klaipėdos uosto raidos variantus. Optimistiškiausias - 17 metrų gylis iki pat pietinės dalies, kad Klaipėda galėtų priimti pačius didžiausius Baltijos jūroje plaukiojančius laivus.
Tokiu atveju reikėtų ne tik gilinti patį laivybos kanalą, bet ir tobulinti uosto vartus, statyti specialias dambas, sutvirtinti Kuršių nerijos krantus.
Comment
Comment