Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio laivybos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lenkai šią savaitę atidaro tiesioginį kanalą iš Baltijos jūros į Aistmares.
    Nereikės plaukti per RF kontroliuojamą Piliavos (Baltijsko) sąsmauką.
    Kitąmet projektas bus pilnai užbaigtas.

    Comment


      Šiandien Lenkijoje bus kanalo per Aistmarių neriją atidarymas.
      Pastatė gana greit - leidimai buvo gauti 2019 metų vasario mėnesį. Tiesa, projektas pabrango iki 2 mlrd PLN, nebuvo pakankamos ES paramos ir nepavyko rasti gintaro, kuris neva galėjo būti dalinis kanalo finansavimo šaltinis. Dar kartą bauvo patvirtinta, kad pas kaimynus išties yra infrastruktūra besirūpinanti ministerija, o ne lankstinukų apie saugų eismą dalinimo ir radarų statymo kontora.

      Bus deblokuotas Ebliongo uostas. Į jį iki šiol reikėjo plaukti per Rusijai priklausantį Piliavos (Baltijsko) sąsiaurį. Kilus Lenkijos - Rusijos santykių krizei 2006-2010 metais išvis nebuvo leidžiami laivai per Aistmares į Elbliongą.


      Vizualizacija

      https://www.wnp.pl/budownictwo/kanal...ia,611196.html

      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Kitąmet projektas bus pilnai užbaigtas.
      Padaryta 66% visų darbų. Numatomi dar du darbų etapai - vandens kelio gilinimas Elbliogo (Elblingo) uoste bei vagos / farvaterio gilinimas Elblionlo (Elblingo) upėje bei Aistmarėse (zalew Wiślany). Pastaruoju metu kilo nesutarimų, kam turi priklausyti anksčiau merdėjęs ir atgyjantis Elbliongo uostas - savivaldybei ar Lenkijos Vyriausybei, bet tai atskira tema .
      Na razie ukończony jest dopiero pierwszy etap inwestycji, na który przeznaczono ok. 66 proc. z powyższej kwoty. Drugim będzie przebudowa toru wodnego na rzece Elbląg. Trzecim natomiast będzie scalenie dwóch pozostałych, czylipogłębienie drogi wodnej na Zalewie Wiślanym i rzece Elbląg.

      https://www.money.pl/gospodarka/w-so...04461568a.html

      Comment


        Laivybos kanalas per Aistmarių Neriją iš Baltijos jūros į Aistmares

        Įplaukimas iš jūros

        https://regiony.tvp.pl/62197194/mier...uz-17-wrzesnia







        Vaizdas link Aistmarių

        https://www.money.pl/gospodarka/w-so...04461568a.html

        Filmas be teksto, kur vaizdai kalba už save
        Przekop Mierzei Wiślanej kanał ruszy 17 września 2022 / Aistmarių nerijos perkasas atidaromas 2022.09.17 d.

        https://www.youtube.com/watch?v=BiIY...ZJAINTERNETOWA

        Comment


          Sveikintina, kad spėjo laiku pastatyti nepaisant vietinio talibano pastangų sukliudyti. Priešingu atveju chuilo krėstų visokius pokštus neleidžiant plaukti per jų zoną ar areštuojant laivus.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Sveikintina, kad spėjo laiku pastatyti nepaisant vietinio talibano pastangų sukliudyti. Priešingu atveju chuilo krėstų visokius pokštus neleidžiant plaukti per jų zoną ar areštuojant laivus.
            Girdėjau, kad ten nelabai kas plaukia iš Elbingo (Elbląg) per Karaliaučių.

            Pastatys kanalą, tikimasi, kad regionas (Varmės-Mozūrų Aistmarių regionas) turėtų ekonomiškai atsigauti.

            Comment


              Kanalas iš Aistmarių į Baltijos jūrą šaindien atidarytas.
              Čia jau nuotraukos, o ne vizualizacijos



              https://www.youtube.com/watch?v=brEA...annel=OnetNews

              Comment


                Botnijos įlankoje planuojama nauja keltų linija tarp Suomijos Vazos (fi. Vaasa) ir Švedijos Sundsvalio (šv. Sundsvall) miestų. Interesas yra tarp abiejų šalių. Reisus vykdytų bendrovė "Wasalines" naujais biokuro ir baterijų energija varomais keltais Aurora Botnia. Šiuo metu "Wasalines" keltai kursuoja tarp šiauriau Sundsvalio esančio Umeå miesto ir Vaasa. Apskritai, Švediją ir Suomiją šiuo metu jungia 11 keltų linijų.

                Wasalines keltas Aurora Botnia (reisuose nuo 2021 m.)



                Šaltinis: https://svenska.yle.fi/a/7-10039978.
                Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.07, 12:20.

                Comment


                  Naujausias Švedijos mokslininkų ir inžinierių kūrinys – virš vandens skriejantis keltas: pamatykite, kaip jis lekia
                  Stokholmo vandenyse debiutavo elektra varomas keleivinis keltas, sklendžiantis virš vandens pavirčiaus ant vandens sparnų, pranešė jo gamintoja, pridūrusi, kad nuo šiol pradeda ir komercinę jo gamybą.

                  Įmonės „Candela“ gaminamas keltas P-12 energijos gauna tik iš baterijų, o trys anglies pluošto sparnai, ant kurių jis „skrenda“, energijos sąnaudas gali sumažinti iki 80 proc., jei lyginsime su kitais įprastais greitaeigiais laivais, pažymėjo „Candela“

                  „Candela“ sukurti laivai yra laivai su vandensparniais, t. y. po vandeniu jie turi sparnus, kurie visą laivą neša virš vandens paviršiaus.

                  Kelto versija gali gabenti iki 30 keleivių, o antrasis modelis Stokholmo vandens keliuose bus pradėtas eksploatuoti 2024 metais, kai vienas keltas plukdys keleivius iš miesto centro į priemiestį.

                  Šio laivo keliamas triukšmas yra minimalus, todėl keltui buvo suteikta išimtis dėl greičio apribojimų. Tai leido siūlomos kelionės laiką nuo 55 minučių plaukiant įprastu dyzeliniu keltu sutrumpinti iki 25 minučių, teigė įmonė.

                  „Tiesą sakant, keltas P-12 yra labiau autobusas, nei tradicinis keltas. Jame telpa 30 keleivių, taigi šia prasme jis yra panašus į įprastą autobusą.
                  Yra video.

                  Comment


                    Vakarų laivų gamyklos grupės įmonė Klaipėdoje statys elektrinį keltą https://www.vz.lt/pramone/2024/03/07...lektrini-kelta
                    akarų laivų gamyklos (VLG) įmonių grupei priklausanti Vakarų Baltijos laivų statykla (VBLS) pasirašė sutartį su Norvegijos užsakovu „Torghatten Nord AS“ dėl elektrinio kelto „iki rakto“ statybos. Baterijomis aprūpintas ir pilnai elektra varomas laivas bus skirtas žmonėms, automobiliams ir krovininiam transportui gabenti, skelbia bendrovė.
                    Tarp Norvegijos salų kursuosiančio kelto ilgis sieks 73,3 m, plotis – 14,3 m. Kelto statybą planuojama užbaigti iki 2026 m. pirmojo ketvirčio.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment

                    Working...
                    X