Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Small Planet Airlines
Collapse
X
-
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Man labiau gaila sugaištų dienų iš kasmetinių atostogų, kurias papildomai gauti iš darbdavio yra niuansų. Vienam 600 eurų bus tolygu savaitės alga, kurią gautų per apmokamas atostogas, ir tada gali pats imti neapmokamų, kitam netolygu. Plius gauti neapmokamų gali būti sunku dėl darbinių planų, nebūtinai pavyks. O ir jei varai atostogų ne vienas, vadinas teko derinti atostogų grafikus keliuose darbuose. Vėl kažkada ištaikyti sugadintą savaitę ganėtinai sunku
O jei važiuotumėte automobiliu į Kroatiją ir jis sugestu Vngrijoje, taisydamas sugaištumėte dvi dienas, kas būtų kaltas tada, VW gamykla ar asmuo, kuris neapsidraudė ar išvažiavo su techniškai netvarkingu automobiliu. Visa išlieka force majeure.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Man labiau gaila sugaištų dienų iš kasmetinių atostogų, kurias papildomai gauti iš darbdavio yra niuasu
Deja, man nevėluoja
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Jau minėta, su kuo į Turkiją ir Graikiją, nuo žiemos prisidėjus Kanarams, Egiptui ir Madeirai - bus matyt, bet tikrai abejoju ar bus SPA. Lenkijoje ITAKA skraidina atitinkamai: Enter Air , Blue panorama, Small planet ir Travel service.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKą siūlote? Skristi sugedusiu lėktuvu?
Comment
-
pasvajokit apie tuos 600 eurų skrendant į Bulgariją https://www.skycop.lt/lektuvo-keleiviu-teises/
Comment
-
Na nezinau, aš tai norėčiau tokio vėlavimo. Sugaišti pusdienį, bet vidutiniško turkisko viešbučio savaitę nemokamai man atrodo geras dealas.
Deja, man nevėluoja
„Small Planet Airlines“ bėdos: kompensacijų nesulaukiantys keleiviai grasina teismais
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...iol-638-992488
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąForsmažoras yra ne kliento, o paslaugos pardavėjo problema - pradžiai tegul neišsisukinėja ("viešbutis tik nevilniečiams", "kiekvienas atvėjis nagrinėjamas individualiai" ir pan.), taip pat tegul sugrąžina pinigus už 1 dieną.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Verslas visada bandys išsisukinėti, kuomet KLM atšaukė mano skrydį, galvoji jie atėjo ir pasiūlė viešbutį, vakarienę ir t.t.? Žinoma, kad ne, bet čia kiekvieno keliaujančio pareiga žinoti savo teises, žinoti ką gali tavo kreditinė su kuria tu pirkai ir kas tau pirklauso. O tie 400 eur. ir skirti padengti tos dienos nuostolius.
Comment
-
Nuo avialinijų dar priklauso, tikrai ne visų požiūris į klientą toks, kad tik jį apgauti ir nusukti pinigų.
Kodėl Small Planet siūlo kreiptis individualiai ir tiesiogiai? Nes bijo profesionalių kompensacijų "išmušinėtojų", kurie irgi gerai išmano įstatymus ir procedūras. Pavienį klientą tiesiog paprasčiau vedžioti už nosies ir maitinti pažadais.
Comment
-
Aš daug neskraidau, bet man kartais keistai atrodo. Nusiperki bilietą po 50eur (ar SPA atveju kelionių po 300-400EUR) ir po to reikalauji 600 EUR kompensacijos??? Nu nežinau. Suprantu yra visokių atvejų, gal turėtų kelionių organizatorius už 1 dieną kompensuoti. Bet iš tikro jei esi tarkim vilinietis, kam tau reikalingas dienos metu viešbutis???
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSkrydžių bendrovės gerai žino visus įstatymų niuansus, skirtingai nei vidutinis keleivis, ir kompensacijų į kišenę nebruka. Jei tik yra bent kokia galimybė nemokėti, tai ir nemokės. O kai kurios dar ir sąmoningai pavilkins bei išsisukinės. Praeina daugiau laiko, keleiviui nusibosta gaišti laiką ir užsiiminėti biurokratinėm procedūrom dėl kelių šimtų eurų ir jis tą reikalą meta.
Kodėl Small Planet siūlo kreiptis individualiai ir tiesiogiai? Nes bijo profesionalių kompensacijų "išmušinėtojų", kurie irgi gerai išmano įstatymus ir procedūras. Pavienį klientą tiesiog paprasčiau vedžioti už nosies ir maitinti pažadais.
Nes jei keleivis prisiskaičiuos sau 2000 eur. už dviejų valandų skrydį ir jų reikalaus niekas jam jų neduos, skirtingai, nei prašyų 400 eur. už 650 km, remiantis Flight Compensation Regulation 261/2004.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Nusiperki bilietą po 50eur (ar SPA atveju kelionių po 300-400EUR) ir po to reikalauji 600 EUR kompensacijos???
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Verslas visada bandys išsisukinėti, kuomet KLM atšaukė mano skrydį, galvoji jie atėjo ir pasiūlė viešbutį, vakarienę ir t.t.? Žinoma, kad ne, bet čia kiekvieno keliaujančio pareiga žinoti savo teises, žinoti ką gali tavo kreditinė su kuria tu pirkai ir kas tau pirklauso. O tie 400 eur. ir skirti padengti tos dienos nuostolius.
Tam pačiam skrydyje apgadino bagažą - gal dėl to gražiai bendravo. Kita vertus, kompensaciją už bagažą taip pat išmokėjo.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nevisada. Kai situacija vienareikšmiška - moka nesilaužydami. LOT užteko užpildyt formą jų puslapyje ir poros savaičių pervedė €€€. Net nustebau, kad ne tik neprireikė išmušinėtojų paslaugų, bet net ir pačiam nereikėjo rašinėt ar skambinėt. Skridau ekonominėj klasėj, be jokių lojalumo kortelių ir t.t.
Tam pačiam skrydyje apgadino bagažą - gal dėl to gražiai bendravo. Kita vertus, kompensaciją už bagažą taip pat išmokėjo.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Taip, nes tu kreipeisi į juos, kalbu apie tai jog savo iniciatyva, jie tikrai nesiūlys kompensacijos.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Taip. Galvojau turi omenyje, kad reikėjo ilgai ir nuobodžiai primindinėti kokias teises turi. Visgi kompensacijų išmušinėtojų kontoros ne veltui atsiradoAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTaip, nes tu kreipeisi į juos, kalbu apie tai jog savo iniciatyva, jie tikrai nesiūlys kompensacijos.
Comment
-
Kaip ir buvo galima spėti, SPA punktualumas pagal oficialius skaičius, o ne delfi antraštes, nei kiek ne blogesnis ar net geresnis už brandinių avialinijų. Kompensacijos taip pat mokamos, 12,7 mln. EUR per metus tik 29 lėktuvų parką turinčioms avialinijoms visai nemažai.
2017 m. mūsų punktualumo reitingas skrydžiams iš/į VNO buvo 88 proc. Palyginti, SAS punktualumo reitingas – 81 proc., „Finnair“ – 82 proc., „Easyjet“ – 75 proc. Beje, „Eurocontrol“ duomenimis, dėl nuolat didėjančio skrydžių intensyvumo visoje Europoje atidėtų skrydžių tik daugės – 2040 metais jų bus 7 kartus daugiau nei šiandien.“
Vėluojant skrydžiams susidaro visa virtinė vėluojančių reisų, didelių nuostolių patiria tiek skrydžius vykdančios bendrovės, tiek keleiviai, todėl tenka išmokėti kompensacijas. B. Jasiukėnaitė pateikė detalius skaičius – pernai kompensacijoms išmokėti bendrovė skyrė 12,7 mln. Eur.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip ir buvo galima spėti, SPA punktualumas pagal oficialius skaičius, o ne delfi antraštes, nei kiek ne blogesnis ar net geresnis už brandinių avialinijų. Kompensacijos taip pat mokamos, 12,7 mln. EUR per metus tik 29 lėktuvų parką turinčioms avialinijoms visai nemažai.
Ar būtų teisinga lyginti su kompanija, kurios 200 skrydžių paveluoja po pusvalandį su kompanija kurios 10 skrydžių vėluoja po 10 valandų.
Tegul pasilygina su Airbaltic(panašios apimties kompanija) 90.01%, bet ir tai neteisingas palyginimas, nes jie ne čarteriais užsiima.
Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment