Parašė OneMillion
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAčiū už foto Keista, kodėl taip skuba troleibusus sutvarkyt? Nejaugi jau jų toks trūkumas parke?
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimągeresnius remontuoja, o senukus kuriem per 25 metus jau nurasys siais metais, bet to bus nurasytas ir lenkiskas Jelcz/PNTKM M120MTE № 352 , ji suėdė rudys, net nera kur tvirtinti grindis, labai nekokybiskas troleibusas, labiau apsimoka taisyti senas škodas, nei šita.
Kokie ivaziuoja i kapitalini, tai praktiskai toki ir isvaziuoja is jo, nes maziau nei po puses metu jie ne ka reciau vaziuoja ant duobiu remontui.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąju isvis neapsimoka kapitaliai remontuot, nei skodu, nei tuo labiau jelcz, daug pigiau pirk naujus troleibus, nei taip apmestinai remontuot senus. Kiek kainuoja tu skodu remontai ir ju aptarnavimas ir kiek nauju Solaris ?
Kokie ivaziuoja i kapitalini, tai praktiskai toki ir isvaziuoja is jo, nes maziau nei po puses metu jie ne ka reciau vaziuoja ant duobiu remontui.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąjei remontuoja, vadinasi apsimoka. niekas nieko neremontuotu jei tai butu nuostolinga...ten dirba zmones ismanantys savo darba...o nauju siuo metu niekas nepirks, taip kad galite nurimti
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąUzmirsai kad Autrolis valdiska kontora, privatininkas tokiom nesamonem neuzsiimtu
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąUzmirsai kad Autrolis valdiska kontora, privatininkas tokiom nesamonem neuzsiimtu
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTeiginys is pirsto lauztas. Pasiziurek idemiau irpamatysi, kad kas jau kas, bet troleibusai net ir Sveicarijoje (ir kitur) po 30-40 metu vazineja. Idomu, kaip jie taip ilgai istveria, jei ne kapitaliniai remontai? Manai cia tik del to, kad "valdiska kontora"? Bepigu vokieciams. Ten valstybe apmoka 100 proc. transporto priemoniu kainos net ir privatiems vezejams. Tokia tvarka buvo pries desimtmeti. Nezinau, ar dabar ji galioja.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąAs kalbu apie ju bukle po remonto, tai praktiskai tas pats troleibusas, tik su naujom skardom, kaip ir pries remonta. Skirtumas tik toks, kad po remonto jis yra labiau fotogeniskas. tiesa yra dar du eksperimentiniai su nauja iranga, bet jie iki siol i gatves neisvaziuoja, nors turejo jau pries kelis menesius i gatves but paleisti
Comment
-
Troleibusu elektros iranga yra labai brangi. Todel ir troleibusas kainuoja vos ne dvigubai daugiau uz autobusa. Nors kebulas ir vaziuokle neturi esminiu skirtumu... Todel ir apsimoka pagaminti vos ne nauja kebula, issaugant vaziuokle ir elektros iranga, kuri yra ilgaamze, lengvai ir pakankamai pigiai remontuojama...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai o kam keisti kažkokius agregatus, jei senieji dar tinkami naudoti?
tas pats ir su troleibusais, kai soliariai buvo nupirkti, senosios skodos buvo nurasomos, tai su kiekvienu nurasytu troleibusu tapdavo kokiais dviem etatais per daug.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTroleibusu elektros iranga yra labai brangi. Todel ir troleibusas kainuoja vos ne dvigubai daugiau uz autobusa. Nors kebulas ir vaziuokle neturi esminiu skirtumu... Todel ir apsimoka pagaminti vos ne nauja kebula, issaugant vaziuokle ir elektros iranga, kuri yra ilgaamze, lengvai ir pakankamai pigiai remontuojama...
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąpanasiai kaip su ziguliu, kam pirk nauja masina, jei daliu turiu prikaupes visa garaza, o kad jis vaziuotu reik ji vos ne kasdien remontuot.
tas pats ir su troleibusais, kai soliariai buvo nupirkti, senosios skodos buvo nurasomos, tai su kiekvienu nurasytu troleibusu tapdavo kokiais dviem etatais per daug.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąkeiciama ne tik skarda, jei skurdi informacija, nereik jos skleisti iki galo nieko nezinant. 345 ir 348 vis dar yra bandomi, tai tik du is keturiu troleibusu su tokia iranga . kantrybes ir jie riedes gatvemis.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimątai pasidalink kas dar keiciama, nes as tik naujas skardas, grindis ir kedes (nevisuose) matau
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąkeiciama didele dalis elektronikos, visa stabdziu sistema, irengiama nauja sildymo sistema,kad zmones nesaltu, keiciamos grindys,kad tu neigriutum, viskas daroma zmoniu saugumui sedynes nuspresta palikti, i plastmasines ju nekeis kolkas kol sunkmetis.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąta iranga jau yra seniai moraliskai pasenus, cia beveik tas pats kas lyginti lempini ir lcd televizorius, abudo rodo ta pati vaizda, bet elektros skailiuka daug greiciau suka lempinis.
Ar labai daug privaciu Lietuvos vezeju vazineja su naujais autobusais? Ar didele ju parku dali sudaro nauji autobusai?
Del elektros sanaudu - nelabai jos ir skiriais, sena "Skoda" ar naujas "Solaris". Elektros energijos snaudu skirtumai yra mazesni nei lyginant autobusus.Paskutinis taisė Al1; 2010.02.19, 09:24.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąkeiciama didele dalis elektronikos, visa stabdziu sistema, irengiama nauja sildymo sistema,kad zmones nesaltu, keiciamos grindys,kad tu neigriutum, viskas daroma zmoniu saugumui sedynes nuspresta palikti, i plastmasines ju nekeis kolkas kol sunkmetis.R. Dichavičius: „Turi būti alkanas fotografijos“
Comment
Comment