Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąNeaiškink žmoniem i ka reik žiurėt kas nori ir kur nori ten ir žiuri, dar čia aiškins žmoniems
2. Išmok suprast, ką kiti sako.
3. Neaiškinau ir neaiškinu, tiesiog parašiau, kad juokinga, kai transporto priemonė vertinama pagal išvaizdą.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąAs vertinau,kaip jis atrodo per mano vairuojomo Solario veidrodzius .O seip teko ir issamiau apziuret,ir kalbet su savo kolegom vairuotojais. Ir daug kam tas troleibusas patiko. O toliau 301 jau parke isbande jo vairuotojas. Jis nudazytas zalei.Neuzilgo turetu pasiroditi linijoi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Išmok rašyt.
2. Išmok suprast, ką kiti sako.
3. Neaiškinau ir neaiškinu, tiesiog parašiau, kad juokinga, kai transporto priemonė vertinama pagal išvaizdą.Na, tai jei teko pakalbėt, tai gal ir ką naudingiau galite parašyti, o ne juokinti pasisakymu dėl išvaizdos, kuri, menkai tesiskiria nuo kitų panašaus naujumo troleibusų. Šis iš išorės beveik identiškas "Solariui".
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąMatai,tu manes nepazisti,nezinai kaip as bendrauju.Kekvienas turi savita bendravimo stiliu.As megstu pajuokaut.Galiu ir rimtai pasneket.Galiu ir pykt.O pajausti kaip vaziuoja troleibusas,reikia paciam sest prie vairo ir pavaziuot kelis desimtis kilometru.Tada jau galima ivertinti jo bukle, patoguma. O del keleiviu patogumo reikia klausti paciu keleiviu.Tad tie vairuotojai,ju yra du,sita troleibusa vertina teigiamai.O del visos elektronikos dabar sunku pasakyt. Dabartinei soleriai del elektronikos jau pradeda biret.Pvz. 039 soleris jau del elektronikos gedimo stovi,jei neklistu kokie trys menesei.
Aplamai, labai užsiteršė ši tema, kartais net nebesinori skaityt, ypač pamačius kai kurių veikėjų pranešimus.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTamsta galbūt ne lietuvis? Neturiu nieko prieš, tačiau stebima rašybos klaidų kiekis žmogaus, kuris turi daugiau 21 - erių, taip pat yra išlaikęs berods dviejų dabar reikalingų troleibusui vairuoti kategorijų egzaminus (B ir T). Kartais kyla įtarimas, kad koks nors penktokas čia mus visus mausto, tikiuos, kad taip nėra.
Aplamai, labai užsiteršė ši tema, kartais net nebesinori skaityt, ypač pamačius kai kurių veikėjų pranešimus.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątai koki tu cia vairuoji?
Comment
-
tik viena teturiu...
p.s labai nemandagu neatrasyneti i zinutesPaskutinis taisė OneMillion; 2010.11.25, 11:28.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąMano vairuojemas troleibusas yra Solaris 007.Dirbu 9 marsrute. Pasigendu 007 nuotrauku.Tai noreciau paprasyti,gal kas nors galetu pafotkint. O del klaidu,tai rasydamas zinutes as nelabai paistau gramatikos,jau toks as esu.
Kas dėl nuotraukų, tai 9 ir 12 maršrutai eina gan toli nuo centro, o fotografuojama dažniausiai centre. 007 ir aš turiu nuotrauką iš lygiai tos pačios vietos, kaip ir OneMillion (nuoroda į foto)
Comment
-
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTačiau viena iš forumo reikalavimų yra taisyklinga lietuviška rašyba. Taigi, siūlau bent dėl savo įvaizdžio, jeigu jau nepavyksta be klaidų, tai bent jau su lietuviškom raidėm ąčęėįšųūž rašyti . O kadangi esate vairuotojas, tai iš jūsų visų pirma yra tikimasi detalesnių įspūdžių: kas konkrečiai gerai, kokie konkretūs trūkumai. Nes dabar lygiai taip pat gali papasakoti eilinis žmogus, kuris pavažinėjo troleibusu ir kažko paklausė vairuotojo, kuris nelabai noriai nepažįstamam žmogui kažką greitai paaiškino. Juk su kolegom mokat geriau rasti bendrą kalbą .
Kas dėl nuotraukų, tai 9 ir 12 maršrutai eina gan toli nuo centro, o fotografuojama dažniausiai centre. 007 ir aš turiu nuotrauką iš lygiai tos pačios vietos, kaip ir OneMillion (nuoroda į foto)
Comment
-
Galbut daiktas ir neblogas,bet jau ir taip sugebejo bereikalo pinigus sukist i visokius super kondensatorius,tad ar verta dar ir su dyzel generatoriais pirkt,gal paskui jie ir atsipirktu,bet su dabartine parko bukle labiau reikalingas didesnis kiekis,paprastesniu,pigesniu,bet neuzsimerkent i kokybe,o ne mazesnis,su ivairiom brangiom naujovem.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąGalbut daiktas ir neblogas,bet jau ir taip sugebejo bereikalo pinigus sukist i visokius super kondensatorius,tad ar verta dar ir su dyzel generatoriais pirkt,gal paskui jie ir atsipirktu,bet su dabartine parko bukle labiau reikalingas didesnis kiekis,paprastesniu,pigesniu,bet neuzsimerkent i kokybe,o ne mazesnis,su ivairiom brangiom naujovem.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSuperkondensatorių pirkta vos keletas, iš dalies finansuojant ES. Nemanau, kad tai yra pinigų kišimas. Gal nežinai jų paskirties?
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąPaskirtis yra zinoma,tik ar verta kist pinigus beveik metus laiko laikyti transporto priemone nevaziuojancia,galiausiai padarant is jos hibrida(kalbu apie 348).
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKokį hibridą? Nori pasakyti, 348 turi dyzelinį variklį? Papasakok plačiau, ką žinai apie tą troleibusą
Mano grynai asmenine nuomone, vietoje siu "eksperimentiniu" geriau butu nupirke dar viena soliari, kurio kaina vargiai butu didesne uz "eksperimentus".
Jei kam ir naudingi tokie eksperimentai, tai tik lenkams, kurie siekia gaminti elektros pavaras, kuriu patikimumas butu kaip ir SKODA ar Cegelec kontoru.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąNusisneka jisai, tai perdarytas skoda 14TR, kaip ir 345, kuris turi asinhroninius traukos, hidraulini, ir kompresoriaus variklius, vietoj nuolatines sroves, kas leidzia sutaupyti 30 % elektros energijos plius super kondensatoriai, kuriu pagalba galima vaziuoti tam tikra antstuma, be "stangu".
Mano grynai asmenine nuomone, vietoje siu "eksperimentiniu" geriau butu nupirke dar viena soliari, kurio kaina vargiai butu didesne uz "eksperimentus".
Jei kam ir naudingi tokie eksperimentai, tai tik lenkams, kurie siekia gaminti elektros pavaras, kuriu patikimumas butu kaip ir SKODA ar Cegelec kontoru.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąNusisneka jisai, tai perdarytas skoda 14TR, kaip ir 345, kuris turi asinhroninius traukos, hidraulini, ir kompresoriaus variklius, vietoj nuolatines sroves, kas leidzia sutaupyti 30 % elektros energijos plius super kondensatoriai, kuriu pagalba galima vaziuoti tam tikra antstuma, be "stangu".
Mano grynai asmenine nuomone, vietoje siu "eksperimentiniu" geriau butu nupirke dar viena soliari, kurio kaina vargiai butu didesne uz "eksperimentus".
Jei kam ir naudingi tokie eksperimentai, tai tik lenkams, kurie siekia gaminti elektros pavaras, kuriu patikimumas butu kaip ir SKODA ar Cegelec kontoru.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąGalbut daiktas ir neblogas,bet jau ir taip sugebejo bereikalo pinigus sukist i visokius super kondensatorius,tad ar verta dar ir su dyzel generatoriais pirkt,gal paskui jie ir atsipirktu,bet su dabartine parko bukle labiau reikalingas didesnis kiekis,paprastesniu,pigesniu,bet neuzsimerkent i kokybe,o ne mazesnis,su ivairiom brangiom naujovem.
Comment
Comment