Pradėtų visi iš akies skraidyti ir leistis - greitai būtų aišku, ar yra eismas, ar nėra . Sugedusiu automobiliu galima važiuoti, kol važiuoja, o lėktuve dėl taisyklių netoleruojami ir smulkūs gedimai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Small Planet Airlines
Collapse
X
-
Panašu, kad ši kompanija sėkmingai eina į bankrotą
Dėl techninio gedimo skrydis į Bulgariją atidėtas daugiau nei 10 valandų
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=78514747
Aš suprantu small planetus - turi Lietuvoje monopolį ir išsip... Tad irgi gali kalbėti blėnius - mums svarbiau pelnas nei klientai. Na... naujų lėktuvų, tegul ir toliau skraido su kibirais
Comment
-
Ir dar atleiskite, bet kai už skrydį moku 50 eur, tai aš suprantu, kad gali būti seni lėktuvai, galimi vėlavimai, gali būti kreivi palydovų snukučiai, gali trūkti maisto, gali būti, kad reikės sėdėti kojas užsikėlus ant ausų, gali būti, kad paprašius persodinti į extra legs seats vietą, kai lėktuve skrenta tik 20 keleivių gauti atsakymą, ne negalima nes tokia aviakompanijios politika, mokėti už vaikišką vežimėlį, mokėti už gitarą, telpančia į gabaritus, sumokėti už extra legs seats vietą ir negauti, vietoje tiesioginio skrydžio į Varną gauti skrydį per Stambulą su 12 valandų persėdimu ir t.t. t.t. Bet kai lėktuvo bilietas kainuoja 200 - 300 eur, atleiskit - to negali būti. Todėl ponas Simonai, Jūs ir Jūsų kompanija turi per daug didelių problemų, nes tuos 50 eur moku už Ryanair ar Wizzair skrydį ir tokių problemų nei karto nebuvo. Taip kad pradėkite pagaliau gerbti keleivius, nes ne LED iniai apšvietimai ar saldainiukai suteikia malonumą, bet kokybiškas aptarnavimas. Tiesa, negi Jūs žinote ką tai reiškia?Paskutinis taisė udrius; 2018.07.08, 20:00.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa pasižiūrėjau 15min Bartkaus interviu ...
15min.lt 2018.07.07
„Small Planet Airlines“ atstovas aiškinosi, kaip genda ir kodėl vėluoja jų lėktuvai
https://www.15min.lt/24sek/video/sma...ektuvai-140696
Comment
-
Ir beje, kodėl Vilniuje toks rusiškas požiūris į biznį? Niekada negalvoti o kas bus po vienų ar kitų veiksmų ateityje? Nors kartą praeikite po agentūras, ok FB kelionių agentų grupėje Jūs negalite būti ir tada sužinosite tokią mažytę paslaptėlę - klientai klausinėja - o skrydis su Small planet? Aga tada gal galima pasirinkti kitą ? O pasirinkimas šiai dienai jau yra - Itaka, Kidy , Ryanair. Jūsų idiotiškas požiūris kenkia ne tik Jums ( 13 mlj - ar ne tiek kainuotų per metus naujas lėktuvas?gal geriau nemokėti kompensacijų? ) bet ir Jūsų partneriams - užsakymai permetami kitiems organizatoriams. Nors ką čia aiškinti - brangiausiai apmokamas marketingistas, o nežino elementarių dalykų....Paskutinis taisė udrius; 2018.07.08, 20:00.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNors ką čia aiškinti - brangiausiai apmokamas marketingistas, o nežino elementarių dalykų....
O jeigu rimtai, tai ką sakytumėt tokiais atvejais?
Aš asmeniškai pragmatiškiau žiūriu į visą šitą dalyką, pats retai keliauju čarteriais, bet jei jau tenka, renkuosi TUI arba Thomas Cook ir skrendu iš Skandinavijos. Ir ne dėl to, kad nepasitikiu Novaturu ar SPA, bet elementarus faktorius - pigiau.
Yra puikūs rytiniai skrydžiai iš Vilniaus į Oslą ir Kopenhagą su Ryanair, kurie kainuoja iki 20 eur., kelionė su mano paminėtais operatoriais iš pvz. Oslo į Kiprą, su pusryčiais, 4/5 žvaigždučių viešbutyje ant kranto, kainuoja 349 (lėktuvų bilietai ir pervežimai įskaičiuoti ir čia didžiausio užimtumo metu).
Bet, kas smagiausia man, kad mano kaimynai ar žmonės prie baseino atvažiuoja nepriliuobt ir pasiklausyt "na nedelku do vtorova". Tam, kam aktualu super saugi ir pilna užimtumo aplinka, turintiems vaikų.
P.S. panašus viešbutis iš Vilniaus su skrydžiu, kainuoja 579 eur.
Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąO pasirinkimas šiai dienai jau yra - Itaka, Kidy , Ryanair.
Ryanair yra LCC yra kiek kitas verslo segmentas nei SPA.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
tuom tikras? nes naujausi lėktuvai Vokietijoje dirba. Tarkime LY-ONJ dabar skrenda iš Madeiros į Kiolną, LY-ONL irgi vokietijoje sukasi. Tai koks tada vidutinis Lietuvoje dirbančių lėktuvų amžius?
https://www.planespotters.net/airlin...rlines-Germany
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš kur tokias nesąmonės ištraukei, kad naujausi Vokietijoje? SPA Vokietijoje vidutinis amžius 19,3 metų, dar 3 metais netgi didesnis nei Vilniaus.
https://www.planespotters.net/airlin...rlines-Germany
Pvz. LY-ONJ jau kuris laikas nebuvo Lietuvoje:
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-onj
Kaip ir LY-ONL
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-onl
LY-SPB
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-spb
LY-SPF bazuojasi Skandinavijoje:
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-spf
O LY-SPI atrodo iš viso kuris laikas neskrido:
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-spi
Bet užtat VNO pasirodo ir kitų bazių didensi broliai A321.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
udrius tai gal kaip tik geras marketingistas, kad net forume dalinasi nuomone?
O jeigu rimtai, tai ką sakytumėt tokiais atvejais?
P.S. panašus viešbutis iš Vilniaus su skrydžiu, kainuoja 579 eur.
Dėl kelionių iš skandinavų - turiu kontraktus su vokiečiais ir žinau jų kainas. Kiekviena rinka turi savo specifiką.
Dėl "Ryanair yra LCC yra kiek kitas verslo segmentas nei SPA." - čia visiškai nesutiksiu - tik nuo agentūros sugebėjimų priklauso ar jie pasinaudos LCC ar ne. Kai kurie sugeba kai kurie ne. Apie kokybę rašiau - SPA kokybė žemiau LCC , o kaina brangesnė nei THY
Dėl "Tai pirmosios net nėra aviakompanijos, ir gal net pačios kartais samdė SPA." - tezturas ir nova irgi nėra aviakompanijos, bet šiaip ištisai naudojasi Small planetų paslaugomis. Tik šiais metais atėjo nauji žaidėjai į kai kuriuos skrydžius - Pegasus, Adalujet berods. Žmonės sako - kokybė kaip dangus ir žemė skiriasi. Kidy naudojasi Coredon , Itaka - Travel Service ir Coredon (berods lenkuose niekada nesinaudojo SPA paslaugomis)
Domėtis chebra reikia šiaip o ne aklai pulti, nesvarbu, kad gan dažnai diskutuoju per emocijas.
Comment
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąisvis keista su SPA, dvieju metu begyje visam fleetui didziausios modifikacijos irremontai atlikti... cia jau sudina prieziura tarp skrydziu.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąItaka - Travel Service ir Coredon (berods lenkuose niekada nesinaudojo SPA paslaugomis)
Bet ne apie tai - šiemet vėlavimų yra per daug, tai nenormalu ir nebandau pasakyti, jog tiek ir turi būti. Normalu ir tikslas yra <1%, koks buvo 2017 m. (0.7%). Apie priežastis, kodėl taip yra rašiau ankstesniuose komentaruose, yra ir Small Planet klaidų, yra ir išorinių veiksnių.
Daugelyje Europos šalių atostoginiai skrydžiai yra vykdomi ne visiškai naujais lėktuvais. Lenkijoje trys didžiausi vežėjai (Small Planet, Enter Air ir Travel Service naudoja panašaus amžiaus lėktuvus), Latvijoje ir Estijoje dominuoja SmartLynx (nenauji lėktuvai taip pat), kitose centrinės Europos šalyse dominuoja Travel Service (Čekijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Vengrijoje). Vakarų Europoje kai kurie organizatoriai turi savo vidinius vežėjus ir ten įprasta naudoti įvairius lėktuvus - galim pamatyti ir visiškai naujų, bet vasaros sezono metu Thomas Cook, TUI yra pagrindiniai Avion Express, SmartLynx, GetJet, GranCru t.t. Nepriklausomi vežėjai, pvz. Vokietijoje didžiausias Germania naudoja 13,5 m. vidutinio amžiaus lėktuvus.
Surinkau iš vieno šaltinio (ch-aviation lėktuvų bazės), kad būtų galima palyginti leisure segmento aviakompanijas Europoje, pagal lėktuvų amžių (jeigu ką pamiršau, tai netyčia, įvardinkite, įrašysiu duomenis):
Thomas Cook UK - 11,5;
Thomas Cook Scandinavia - 10,8;
Thomas Cook Airlines Balearics - 14,8;
Titan Airways - 15,3;
Jet2.com - 14,4;
Corendon Airlines Europe - 13,4;
Corendon Airlines Turkey - 14,4;
Germania - 13,5;
SmartLynx Latvia - 17,6;
SmartLynx Estonia - 18,3;
Enter Air - 17,3;
TUI Airways UK - 9,5;
TUI fly Germany - 10,4;
Travel Service CZ - 10,2;
Travel Service Hungary - 16,2;
Travel Service Polska - 14,2;
Travel Service Slovakia - 14,4;
GetJet Airlines - 25,2;
Avion Express - 17,3;
Small Planet Airlines LT - 16;
Small Planet Airlines PL - 16,9;
Small Planet Airlines DE - 16,6.
Klausimas - kodėl atostoginiam segmente dominuoja ne-nauji lėktuvai? Atsakymas yra toks, kad rinka yra labai sezoniška - daugelis lėktuvų skraido tik vasarą, o žiemą stovi ant žemės; nes Europoje atostogų rinka sezoniška ir žiemos mėnesiais daugelis vežėjų groundina lėktuvus - naujus lėktuvus groundinti yra labai brangu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Čia vidurkis? tai skraidina ir visokiais 30+ metų grabais?
https://www.planespotters.net/airfra...lines/PX9KUGLK
Comment
-
„Small Planet Airlines“ lėktuvas nepakilo: skrydis į kurortą atidėtas 13 valandų
Kodėl tiek ilgai? „Čia jau ne pirma situacija šią vasarą, kai vykdom tokią strategiją – vieną skrydį atidedam labai ilgai, bet tokiu atveju išgelbėjimas visas likęs skrydžių tvarkaraštis“, – aiškino ji. Todėl dabar, pavyzdžiui, skrydis iš Burgaso į Vilnių vėluos mažiau nei dvi valandas. Keleivius iš ten išskraidins pakaitinis orlaivis iš Amsterdamo. Visi likę skrydžiai jeigu ir bus atsidėti, tai neilgai, žadėjo B.Jasiukėnaitė – nebent apie valandą.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...du-637-1000632
- 1 patinka
Comment
Comment