Kadangi troleibuso likimas neaiškus, nuimtos eksploatuojamos padangos ir uždėtos "remontinės", kuriomis troleibuso kėbulas iš kapitalinio remonto cecho keliauja į dažyklą ir atgal. Dėl nusidėvėjimo tokios senos padangos naudojamos tik įmonės viduje.
Ar esant vientisam stiklui pagerėja matomumas, lyginant su įprastu perskirtu stiklu?
Vairuotojui nelabai turi įtakos ta apatinė priekinių durų zona, ją užstoja kabinos pertvara, o žiūrima į priekinių durų zoną per vidinį veidrodį kabinoje, ar pasukus galvą link durų, troleibusui sustojus ir esant atidarytoms durims.
Kaunas išvis galėtų sutaupyti metalo, jeigu naudotų europinę ("vilnietišką") technologiją (pavyzdys) vietoje kilometrų dubliuojančių trosų.
Ten kažkoks samopalas - kontaktinio laido sujungimas ir dar sutvirtinimas kad nesimakaluotų.
Tie trosai tai tarybinė "greitojo" KT konstrukcija. Niekas metalo netaupo, nes be tų trosų KT siūbuos. Kai ties naujai, tada gal ir padarys naujoviškai.
Kaip matau fotografuota troleibusų parke? Neseniai šitoje ar VT stebėjimo temoje buvo rašyta apie 277 perdažymą, panašu, kad dar neišvažiavo po perdažymo į gatves.
Kadangi troleibuso likimas neaiškus, nuimtos eksploatuojamos padangos ir uždėtos "remontinės", kuriomis troleibuso kėbulas iš kapitalinio remonto cecho keliauja į dažyklą ir atgal. Dėl nusidėvėjimo tokios senos padangos naudojamos tik įmonės viduje.
Comment