Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Susisiekimo ministerija bei Vyriausybė sieks, kad Klaipėdos uostas išliktų konkurencingas Baltijos jūros regione, taip pat rems jo vystymo planus - ypač pietinės teritorijos plėtrą, sako ministras Eugenijus Sabutis.

    A. Latakas teigė, kad uostas norėtų atnaujinti diskusiją dėl naujo išorinio uosto statybų. Anot jo, Klaipėdos uostas pietinėje dalyje turi daug teritorijų, tačiau norint jį ateityje plėsti jų vistiek trūks: „Žiūrint į ateitį, matyt, kad uostui dirbti Klaipėdos centrinėje dalyje bus sunku.“

    2019 metais skelbta, kad išorinis jūrų uostas galėtų būti statomas šiaurinėje uosto dalyje dalyje, tačiau tam reikia atlikti strateginį pasekmių aplinkai vertinimą ir įvertinti dvi alternatyvas – ties Melnrage ir Šventosios-Būtingės zonoje. Apie uosto plėtrą ir išorinio giliavandenio uosto statybas, praėjusio dešimtmečio skaičiavimais, galinčias kainuoti apie 800 mln. eurų, Klaipėdoje buvo svarstoma apie dešimtmetį. Politikai anksčiau diskutavo apie planus išorinį uostą pastatyti iki 2025 metų.

    Comment


      Kam išorinis išvis reikalingas? Krova kritusi 30%, dar kažkiek vietos plėtrai pietinėje dalyje. Kokie plėtros augimo planai, ir iš kur?

      Comment


        2024-ieji Klaipėdos uostui: auganti krova, nauji rekordai ir didėjanti rinkos dalis

        Žymus krovos augimas, nauji rekordai statybinių medžiagų ir iškasenų bei konteinerių krovoje ir beveik ketvirtadalį rinkos tarp Baltijos šalių uostų užimanti Klaipėda – taip trumpai būtų galima apibūdinti 2024-uosius Klaipėdos uostui. Metus jis baigė perkrovęs 35,5 milijono tonų krovinių, fiksuodamas 8 procentų augimą ir užimdamas 39 proc. rinkos dalį tarp Baltijos šalių uostų.

        „Nepaisant geopolitinių iššūkių, Klaipėdos uostas išliko pirmuoju pasirinkimu Baltijos šalyse. Kol aplinkiniai uostai vis dar ieško būdų įveikti sunkumus, Klaipėda demonstruoja stabilų augimą. Šiuos rezultatus lemia tiek nestabdomos Uosto direkcijos investicijos į infrastruktūrą, tiek ryžtingi įmonių sprendimai modernizuoti įrangą, jų atkaklumas dirbant su klientais. Klaipėdos uosto krovos rezultatas – tai ne tik skaičius, bet ir patikimo bei inovatyvaus partnerio simbolis“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.<...>

        Comment


          Gal yra prasmės Rail Baltica atšakai iki Klaipėdos ?

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
            Gal yra prasmės Rail Baltica atšakai iki Klaipėdos ?
            Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos

            Comment


              Palpatine
              Kai lygini su prieš tai buvusiais metais, tai gauni tokį absurdą kaip "rekordiniai metai". Dabar palygink su 2021-ais metais. Klaipėda prarado liūto dalį Baltarusijos ir Rusijos krovinių, bendra krova yra smukusi palyginus su 2021-ais.

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                Palpatine
                Kai lygini su prieš tai buvusiais metais, tai gauni tokį absurdą kaip "rekordiniai metai". Dabar palygink su 2021-ais metais. Klaipėda prarado liūto dalį Baltarusijos ir Rusijos krovinių, bendra krova yra smukusi palyginus su 2021-ais.
                Taip sutinku, bet tuo pačiu po kritimo seka nemažas augimas tokiom sąlygom be belarusiškų krovinių, tai reiškia Klaipėda ne vien iš to gyvent gali.
                Vat pasižėk 2024 metus Latvijos uostuose, kritimas nuo 8 iki 20 procentų ir Klaipėda perkrovė daugiau už Rygą, Liepoją ir Ventspilį kartu sudėjus. Taip kad prognozės kol kas neblogos, ir numatyti plėtrą tikrai nėra blogas žingsnis, nes kitaip ir užtrigs Klaipėda, ištiks kokios Liepojos ateitis

                Comment

                Working...
                X