Keli straipsniai iš lenkų spaudos apie lenkiškos Small Planet Airlines Poland restruktūrizavimą, kuris pradėtas spalio pradžioje
Didieji kreditoriai (oro aviacijos agentūra bei Katovicų oro uosto operatorius kažką kalbą apie bendros spredimo suradimą,o turizmo operatoriai jau nieko nesitiki ir pasakoja šiek tiek griežčiau
Apšilimui - vienas PiaR pranešimas
2018.04.16
„Small Planet Airlines” tapo didžiausia Lenkijos užsakomųjų skrydžių bendrove
04-10-2018
Small Planet Airlines wpadły w turbulencje / Small Planet Airlines pateko į turbulenciją
Small Planet Airlines w restrukturyzacji / Small Planet Airlines restruktūrizuojama
09-10-2018, 13:42
Small Planet Airlines w restrukturyzacji / Small Planet Airlines restruktūrizuojama
09-10-2018, 22:00
Kelionių organizatoriai, kurie galėtų būti potencialūs investuotojai, vartoja išsireiškimą zostawia się z ręką w nocniku - palieka su ranka naktipuodyje. Lietuviškas išsireiškimas "palikti su nosimi" ne toks vaizdingas.
Bet kokiu atveju situacija su Lenkijos "Small Planet Airlines" gana liūdna. Tos problemos atsiliepia ir lietuviškai įmonei
Didieji kreditoriai (oro aviacijos agentūra bei Katovicų oro uosto operatorius kažką kalbą apie bendros spredimo suradimą,o turizmo operatoriai jau nieko nesitiki ir pasakoja šiek tiek griežčiau
Apšilimui - vienas PiaR pranešimas
2018.04.16
„Small Planet Airlines” tapo didžiausia Lenkijos užsakomųjų skrydžių bendrove
Lenkijos Civilinės Aviacijos Administracijos (ULC) duomenimis, pagal 2017 m. pervežtų keleivių skaičių „Small Planet Airlines“ tapo Lenkijos užsakomųjų skrydžių rinkos lydere. (...) Atnaujintais duomenimis, „Small Planet Airlines“ užimama Lenkijos užsakomųjų skrydžių rinkos dalis padidėjo nuo 24% iki beveik 30%.
„Prieš dešimtmetį „Small Planet Airlines“ veiklą pradėjo turėdama vos du senus „Boeing“ orlaivius, o šiandien mūsų orlaivių parke – jau 28 „Airbus“ lėktuvai, 11 iš jų šiemet skraidys Lenkijoje. (...)
2018 m. vasaros sezoną „Small Planet Airlines“ kils iš 15 bazių Europoje (tarp jų – Varšuva, Katovicai ir Gdanskas Lenkijoje) ir skraidys 240 skirtingų maršrutų.
https://www.smallplanet.aero/lt/apie...bendrove/32907
„Prieš dešimtmetį „Small Planet Airlines“ veiklą pradėjo turėdama vos du senus „Boeing“ orlaivius, o šiandien mūsų orlaivių parke – jau 28 „Airbus“ lėktuvai, 11 iš jų šiemet skraidys Lenkijoje. (...)
2018 m. vasaros sezoną „Small Planet Airlines“ kils iš 15 bazių Europoje (tarp jų – Varšuva, Katovicai ir Gdanskas Lenkijoje) ir skraidys 240 skirtingų maršrutų.
https://www.smallplanet.aero/lt/apie...bendrove/32907
Small Planet Airlines wpadły w turbulencje / Small Planet Airlines pateko į turbulenciją
Kai Lietuvos kapitalo grupės "Small Planet Airlines" Vokietijos įmonė rugsėjo 18 d. paskelbė apie restruktūrizavimą, atrodė, kad jos problemos nepasieks įmonės "Small Planet Airlines" Lenkijoje. Tačiau sunkuma pasiekė ir Lenkiją . "Small Planet Airlines" turi vis mažiau lėktuvų, nes lizingo bendrovės trumpina išperkamosios nuomos sutarčių terminus. Šią savaitę turimų lėktuvų skaičius sumažėjo nuo aštuonių iki penkių.
(...)
- Kitą savaitę mes sumažinsime operacijas iki dviejų orlaivių, nors turėjome sutartis dėl keturių mašinų. Mes turėsime vieną registruotą Lenkijoje lėktuvą, o dar vienas, ir vienas bus naudojamas wet lease pagrindu [nuoma su įgula], - teigia "Small Planet Airlines" generalinis direktorius Bartosz Czajka.
Jis pripažįsta, kad bendrovės padėtis yra sudėtinga.
- Mes susiduriame sunkumais atlikti su mokėjimais kai kuriems tiekėjams, tačiau reguliariai dirbame su tuo, ir aš tiesiogiai bendrauju su kiekvienu iš jų, - sako B. Czajka.
(...)
Kelionių operatoriai dabar turi daug dirbti, kad galėtų nuskraidinti keleivius į jau parduotas keliones.
- Jau nuo tada, kai pasirodė informacija apie Vokietijos kompanijos "Small Planet Airlines" problemas, mes pradėjome dirbti dėl keleivių vežimo aviakompanijų lėktuvais, - sako "TUI Polska" prezidentas Marcin Dymnicki.
- Mes nusprendėme pakeisti didžiąją dalį skrydžių, kuriuos turėjo aptarnauti "Small Planet Airlines" ir naudojiome kitus vežėjus. Kai kuriais atvejais mes sutrumpinome sezoną ir nepardavinėjome spalio mėnesio paskutinės savaitės kelionių. Mes rekomendavome klientams atidėti atostogas iki ankstesnių savaičių arba sutrumpinti nuo 14 iki 10 dienų. Mes situaciją valdome, nors tai reikalauja daug pastangų ir yra skaudi finansiškai, - sako Piotr Heniczas, "Itaka" viceprezidentas.
- Iki spalio mėn. pabaigos planavome keliolika kelionių su "Small Planet Airlines", iš kurių septynių ši firma nesugebės atlikti. Visoms kelionėms pavyko surasti alternatyvas. Tačiau kadangi šios linijos dirba su didesnias lėktuvais, nei kiti vežėjai, mažoms keleivių grupėms turime organizuoti kitokias pervežimo schemas. (..) - teigia "Grecosa" atstovas Adam Gorczewski.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ulencje-941829
(...)
- Kitą savaitę mes sumažinsime operacijas iki dviejų orlaivių, nors turėjome sutartis dėl keturių mašinų. Mes turėsime vieną registruotą Lenkijoje lėktuvą, o dar vienas, ir vienas bus naudojamas wet lease pagrindu [nuoma su įgula], - teigia "Small Planet Airlines" generalinis direktorius Bartosz Czajka.
Jis pripažįsta, kad bendrovės padėtis yra sudėtinga.
- Mes susiduriame sunkumais atlikti su mokėjimais kai kuriems tiekėjams, tačiau reguliariai dirbame su tuo, ir aš tiesiogiai bendrauju su kiekvienu iš jų, - sako B. Czajka.
(...)
Kelionių operatoriai dabar turi daug dirbti, kad galėtų nuskraidinti keleivius į jau parduotas keliones.
- Jau nuo tada, kai pasirodė informacija apie Vokietijos kompanijos "Small Planet Airlines" problemas, mes pradėjome dirbti dėl keleivių vežimo aviakompanijų lėktuvais, - sako "TUI Polska" prezidentas Marcin Dymnicki.
- Mes nusprendėme pakeisti didžiąją dalį skrydžių, kuriuos turėjo aptarnauti "Small Planet Airlines" ir naudojiome kitus vežėjus. Kai kuriais atvejais mes sutrumpinome sezoną ir nepardavinėjome spalio mėnesio paskutinės savaitės kelionių. Mes rekomendavome klientams atidėti atostogas iki ankstesnių savaičių arba sutrumpinti nuo 14 iki 10 dienų. Mes situaciją valdome, nors tai reikalauja daug pastangų ir yra skaudi finansiškai, - sako Piotr Heniczas, "Itaka" viceprezidentas.
- Iki spalio mėn. pabaigos planavome keliolika kelionių su "Small Planet Airlines", iš kurių septynių ši firma nesugebės atlikti. Visoms kelionėms pavyko surasti alternatyvas. Tačiau kadangi šios linijos dirba su didesnias lėktuvais, nei kiti vežėjai, mažoms keleivių grupėms turime organizuoti kitokias pervežimo schemas. (..) - teigia "Grecosa" atstovas Adam Gorczewski.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ulencje-941829
Small Planet Airlines w restrukturyzacji / Small Planet Airlines restruktūrizuojama
09-10-2018, 13:42
Užsakomų skrydžių linija Small Planet Airlines pradėjo greitojo restruktūrizavimo procedūrą. Restruktūrizavimo tikslas - sumažinti orlaivių skaičių ir potencialių investuotojų sudominimas.
Vasaros sezono metu vežėjas valdė 12 mašinų. Šiandien skraido tik dviem - vienas nuosavas, itas nuomojamas pagal ACME schemą (lizingas+ įgula).
Prieš kelias dienas lizingo bendrovės pareikalavo sutrumpinti sutarčių terminus ir ir atsiėmė daugumą orlaivių.
Bėdos, kilo dėl kelių kelių veiksnių: dviejų lėktuvų pristatymo vėlavimas, sunkumai įdarbinant pakankamą įgulų skaičių, pernelyg komplikuotas tvarkatraštis ir įgulų pervežimo išlaidos tarp bazių Katovicuose, Varšuvoje ir Gdanske.
Restrukturizuodamasi įmonė ne tik apsisaugo nuo kreditorių, bet ir tikisi pritraukti investuotoją
- "Small Planet Airlines" Poland turi Lenkijos oro pervėžėjo pažymėjimą (AOC) Lenkijoje, daug metų patirties dirbant už didžiausių Lenkijos kelionių organizatorių, beveik 100 patyrusių pilotų ir 300 salono įgulos narių, kurie dirbo su šį vasarossezoną Manau, kad tai yra patraukli investicija po veiklos restruktūrizavimo. Be to, mes taip pat turime kvalifikuotų darbuotojų vertingų slotų (laikų) Varšuvos Šopeno oro uoste ir labai paklausių atostogų slotų Graikijos salose, pavyzdžiui, Zakynthos, Rodas, Heraklionas - sako Bartosz Czajka, "Small Planet Airlines" valdybos narys.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ryzacji-942133
Vasaros sezono metu vežėjas valdė 12 mašinų. Šiandien skraido tik dviem - vienas nuosavas, itas nuomojamas pagal ACME schemą (lizingas+ įgula).
Prieš kelias dienas lizingo bendrovės pareikalavo sutrumpinti sutarčių terminus ir ir atsiėmė daugumą orlaivių.
Bėdos, kilo dėl kelių kelių veiksnių: dviejų lėktuvų pristatymo vėlavimas, sunkumai įdarbinant pakankamą įgulų skaičių, pernelyg komplikuotas tvarkatraštis ir įgulų pervežimo išlaidos tarp bazių Katovicuose, Varšuvoje ir Gdanske.
Restrukturizuodamasi įmonė ne tik apsisaugo nuo kreditorių, bet ir tikisi pritraukti investuotoją
- "Small Planet Airlines" Poland turi Lenkijos oro pervėžėjo pažymėjimą (AOC) Lenkijoje, daug metų patirties dirbant už didžiausių Lenkijos kelionių organizatorių, beveik 100 patyrusių pilotų ir 300 salono įgulos narių, kurie dirbo su šį vasarossezoną Manau, kad tai yra patraukli investicija po veiklos restruktūrizavimo. Be to, mes taip pat turime kvalifikuotų darbuotojų vertingų slotų (laikų) Varšuvos Šopeno oro uoste ir labai paklausių atostogų slotų Graikijos salose, pavyzdžiui, Zakynthos, Rodas, Heraklionas - sako Bartosz Czajka, "Small Planet Airlines" valdybos narys.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ryzacji-942133
09-10-2018, 22:00
- Bendrovės skolos iki spalio 5 d. Yra įšaldytos ir bus greitojo restruktūrizavimo procedūros dalis. (...)
Be mokesčių, skirtų Lenkijos oro navigacijos paslaugų agentūrai (PANSA) ar oro uostuose, oro linijų bendrovė taip pat turi sumokėti kompensaciją keleiviams dėl vėluojamų skrydžių, kuri šiais metais buvo daug.
- Artimiausiomis savaitėmis paaiškinsime bendradarbiavimo principus su tiekėjais. Gali būti, kad mes perisime į darbą su išankstiniu apmokėjimu. Mes esame pirmoji aviakompanija Lenkijoje, kuriai taikomos pagreitinto restruktūrizavimo pagal naujas taisykles viekainčias nuo 2015 metų - sako B.Czajka.
Lenkijos bendrovė tikisi surasti investuotoją.
- Mums reikia išorinio finansavimo. Galimybės veikti su vienu lėktuvu yra ribotos. Geresnėje padėtyje esanti Lietuvos bendrovė neinvestuos į mus.
Atrodo, kad kai kurios kelionių agentūros gali būti suinteresuotos glaudžiau bendradarbiauti. Taip pat yra užsienio subjektų, norinčių įeiti į lenkų užsakomųjų skrydžių. Šiuo metu gavau išankstinius signalus iš potencialių investuotojų. Po kelių savaičių mes daugiau žinome, - sako Bartosz Czajka.
Lenkijos turizmo operatoriai nedega noru investuoti.
- Jeżeli na trzy tygodnie przed końcem sezonu zostawia się touroperatorów z ręką w nocniku, to trudno mówić o dalszych perspektywach współpracy.
- Jei likus trims savaites iki sezono pabaigos kelionių organizatoriai paliekami situacijoje, kai atsibundama su ranka naktipuodyje, tai bus sunku kalbėti apie tolesnes bendradarbiavimo perspektyvas. Pažiūrėkime, kokios bus artimiausios savaitės, ar bendrovė veiks taip, kaip pažadėjo. Uždarykite garbingai vieną etapą. Tegul linija atsiskaito iki paskutinio zloto, tada mes galime kalbėti apie planus. Šiuo metu mes patyrėme dvigubas išlaidas: sumokėjome "Small Planet Airlines" už keleivių vežimą, kuris buvo neįvykdytas, o dabar turime mokėti ir kitiems vežėjams, be to, didesnėmis kainomis, - sako Piotr Henicz, Itaka viceprezidentas.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ryzacji-942203
Be mokesčių, skirtų Lenkijos oro navigacijos paslaugų agentūrai (PANSA) ar oro uostuose, oro linijų bendrovė taip pat turi sumokėti kompensaciją keleiviams dėl vėluojamų skrydžių, kuri šiais metais buvo daug.
- Artimiausiomis savaitėmis paaiškinsime bendradarbiavimo principus su tiekėjais. Gali būti, kad mes perisime į darbą su išankstiniu apmokėjimu. Mes esame pirmoji aviakompanija Lenkijoje, kuriai taikomos pagreitinto restruktūrizavimo pagal naujas taisykles viekainčias nuo 2015 metų - sako B.Czajka.
Lenkijos bendrovė tikisi surasti investuotoją.
- Mums reikia išorinio finansavimo. Galimybės veikti su vienu lėktuvu yra ribotos. Geresnėje padėtyje esanti Lietuvos bendrovė neinvestuos į mus.
Atrodo, kad kai kurios kelionių agentūros gali būti suinteresuotos glaudžiau bendradarbiauti. Taip pat yra užsienio subjektų, norinčių įeiti į lenkų užsakomųjų skrydžių. Šiuo metu gavau išankstinius signalus iš potencialių investuotojų. Po kelių savaičių mes daugiau žinome, - sako Bartosz Czajka.
Lenkijos turizmo operatoriai nedega noru investuoti.
- Jeżeli na trzy tygodnie przed końcem sezonu zostawia się touroperatorów z ręką w nocniku, to trudno mówić o dalszych perspektywach współpracy.
- Jei likus trims savaites iki sezono pabaigos kelionių organizatoriai paliekami situacijoje, kai atsibundama su ranka naktipuodyje, tai bus sunku kalbėti apie tolesnes bendradarbiavimo perspektyvas. Pažiūrėkime, kokios bus artimiausios savaitės, ar bendrovė veiks taip, kaip pažadėjo. Uždarykite garbingai vieną etapą. Tegul linija atsiskaito iki paskutinio zloto, tada mes galime kalbėti apie planus. Šiuo metu mes patyrėme dvigubas išlaidas: sumokėjome "Small Planet Airlines" už keleivių vežimą, kuris buvo neįvykdytas, o dabar turime mokėti ir kitiems vežėjams, be to, didesnėmis kainomis, - sako Piotr Henicz, Itaka viceprezidentas.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ryzacji-942203
Bet kokiu atveju situacija su Lenkijos "Small Planet Airlines" gana liūdna. Tos problemos atsiliepia ir lietuviškai įmonei
Comment