Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    KELEIVIŲ PRIEPLAUKA. Šiandien 13 val. Susisiekimo ministerijoje bus tariamasi dėl keleivių ir krovinių keltų prieplaukos statybos Klaipėdos uoste šalia II Smiltynės perkėlos.
    .................................................. ..................................
    KELTŲ APKROVIMAS. Bendrovės „DFDS Lisco“ keltai artėja prie maksimalaus apkrovimo. Bendrovė planuoja toliau kelti klientų aptarnavimo lygį. 2006 metais plukdytų keleivių padaugėjo maždaug 25 procentais.
    "Klaipėda"
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Eimantas
      Dienos nuotrauka "Klaipėdoje":
      Dienos nuotrauka "Klaipėdoje":
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Wow, kas čia, laivo liekana? ir iš kur ji? Juk pastaruoju metu nieks nenuskendo, ar atnešė bangos tą liekaną nuo šiaurinio molo galo?

        Comment


          Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
          Wow, kas čia, laivo liekana? ir iš kur ji? Juk pastaruoju metu nieks nenuskendo, ar atnešė bangos tą liekaną nuo šiaurinio molo galo?
          Temoje parasyta buvo. Iškelta prie šiaurinio molo ir palikta seklumoje vėlesniam supjaustymui laivo liekana. Nuskendusių laivų bangos nenešioja.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment




            Molas. A. Kubaičio nuotr.
            www.ve.lt
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Ohoho kokios bangos . Per visa mola persirita.
              Kazkada ir man yra teke per audra ant molo palipti. Viena banga kaip dave, tai visas slapias likau. Mazas dar buvau - gerai, kad nenuslave.

              Gal kas is forumieciu buvot prie juros per sia audra - gal dar yra kokiu nors nuotrauku su selstancia stichija?

              Bristol
              Cambridge nuo vandens
              Šiaurės Velsas: Conway pilis ir Llandudno kurortas
              Senasis Chester
              Manchester
              Cambridge senamiestis
              Kunigaikščio dvaras - Chatsworth house
              Šiaurės Anglijos miestelis - Durham
              Liverpulio Katedros

              Comment


                Na žmonių tikrai buvo prie molo. Tik klausimas ar iš forumiečių kas buvo ? Tikėkimės
                http://www.ve.lt/?data=2007-01-15&ru...&id=1168800864

                Comment


                  Komentaruose rasite nuorodų su video medžiaga apie audrą prie jūros http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...m=1&s=2&no=700

                  Comment


                    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                    Komentaruose rasite nuorodų su video medžiaga apie audrą prie jūros http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...m=1&s=2&no=700
                    Geriau čia įdėkite nuorodas, nes knaisiotis po Delfio komentarus nesinori.

                    Comment


                      http://www.youtube.com/watch?v=IRUzQ1jMmnI
                      http://www.youtube.com/watch?v=6bXUBaI3d3s

                      Comment


                        KONTEINERIŲ LYDERIS. Klaipėdos jūrų uostas pagal konteinerių krovą pernai išliko lyderiu tarp keturių Baltijos šalių uostų, tačiau jos augimo tempai nėra dideli. 2006 metais Klaipėdos uoste perkrauta 231,5 tūkst. sąlyginių konteinerių (TEU) - 8 proc. daugiau nei 2005-aisiais. Antrame pagal konteinerių krovą Rygos jūrų uoste jų perkrauta 4,6 proc. daugiau - iš viso 176,8 tūkst. TEU, Talino uoste - 19,4 proc. daugiau, iš viso 152,4 tūkst. TEU, o Ventspilyje - 6,3 karto daugiau - 14,2 tūkst. TEU. Klaipėdos jūrų uoste bendras krovinių srautas pernai išaugo 8 proc. iki 23,547 mln. tonų.
                        "Klaipėda"
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Turint omenyj, kad didziaja dali praitu metu konteineriu krova buvo gan nemazai atsilikus nuo uzpreitu metu, tai galutinis rezultatas gan neblogas
                          Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                          Comment


                            "Begos" investicijos naudą neša ir darbuotojams

                            Daugiau kaip dešimtadaliu pernai išauginusi krovos apimtis jūrų krovinių kompanija "Bega" šiemet planuoja perkrauti 3 mln. tonų įvairios produkcijos.

                            Bendrovė šiais metais ketina toliau investuoti ir į krovos plėtrą užtikrinsiančias technologijas, ir į darbuotojų socialinę gerovę.

                            Investavo 20 mln. litų

                            Pasak "Begos" generalinio direktoriaus Aloyzo Kuzmarskio, praėjusieji metai kompanijai buvo labai įtempti, tačiau visi iššūkiai buvo sėkmingai įveikti ir visi planai įvykdyti.

                            "Pastatėme naują 30 tūkstančių tonų talpos sandėlį ir šiuo metu montuojame technologinę liniją krovinio iškrovimui į geležinkelio vagonus. Daugumą darbų atlikome patys savo jėgomis, nes kompanijoje dirba aukštos kvalifikacijos specialistai. Tai padeda sutaupyti iki 30 ir net daugiau procentų lėšų", - sakė pokalbininkas.

                            Viena reikšmingiausių pernykščių "Begos" investicijų - transporto logistinė grandinė, tiekianti žaliavą Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje Tailando koncerno "Indorama" pastatytai PET granulių gamyklai "Orion Global Pet". Žinia, Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurse "Lietuvos metų gaminys 2006" šis "Begos" investicinis projektas, kai buvo pastatytas ne tik naujas skystų chemijos produktų terminalas, bet ir pradėta teikti krovinio transportavimo nuo durų iki durų paslauga, buvo įvertintas aukso medaliu.

                            Spalį "Begos" birių krovinių importo-eksporto terminale, kuris yra didžiausias Klaipėdos uoste, pradėjo dirbti naujas, net 104 tonų keliamosios galios Austrijoje pagamintas mobilusis kranas "Liebherr LHM400". Jis yra sukomplektuotas su birių produktų krovai naudojamais 16 ir 21 kub. metrų talpos greiferiais bei specialiu bunkeriu su dulkių surinkimo sistema ir srautinėmis svarstyklėmis. Bunkeryje, kurį montavo "Begos" specialistai, įdiegta labai tiksli krovinio kokybės kontrolės ir kiekio apskaitos sistema. Visa ši įranga leido padidinti birių krovinių importo-eksporto terminalo našumą dvigubai - iki 15 000 tonų per parą.

                            "Labai svarbu yra tai, kad kompanijos investicijos į modernias technologijas ne tik išplečia krovos galimybes, bet ir palengvina darbą žmonėms. O išaugus našumui, didėja ir atlygis", - akcentuoja A. Kuzmarskis.

                            Anot jo, iš viso pernai kompanija investavo 20 mln. litų.

                            "Šiemet toliau tęsis pradėti darbai ir investicijos į kompanijos plėtrą. Pagrindiniai darbai vyks ties statomomis 66 ir 67 krantinėmis. Čia jau 2008-aisiais turėtų pradėti veikti du nauji birių produktų krovos terminalai", - sako "Begos" generalinis direktorius.

                            Pasak pašnekovo, tarp prioritetų išliks socialinės darbuotojų gerbovės kūrimas.

                            "Nuo sausio 1-osios visiems darbuotojams, atsižvelgiant į jų darbo pobūdį, atlyginimai jau pakilo nuo 7 iki 15 procentų. Kadangi didėja atsakomybė už pavestus darbus, žmonės dirba su brangia technika, stengiamės, kad ir jų atlyginimai būtų adekvatūs jiems keliamiems reikalavimams. Kompanijos vadovybei yra svarbu, kad darbuotojai jaustųsi saugiai ir garantuotai", - teigia A. Kuzmarskis.

                            Žymiai padaugėjo trąšų

                            2006-aisiais "Bega" perkrovė 2,9 mln. tonų - 10,4 proc. daugiau nei užpernai. Daugiausia - net 40 proc. - išaugo trąšų, o ypač skystųjų, srautai. Kompanija pernai aptarnavo mažiau laivų, nes didėja atplaukiančiųjų tonažas.

                            "Džiugu, kad pavyko suderinti ir krovos procesus, ir intensyviai vykusias statybas", - sakė A. Kuzmarskis.

                            Anot jo, konkurencinė kova su kaimyninių šalių uostais nuolat stiprėja, tačiau "Bega" šiemet ketina perkrauti 3 mln. tonų krovinių.

                            "Gerai, kad sunkioje konkurencinėje kovoje esame ne vieni - sulaukiame supratimo ir palaikymo iš Susisiekimo ministerijos vadovybės, vyksta konstruktyvus dialogas su "Lietuvos geležinkelių" vadovais", - teigė pokalbininkas.

                            Martynas VAINORIUS
                            www.ve.lt
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Ten planuojamas komercinis plotas, o makete turbut mazdaug parodoma, kokio aukscio pastatai bus leidziami.


                              Cia statistika, kuria John`as neseniai norejo suzinot

                              Krova Klaipėdos ir kaimyniniuose uostuose 2006 metais
                              http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...;2007;month;1;
                              Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                              Comment


                                „Limarko“ įsigis tris laivus
                                Jelena Listopad

                                „Limarko“ grupei priklausanti laivybos bendrovė „Limarko“ laivininkystės kompanija šiais metais ketina savo laivyną padidinti dar trimis laivais.

                                Kompanija jau nusižiūrėjo vieną refrižeratorinį laivą. Jeigu pardavimo sąlygos bus priimtinos ir jis bus nupirktas, laivyno bendrasis tonažas padidės 11 procentų.

                                Kompanijos specialistai laivų prekybos rinkoje taip pat ieško tinkamos kokybės bei kainos transportinio refrižeratoriaus ir sausakrūvio arba konteinerinio laivo.

                                „Laikydamiesi laivyno atnaujinimo ir plėtros strategijos, numatytos iki 2010 metų, kasmet įsigyjame po du didelio tonažo laivus“, - teigė „Limarko“ grupės prezidentas Vytautas Lygnugaris.

                                Per pastaruosius trejus metus „Limarko“ laivininkystės kompanija į laivyno modernizavimą investavo 140 milijonų litų. Ji nusipirko šešis modernius laivus. Bendroji krovinių talpa padidėjo iki 3,5 milijono kubinių pėdų.

                                Išankstiniais duomenimis, kompanijos praėjusių metų apyvarta siekė maždaug 110 mln. litų, ikimokestinis pelnas – per 10 mln. litų. Nuo sausio 1 dienos 15 procentų padidinti jūrininkų atlyginimai. Pagerintos administracijos darbuotojų darbo sąlygos – prieš Kalėdas jie persikėlė į naujas šiuolaikiškas patalpas Ferdinando aikštėje.

                                www.klaipeda.daily.lt
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Malonu girdėti, kad uostas plečiasi perkami laivai ir pan, puikios naujienos

                                  Comment


                                    "Lietuva ir Švedija aptarė Baltijos jūros greitkelio projektą „Klaipėda – Karlshamnas“"
                                    http://www.vtv.lt/content/view/31046/123/
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      Nesupratau, bet patiko

                                      Comment

                                      Working...
                                      X