Susisiekimo ministerija bei Vyriausybė sieks, kad Klaipėdos uostas išliktų konkurencingas Baltijos jūros regione, taip pat rems jo vystymo planus - ypač pietinės teritorijos plėtrą, sako ministras Eugenijus Sabutis.
A. Latakas teigė, kad uostas norėtų atnaujinti diskusiją dėl naujo išorinio uosto statybų. Anot jo, Klaipėdos uostas pietinėje dalyje turi daug teritorijų, tačiau norint jį ateityje plėsti jų vistiek trūks: „Žiūrint į ateitį, matyt, kad uostui dirbti Klaipėdos centrinėje dalyje bus sunku.“
2019 metais skelbta, kad išorinis jūrų uostas galėtų būti statomas šiaurinėje uosto dalyje dalyje, tačiau tam reikia atlikti strateginį pasekmių aplinkai vertinimą ir įvertinti dvi alternatyvas – ties Melnrage ir Šventosios-Būtingės zonoje. Apie uosto plėtrą ir išorinio giliavandenio uosto statybas, praėjusio dešimtmečio skaičiavimais, galinčias kainuoti apie 800 mln. eurų, Klaipėdoje buvo svarstoma apie dešimtmetį. Politikai anksčiau diskutavo apie planus išorinį uostą pastatyti iki 2025 metų.
A. Latakas teigė, kad uostas norėtų atnaujinti diskusiją dėl naujo išorinio uosto statybų. Anot jo, Klaipėdos uostas pietinėje dalyje turi daug teritorijų, tačiau norint jį ateityje plėsti jų vistiek trūks: „Žiūrint į ateitį, matyt, kad uostui dirbti Klaipėdos centrinėje dalyje bus sunku.“
2019 metais skelbta, kad išorinis jūrų uostas galėtų būti statomas šiaurinėje uosto dalyje dalyje, tačiau tam reikia atlikti strateginį pasekmių aplinkai vertinimą ir įvertinti dvi alternatyvas – ties Melnrage ir Šventosios-Būtingės zonoje. Apie uosto plėtrą ir išorinio giliavandenio uosto statybas, praėjusio dešimtmečio skaičiavimais, galinčias kainuoti apie 800 mln. eurų, Klaipėdoje buvo svarstoma apie dešimtmetį. Politikai anksčiau diskutavo apie planus išorinį uostą pastatyti iki 2025 metų.
Comment