Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Skrydžių sutrikimai oro uostuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skrydžių sutrikimai oro uostuose

    Šiųmetinė nepaprastai atšiauri ir nenuspėjama žiema parodė, kad daugelis pasaulio oro uostų yra techniškai nepasiruošę punktualiai ir be trikdžių aptarnauti keleivių srautus. Daugeliui keleivių gražiausias metų šventes teko sutikti perpildytuose oro uostų terminaluose. Iš pradžių kilo neramumai viename iš Maskvos oro uostų, o dabar gi pradėjo kovoti dėl teisės grįžti namo ir Niujorko oro uosto keleiviai.

    Niujorko oro uosto keleiviai prarado savitvardą
    http://verslas.delfi.lt/automoto/niu....d?id=40239043

    Taigi, padiskutuokime kas atsakingas už šią netvarką, kuri tampa aktuali daugelyje pasaulio oro uostų. Kokie turi būti paruošti planai, siekiant išvengti šito chaoso ateityje.

    #2
    /\ Tinkamai nebuvo pasiruošta (mažai technikos ir t.t). Va ir visa bėda.

    Comment


      #3
      Aš gal paklausiu tokio gan durno klausimo, kadangi aviacijos neišmanau, kam tik pakilus lėktuvui jam sukti ratus aplink oro uostą, čia kokie sistemos patikrinimo darbai ar kas?





      Dabar jau trečias bus.
      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 13:17. Priežastis: atkurtos foto
      Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

      Comment


        #4
        Greičiausiai mokomasis skrydis

        Comment


          #5
          Maršrutas Vilnius - Vilnius?

          "Small Planet Airlines" dažnai suka ratus aplink Vilnių. Arba treniruotė (mokymai), arba koks techninis apskraidymas.

          Comment


            #6
            Prieš kokią savaitę teko matyti lėktuvą, sukantį ratus šalia oro uosto. Per 10 min kokius tris kartus buvo praskridę. Netoliese gyvenu, tai man puikiai matosi kylantieji bei besileidžiantys
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              #7
              Tai yra elementariausias pilotų treniravimas, dar kitaip vadinamas base training. Ir tai nėra paprastas pasiskraidymas ratu nes turi nusileisti ant tako, ratais paliesti jį ir vėl staigiai pakilt.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                #8
                Į Alikantę pakilęs lėktuvas susipykus šeimai grįžo į Kauną

                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/08/0...#ixzz3hehMAr64

                Ar yra kokie griežti reglamentai, kad jei kas pradeda šūkaut ar muštis privalo grįžti?
                Nes man kartais keista kaip dėl kokio kivirčo nusprendžia tiek nuostolų patirti. Neįsivaizduoju kas ten turi dėtis, kad nenurimtų kivirčas pvz. priverstinai persodinus į skirtingas lėktuo puses žmones ar dar kaip nors apraminus.

                Ir kokios baudos laukia tokių keleivių bei kaip pavyksta jas išieškoti?

                Comment


                  #9
                  Įgula galėtų turėti kokius elektrošokus , antrankius ir pan. priemones ypatingiems atvejams, nes nesąmonė, kai keletas degradų šokdina visą lėktuvą ir sutrikdo kelionę 100 ar daugiau žmonių. Tokie atvejai dažnesni poilsinėse kelionėse, nes, matyt, kai kurie poilsį supranta būtent taip.

                  Comment


                    #10
                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Įgula galėtų turėti kokius elektrošokus , antrankius ir pan. priemones ypatingiems atvejams, nes nesąmonė, kai keletas degradų šokdina visą lėktuvą ir sutrikdo kelionę 100 ar daugiau žmonių. Tokie atvejai dažnesni poilsinėse kelionėse, nes, matyt, kai kurie poilsį supranta būtent taip.
                    O pas mus nėra oro maršalų? Galėtų vienas palydovas būti apmokytas artimosios kovos ir turėti teisę laikyti ginklą (elektrošoką).

                    Comment


                      #11
                      Aš jau buvau pasirengęs kaltinti Kauno budulius, bet, pasirodo, susipyko Baltarusijos budulių pora.

                      O kokios yra sankcijos pagal LR įstatymus tokiems pažeidėjams? Ar yra kriminalinė atsakomybė? Šiaip tai čia gana big deal: nešama didelė piniginė žala, pavojus kitiems keleiviams ir skrydžio saugumui.

                      Comment


                        #12
                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Aš jau buvau pasirengęs kaltinti Kauno budulius
                        Nes tipo jei skrydis iš Kauno tai tik kauniečiai skrenda?
                        Komentaruose sillpnapročiai replikavo savo "Kaunas yra Kaunas", bet logikos jų nepagavau.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Nes tipo jei skrydis iš Kauno tai tik kauniečiai skrenda?
                          Nu nevisai taip. Mano logika gana paprasta: Susimušė. O susimušė, nes buduliai. O buduliai, nes iš Kauno. Iš Kauno todėl, kad Kaune daugiausiai budulių. Taigi, remiantis tikimybių teorija, labiausiai tikėtina loginė išvada gana aiški: susimušė buduliai iš Kauno.



                          Komentaruose sillpnapročiai replikavo savo "Kaunas yra Kaunas", bet logikos jų nepagavau.
                          Ten turbūt taip replikavo visokie Vilniaus ponai. Čia bent aš taip skaitau.

                          Kadangi buvau neteisus su savo išankstinėmis prezumpcijomis ir paskaičiavimais, atsiprašau visų Kauno budulių už jų suterštą garbę.
                          Paskutinis taisė John; 2015.08.02, 17:32.

                          Comment


                            #14
                            Klausyk buduli iš UK koncervų fabriko. Pakraidyk su small planet charteriais iš Vilniaus - visi lėktuvai pilni budulių. Išvada - Vilniuje vieni buduliai gyvena.

                            Beje, tiek small , tiek ryn, tiek ir wizz, kurie skrenda iš Vilniaus - 70 proc keleivių - rusakalbiai. Vadinasi - Vilniuje vieni rusų vatnykai gyvena.
                            Paskutinis taisė udrius; 2015.08.02, 21:27.

                            Comment


                              #15
                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Klausyk buduli iš UK koncervų fabriko. Pakraidyk su small planet charteriais iš Vilniaus - visi lėktuvai pilni budulių. Išvada - Vilniuje vieni buduliai gyvena.

                              Beje, tiek small , tiek ryn, tiek ir wizz, kurie skrenda iš Vilniaus - 70 proc keleivių - rusakalbiai. Vadinasi - Vilniuje vieni rusų vatnykai gyvena.
                              Imho, geras būdas vertinti budulių nuošimtį skrydyje yra pagal plojančių skaičių po nusileidimo. Yra buvę atvejų (gal kokie du) su Wizz VNO, kai ablodismentų nebuvo. Iš dalies tai įtakoja sezoniškumas. Vasarą tokio kontingento kiekis ženkliai padidėja, kai atitinkamo sluoksnio tautiečiai užsienyje gali sau leisti parkeliauti namo arba jų giminaičiai Lietuvoje gali sau leisti iškeliauti į pigų Viduržemio kurortą, kuo, more or less, ir apsiriboja jų kelionės lėktuvu duotaisiais metais.

                              O kalbos apie Kauno budulius susijusios ne tiek su skrendančiųjų face-control, kiek su šiaip faktu, kad Kaune yra daugiausiai budulių.

                              Comment


                                #16
                                Grįžtant prie temos aš nesu tikras ar buvo atitinkami, darbuotojų stovinčių prie vartų veiksmai, nes esant girtiems asmenims jie privalo apie tai informuoti įgulą, o tuomet įgula ir priima sprendimą ar įleisti į lėktuvą.

                                Nes 2,64 promilės atrodo labai stipru- aš asmeniškai neleisčiau tokio keleivio į lėktuvą. Nesu tikras, bet man rodos tokiu atveju ir kompensacijos keleivis jokios negauna. Dabar tai kirto per kišenes visiems, maža to labai negatyvi kelionės/atostogų pradžia keleiviams/personalui.

                                Kartais atrodo, kad Lietuvoje absoliučiai nėra komunikacijos tarp oro uosto personalo ir įgulos.

                                Liūdna, bet tai yra mūsų aviacijos dalis, kaip plojimai, taip ir alkoholis
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  #17
                                  O ar negalėjo būti taip, kad jie prisigėrė jau lėktuve?

                                  Comment


                                    #18
                                    Na lėktuvas pagal "flightradar24" duomenis, buvo virš Augustavo, kai apsisuko: t.y. apie 10-15 min. po pakilimo, maždaug prieš pat pasiekiant kruizinį aukštį, kuomet pradedama pardavinėti alkoholį, tad esu beveik tikras, kad jie jau įsėdo girti.

                                    Bet teko matyti, kad chebra ir 0,7 viskio "ištaško" per "safety demonstration".
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      O kalbos apie Kauno budulius susijusios ne tiek su skrendančiųjų face-control, kiek su šiaip faktu, kad Kaune yra daugiausiai budulių.
                                      Na kiek mačiau, tai Vilniuje ploja daugiausiai. Beje, kiek suprantu koncervų fabriko budulis John įKaune nebuvo 20 metų jau.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kalbant apie publiką neskirstyčiau jos taip griežtai, į Kauno ir Vilniaus. Paantrinčiau Udriui dėl publikos S5, dažnai tikrai labai liūdnas vaizdas, bet tuo pačiu ir suprantama, žmonės keliauja kartą per metus ir tai antras kartas gyvenime, kai skrenda lėktuvu, bet elementarus mandagumas padėtų.

                                        Dėl W6 iš VNO, pastebėjau labai didelį srautą verslo skrendantį į LTN.

                                        Padrosiausia publika iš emigracinių krypčių, mano nuomone, skraido tarp Lietuvos ir Norvegijos.

                                        Nors nereikia labai daug, ne taip senai, girtas pilietis buvo išlaipintas iš SAS PLQ. Žinoma skrendant FR W6 ar S5 yra padidinta tikimybė gauti nemažą, kiekį emocijų, bet tai gali nutikti, bet kur. Dėl girtų indų ir Emirates grįžta į Dubajų.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment

                                        Working...
                                        X