Dėl nuo vakar remontuojamo A. Juozapavičiaus prospekto, paliktas 1 troleibusų maršrutas sukasi iškart už stotelės "Geležinkelio tiltas". Visame likusiame prospekte troleibusų laidai nuimti.
Stažuotojas - naujas vairuotojas, kuris dar pratinasi prie troleibusų (atrodo turės kažkiek laiko ir Solarį pavairuot). Vilniuje bent jau autobusų parke taip pat yra tokių, tik čia nerašoma, kad ten stažuotojas.
Šiandien 2440 dirbo 3-ame maršrute, kurį vairavo taip pat vairuotojas-stažuotojas. Panašu, kad tiek Vilniuje tiek Kaune šiek tiek artėjama iki prieškrizinio lygio, tad tenka rengti naujus vairuotojus.
Šiandien 2440 dirbo 3-ame maršrute, kurį vairavo taip pat vairuotojas-stažuotojas. Panašu, kad tiek Vilniuje tiek Kaune šiek tiek artėjama iki prieškrizinio lygio, tad tenka rengti naujus vairuotojus.
pasakoju situacija is pirmu lupu
027 vairuotoja stazavosi ant 345,nes turejo daug nuobaudu ir viso kito, todel visus prisidirbusius nuima nuo solariu ir sodina ant skodu, pries tai reikia stazuotis
Visi gryže atleisti streikuotojai taip pat stažavosi. Kas dirbe Solareis, tai stažavosi jais. O nauju vairuotojų neruoše, nors jų jau truksta. 345 yra perdarytas ir ne visi gali jais dirbti. Būtina atsistažuoti. Pvz. aš juo negaliu dirbti.
Visi gryže atleisti streikuotojai taip pat stažavosi. Kas dirbe Solareis, tai stažavosi jais. O nauju vairuotojų neruoše, nors jų jau truksta. 345 yra perdarytas ir ne visi gali jais dirbti. Būtina atsistažuoti. Pvz. aš juo negaliu dirbti.
345 348 yra "solarinė" elektronika. Kiekviena karta turi į žurnalą nurašinėti duomenis. Tad šiais troleibusais dirbantis vairuotojai turi praeiti simbolinį kursą. Tad ne visi jais gali dirbti.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
šiaip įspūdingi vaizdai, bet kai pagalvoji - nu kokio perkūno reikėjo kišti tuos trantus į pačią senamiesčio širdį ir siaurutes gatveles?.. nebūtų sovietai
345 348 yra "solarinė" elektronika. Kiekviena karta turi į žurnalą nurašinėti duomenis. Tad šiais troleibusais dirbantis vairuotojai turi praeiti simbolinį kursą. Tad ne visi jais gali dirbti.
Gal galima placiau apie ta "soliarine" elektronika ir kuo sios masinos tokios ypatingos,kad net Soliarius vairuojantys soferiai negali be spec.kursu prie ju artintis ?
šiaip įspūdingi vaizdai, bet kai pagalvoji - nu kokio perkūno reikėjo kišti tuos trantus į pačią senamiesčio širdį ir siaurutes gatveles?.. nebūtų sovietai
Nuo tarpukario egzistavo maršrutas Rotušė - Panemunė su autobusais, paskui lygiai tokį patį padarė su troleibusais.
Paveldosaugos atžvilgiu aišku tai nesąmonė, tačiau manau tuo laikotarpiu tai atrodė labai modernu ir reikalinga. Juk ir Europoje tramvajaus linijos eina per senamiesčius, o ten juk ne tik KT bet dar ir bėgiai.
Viskas ten buvo labai gerai. Kaip tik buvo pasirengta vėliau neapgalvotai ir iškėlus VT iš senamiesči kai kurių gatvių, buvo užgrūstos transportu perpildytos (jau net ir tuomet) Šv. Gertrūdos, Ožeškienės galiuaks prie Laisvės al.
Gal galima placiau apie ta "soliarine" elektronika ir kuo sios masinos tokios ypatingos,kad net Soliarius vairuojantys soferiai negali be spec.kursu prie ju artintis ?
Jokios ten "Cegelec" irangos nera, ten sudeta "garazine - eksperimentine" lenku berods Enika kontoros iranga.
Nieko ten sudetingo kas liecia vairavima, jis net ergonomiskesnis, bet vairuotojai apsimeta kad nemoka su "svetimu" troleibusu vaziuoti.
Jokios ten "Cegelec" irangos nera, ten sudeta "garazine - eksperimentine" lenku berods Enika kontoros iranga.
Nieko ten sudetingo kas liecia vairavima, jis net ergonomiskesnis, bet vairuotojai apsimeta kad nemoka su "svetimu" troleibusu vaziuoti.
Niekas neapsimeta, bet yra atrinkta keleta vairuotojų, kurie praėje instruktažą ir atsistažave dirba šiais troleibusais. Ten, kaskart po pamainos, reikia užpildyti tam tikrus duomenis. Todėl kitų vairuotojų dirbti šiais troleibusais neskirema. Nes paprastai nežino kaip ką užpildyti. Be to perdarytas visas valdimo pultas. Elektrinis stabdis kaip "solario", labai jautrus, butina prie jo priprasti. Štangų praėjimas valdomas kaip ir pas "solarius". Tad daug ten naujovių.
Tad nereikia čia varyti paskalas, kad vairuotojai apsimeta ir nenori su "svetimu" troleibusu vaziuoti. Niekas ten taves neklausia nori ar nenori. Paskire ir važiuoji, išrašytas kelionės lapas važiuoti tam tikrų troleibusų ir važiuoji.
Niekas neapsimeta, bet yra atrinkta keleta vairuotojų, kurie praėje instruktažą ir atsistažave dirba šiais troleibusais. Ten, kaskart po pamainos, reikia užpildyti tam tikrus duomenis. Todėl kitų vairuotojų dirbti šiais troleibusais neskirema. Nes paprastai nežino kaip ką užpildyti. Be to perdarytas visas valdimo pultas. Elektrinis stabdis kaip "solario", labai jautrus, butina prie jo priprasti. Štangų praėjimas valdomas kaip ir pas "solarius". Tad daug ten naujovių.
Tad nereikia čia varyti paskalas, kad vairuotojai apsimeta ir nenori su "svetimu" troleibusu vaziuoti. Niekas ten taves neklausia nori ar nenori. Paskire ir važiuoji, išrašytas kelionės lapas važiuoti tam tikrų troleibusų ir važiuoji.
O tai sios masinos ir naujesnes yra ar kaip? Nes paklausius apie tuos techninius isskirtinumus susidaro ispudis jog tai tarpinis variantas tarp Skodos 14 TR ir Solario?
Arba Solaris su Skodos 14 TR kebulu ?
Ir siaip ant Solario dirbantys soferiai tai turetu jau ir sugebeti sia masina valdyti..
Vilniuje nera tokiu hibridu?
Comment