#56, su įmontuota eksperimentine informacine įranga (išorinėmis ir vidinėmis švieslentėmis, garsine informacija, vaizdo kameromis)
Viskas atrodo super šauniai. Ir dar tas stotelės pranešimas prieš atidarant duris, nu visiškas turn-on. Turiu pastabų turiu dėl dizaino ir švieslenčių išvaizdos, bet, žinant kad tai eksperimentas, susilaikau nuo priekaištų. Be to, akivaizdu, kad ir naujasis balsas yra baigtas įrašyti, teliko jį įdiegti į viskas kitas TP.
Ačiū video autoriui Troleibusai Tiesiog (pabaigoje yra ir nuotraukų, todėl publikuoju čia, foto galerijoje)
Užsiknisom visą savaitę, bet pagaliau pagavom, Tiesiog Troleibusai filmuoja, aš fotkinu Priekaištų čia būt ir negali, apart, kad naujame borto kompiuteryje šiek tiek dar su grafikais ir laikais reikia padirbėt, ir prie to, kad grafikas ir pačios švieslentės gali peršokti ant kitų grafikų. Tai štai jis. Berkhof Premier AT18 #056, Kaunas by Rytis Z., on Flickr
Jei kam kyla klausimas kodėl nebuvo foto anksčiau, nes važinėjo su švieslente nuo ano penktadienio (regis), tai atsakymas, kad nevažinėjo. Praeitą penktadienį prieš pertrauka, ir šiandien visą pilna pertraukiama išdirbo, ir viskas, kiek per šia savaitę jis dirbo. Bet realiai, švieslentės ir naujas borto kompiuteris 9/10.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Keistas pasirinkimas baltos spalvos švieslentė, nes tokią spalvą iš toliau sunkiau įžiūrėti - susilieja. Geriau jau kitose transporto priemonėse naudojama gintarinė arba žalia spalvos.
Keistas pasirinkimas baltos spalvos švieslentė, nes tokią spalvą iš toliau sunkiau įžiūrėti - susilieja. Geriau jau kitose transporto priemonėse naudojama gintarinė arba žalia spalvos.
Nesąmonė. Balta geriausiai matos, arba žalia. Pixel labai gerai atrodo jei apšvietimas veikia.
Tos spalvos turbūt kiekvienam skirtingai matos. Bent jau man geriausiai žalia, už poros šimtų metrų lengvai galima įžiūrėti. Oranžinė labai liejasi net autobusui esant netoliese, balta kiek geriau, bet irgi sunku įžiūrėt.
Akis jautriausia yra žaliai šviesai. Daltonikams tai gali būti problema. Bet vis tiek jie mato, kad, pavyzdžiui, žalias šviesoforas šviečia. Nes žalių receptorių jautrumo spektrą iš dalies perkloja raudoni. Baltos švieslentės per daug intensyvios, jei intensyvumas būtų mažesnis, tai gal ir visai nieko būtų.
Ilgą laiką norėjau paklausti, kas čia per daiktas AutoLiet nuotraukoje Lietuviškose škodose? Kiek žiūrėjau internete, tai tik mūsų škodos tokį daiktą turi (ir tai ne visos).
Ilgą laiką norėjau paklausti, kas čia per daiktas AutoLiet nuotraukoje Lietuviškose škodose? Kiek žiūrėjau internete, tai tik mūsų škodos tokį daiktą turi (ir tai ne visos).
Mechaninis akumuliatorių neigiamo (masės) poliaus kirtiklis, taisyklingai taip nuskambėtų, liaudyje vadinamas "masės išjungėjas". Paprasčiausias varžtas sukamas ranka pagal laikrodžio rodyklę įjungia masę, prieš - atjungia. Vėlesnėse "Škoda 14Tr" modifikacijose jau pakeistas paprastu tumbleriu vairuotojo kabinoje, bet kai kurie troleibusai perdaryti "senoviškai".
Pažįstami Berkhofai. Visi atkeliavo iš Olandijos miesto Arnhemo. teko su vienu pasivažinėti. Buvęs šių troleibusų savininkas - regioninė viešojo transporto kompanija - BRENG.
Comment