Kai lankiausi Miunchene, mane šio miesto viešasis bėginis transportas tiesiog sužavėjo. Išplanavimas labai geras, bilietų sistema puiki, visos transporto rūšys sujungtos į bendrą sistemą. Tramvajais ir autobusais neteko naudotis, bet ir neprirekė, kadangi miesto geležinkeliu keliauti daug greičiau ir patogiau, o ir atstumai tarp stotelių ne tokie dideli, kad nebūtų galima nueiti pėsčiomis. Susidariau tokį vaizdą, kad autobusai ir tramvajai reikalingi daugiau miesto pakrasčiuose esantiems rajonams, kur geležinkelio linijos yra toliau viena nuo kitos.
Taigi - pradžiai - miesto geležinkelių schema. Specialiai palikau 1024 dydį, kad bent kiek matytųsi pavadinimai.
Miestas su priemiesčiais sudaro dvi sritis - vidinę ir išorinę. Vidinė šioje schemoje pažymėta balta spalva. Išorinė - gelsva, žalsva ir rausva. Nuo šių zonų priklauso važiavimo kaina.
Bilietai. Jų yra įvairių rūšių, o kurią pasirinkti - reikia atsižvelgti į reikiamą važiavimo maršrutą.
Juostelinis - Streifenkarte
Šis bilietas labai patogus važinėjant vidinėje miesto srityje. Vieną juostelę pažymėti reikia jei važiuojama ne daugiau kaip per dvi stoteles, o jei važiuosime toliau - reikia pažymėti dvi juosteles. Šiame biliete žymėta tik po dvi. Viena žymė galioja važiavimui viena kryptimi, persėdimų skaičius neribojamas, taip pat galioja važiuoti visomis transporto rūšimis. Norint važiuoti atgal - jau reikia pažymėti bilietą iš naujo. Važiuojant šiuo bilietu tolimesniais atstumais reikia pažymėti atitinkamai daugiau juostelių. Važiuojant, pvz. iš oro uosto į centrinę stotį reikia pažymėti net 8 juosteles, todėl tokį bilietą tikslinga pirkti tik tam tikrais atvejais.
Paros bilietas grupei
Toks bilietas galioja 5 asmenims ir galima važinėti visą dieną neapribojant nei persėdimų skaičiaus, nei transporto rūšies. Kadangi bilietas pirktas oro uoste - jis galioja išorinėje ir vidinėje srityse. Tai geriausias pasirinkimas, norint važiuoti iš oro uosto, esant bent dviese.
Taip pat yra analogiškas bilietas vienam žmogui, jo kaina, berods 10 eurų.
Mėnesinis bilietas
Šis bilietas galioja tik vidinėje srityje (žr. pastabą ant bilieto Innenraum) nuo 9:00 iki, jei gerai pamenu, 6:00. Bilietas važiavimui visą parą yra brangesnis.
Bilietų komposteriai yra išdėstyti stotyse. Jei stotis požeminė, tuomet jie būna prie ekskalatoriaus.
Taigi - pradžiai - miesto geležinkelių schema. Specialiai palikau 1024 dydį, kad bent kiek matytųsi pavadinimai.
Miestas su priemiesčiais sudaro dvi sritis - vidinę ir išorinę. Vidinė šioje schemoje pažymėta balta spalva. Išorinė - gelsva, žalsva ir rausva. Nuo šių zonų priklauso važiavimo kaina.
Bilietai. Jų yra įvairių rūšių, o kurią pasirinkti - reikia atsižvelgti į reikiamą važiavimo maršrutą.
Juostelinis - Streifenkarte
Šis bilietas labai patogus važinėjant vidinėje miesto srityje. Vieną juostelę pažymėti reikia jei važiuojama ne daugiau kaip per dvi stoteles, o jei važiuosime toliau - reikia pažymėti dvi juosteles. Šiame biliete žymėta tik po dvi. Viena žymė galioja važiavimui viena kryptimi, persėdimų skaičius neribojamas, taip pat galioja važiuoti visomis transporto rūšimis. Norint važiuoti atgal - jau reikia pažymėti bilietą iš naujo. Važiuojant šiuo bilietu tolimesniais atstumais reikia pažymėti atitinkamai daugiau juostelių. Važiuojant, pvz. iš oro uosto į centrinę stotį reikia pažymėti net 8 juosteles, todėl tokį bilietą tikslinga pirkti tik tam tikrais atvejais.
Paros bilietas grupei
Toks bilietas galioja 5 asmenims ir galima važinėti visą dieną neapribojant nei persėdimų skaičiaus, nei transporto rūšies. Kadangi bilietas pirktas oro uoste - jis galioja išorinėje ir vidinėje srityse. Tai geriausias pasirinkimas, norint važiuoti iš oro uosto, esant bent dviese.
Taip pat yra analogiškas bilietas vienam žmogui, jo kaina, berods 10 eurų.
Mėnesinis bilietas
Šis bilietas galioja tik vidinėje srityje (žr. pastabą ant bilieto Innenraum) nuo 9:00 iki, jei gerai pamenu, 6:00. Bilietas važiavimui visą parą yra brangesnis.
Bilietų komposteriai yra išdėstyti stotyse. Jei stotis požeminė, tuomet jie būna prie ekskalatoriaus.
Comment