Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTaip,tu esi visiskai teisus.Kiek sukiso pinigu ant to 348,tai geriau butu nupirke Solari. Planuose buvo taip,visas technologijas isbanditi su 348,o veliau ir 345,ir jei eksperimentas pasitvirtintu,tai tada perdariti visus 14Tr. Bet visas tas eksperimentas nepasitvirtino. Sitie mineti troleibusai dabar daugiau stovi remonto dirbtuvese,negu vaziuoja linijoi.Man paciam su 348 ir 345 vaziuoti neteko,bet is kolegu,kurie su jeis dirba,pasakojimu,elektrinis stabdis yra identiskas Solariui. Uztenka tik prisiliesti prie pedalo ir jau pradeda stabdit. Kitaip sakant labai jautrus.Vaziuojant per iesmus,stangos permetamos paspaudant migtuka,kaip ir Solario.Nors naujesnes laidos 14Tr. buvo toks panasus irenginys,bet jie dabar neveike.Galiu pasakiti,kad vaziuojant pro izoletorius,iesmus,issijungia visas elektros maitinimas. Vairo nepasuksi,elektrinis stabdis dingsta.Tai viena is gedimu situ eksperimentiniu troleibusu. O toliau seka visi kiti neisprendziami gedimai.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKaip minejau,sitas bandomas SKODA yra dvigubai brangesnis uz dabartini SOLARI. Tad geriau jau pirktu situs SOLARIUS. Tikrai jie yra patogus. O kad yra dizeliukas,tai manau,kad jis nelabai ir reikalingas.
Comment
-
Vakar tas bandomasis SKODA parvazevo i parka su ijungtu dizeliuku.Tai tas dizeliukas dirba kai koks traktoriukas. O del SOLARIO patogumo,tai is vairuotojo kabinos puses,tikrai vairuotojui sedet prie vairo yra patogu.Sedine yra visaip reguliuojama,itaisytos oro pagalves, kuriu deka gali nusistatit pagal savo norus.Kitaip sakant sedi kaip foteli. O del keleiviu salono,tai zinoma yra trukumu. Visu pirma galetu buti kondicionierei ir keleiviu salone. Nors sia vasara jau ne pas visus Solarius tie kondicionierei veike. O ju remontuot,aceit,nera pinigu.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąVakar tas bandomasis SKODA parvazevo i parka su ijungtu dizeliuku.Tai tas dizeliukas dirba kai koks traktoriukas. O del SOLARIO patogumo,tai is vairuotojo kabinos puses,tikrai vairuotojui sedet prie vairo yra patogu.Sedine yra visaip reguliuojama,itaisytos oro pagalves, kuriu deka gali nusistatit pagal savo norus.Kitaip sakant sedi kaip foteli. O del keleiviu salono,tai zinoma yra trukumu. Visu pirma galetu buti kondicionierei ir keleiviu salone. Nors sia vasara jau ne pas visus Solarius tie kondicionierei veike. O ju remontuot,aceit,nera pinigu.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąSu kondicionieriu remontu tai kaip ir su autobusu soliariu remontu, nueinama lengviausiu keliu sakant kad ner pinigu
Comment
-
Taigi, šiandien ir aš pasivažinėjai naująja Škoda/Solariu. Apie techninius parametrus negaliu papasakoti, bet kaip keleiviui man šis troleibusas nelabai patiko. Visų pirma tai salono išplanavimas yra netinkamas Kaunui - kadangi tikriausiai nebus perkami sujungti troleibusai, šie, standartiniai 12 m., turėtų būti kuo talpesni, deja, ši Škoda vizualiai turi daugiau sėdimų vietų už Solarius, o ir tos sėdimus vietos sukomplektuotos gana nepatogiai. Pakaba pasirodė minkštesnė už Solario, bet gali būti ir vienoda, visgi tas pats gamintojas. Taip pat nepatiko, jog neatsisakyta idėjos šalia visų durų montuoti stiklus, kurie po kelių metų eksploatacijos pradeda barškėti. Beje, ties galinėmis durimis kažkodėl yra, mano nuomone, nereikalingas strypas.
Keletas nuotraukų:
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad salonas praktiškai standartinis, kaip ir Solario. Tačiau dyzelinį generatorių reikėjo kažkur įkišti.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąNėra pinigu, nes profsąjungos nedirba tiems iš ko jos ir gyvena.
Comment
-
Įkišti gal ir galima. Bet tuomet ar atlaikys kėbulo konkstukcijos, tiltas ir kt.? Masės centras taip pat persislinks galan.
Žodžiu, reikėtų rimtesnio kėbulo permodeliavimo ir perkonstravimo, sustiprinimo. Jei to nenorima daryti, lieka viena išeitis - sumontuoti dyzelinį generatorių ten, kur jis ir buvo sumontuotas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDyzelinį generatorių galima sukišti į tą dėžę gale ją šiek tiek padidinus. Pats 24Tr Irisbus generatoriams paliekamos vietos gale.
Comment
-
Siek tiek apie bandomaji SKODA. Dyzelinis generatoriu valandai sunaudoje 14 litru dyzelio. Kuro bakas yra 120 litru talpos.Pats dyzelinis geratorius istatytas troleibuso gale.Atidarius kairiji,troleibuso sono,liuka,matosi visas egregatas.Nuemus stangas ir vaziuojant vien tik su ijungtu dyzeliniu generatorium,greitis nedidelis. Keleiviu salone nera stoglangiu.Bet uztat yra kondecionierius. Sildimas keleiviu salone irengtas apacioje ir virsuje.Sildimo tipas antifrizinis.Ir, pasak vairuotojo, keleiviu salone nerasoje langai.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąSiek tiek apie bandomaji SKODA. Dyzelinis generatoriu valandai sunaudoje 14 litru dyzelio. Kuro bakas yra 120 litru talpos.Pats dyzelinis geratorius istatytas troleibuso gale.Atidarius kairiji,troleibuso sono,liuka,matosi visas egregatas.Nuemus stangas ir vaziuojant vien tik su ijungtu dyzeliniu generatorium,greitis nedidelis. Keleiviu salone nera stoglangiu.Bet uztat yra kondecionierius. Sildimas keleiviu salone irengtas apacioje ir virsuje.Sildimo tipas antifrizinis.Ir, pasak vairuotojo, keleiviu salone nerasoje langai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąKaip pagal aprašymą visai neblogas troleibusas. Norėčiau jį pamatyti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaigi, šiandien ir aš pasivažinėjai naująja Škoda/Solariu. Apie techninius parametrus negaliu papasakoti, bet kaip keleiviui man šis troleibusas nelabai patiko. Visų pirma tai salono išplanavimas yra netinkamas Kaunui - kadangi tikriausiai nebus perkami sujungti troleibusai, šie, standartiniai 12 m., turėtų būti kuo talpesni, deja, ši Škoda vizualiai turi daugiau sėdimų vietų už Solarius, o ir tos sėdimus vietos sukomplektuotos gana nepatogiai. Pakaba pasirodė minkštesnė už Solario, bet gali būti ir vienoda, visgi tas pats gamintojas. Taip pat nepatiko, jog neatsisakyta idėjos šalia visų durų montuoti stiklus, kurie po kelių metų eksploatacijos pradeda barškėti. Beje, ties galinėmis durimis kažkodėl yra, mano nuomone, nereikalingas strypas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment