Vienijasi Japonijos laivybos kompanijos
Trys didžiausios Japonijos laivybos kompanijos „Nippon Yusen KK“, „Mitsui O.S.K. Lines“ ir „Kawasaki Kisen Kaisha“ nuo 2018 m. balandžio kartu plukdys konteinerius.
Su 256 laivais junginys, kai jam pritars Europos Sąjungos, JAV, Kinijos ir Japonijos konkurencijos tarnybos, užims apie 7 proc. pasaulio rinkos dalies.
Planuojama apie 2,85 mlrd. JAV dolerių investicijų.
Prognozuojama, kad pagal 2016 metų rezultatus visos trys Japonijos kompanijos patirs nuostolių. Tai nieko nestebina, nes dėl mažų frachtų daugelis pasaulio konteinerinės laivybos kompanijų šiemet skaičiuos nuostolius.
Pablogėjusi ekonominė situacija dėl konteinerių gabenimo ir verčia tas kompanijas jungtis.
Su 256 laivais junginys, kai jam pritars Europos Sąjungos, JAV, Kinijos ir Japonijos konkurencijos tarnybos, užims apie 7 proc. pasaulio rinkos dalies.
Planuojama apie 2,85 mlrd. JAV dolerių investicijų.
Prognozuojama, kad pagal 2016 metų rezultatus visos trys Japonijos kompanijos patirs nuostolių. Tai nieko nestebina, nes dėl mažų frachtų daugelis pasaulio konteinerinės laivybos kompanijų šiemet skaičiuos nuostolius.
Pablogėjusi ekonominė situacija dėl konteinerių gabenimo ir verčia tas kompanijas jungtis.
Comment