Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na taip, jei ne ta "eastern european" spalva, tai sakyciau, kad tikrai labai graziai issilaikiusi skoda

    Beje, kodel Skodos sulaukia tiek daug restauracijos pastangu, o senu autobusu nerestauruoja? Finansiskai apsimoka troleibusus prikelineti? O ju elektros varikliai taip pat buna keiciami ar dar orginaliais vazineja?

    Comment


      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Na taip, jei ne ta "eastern european" spalva, tai sakyciau, kad tikrai labai graziai issilaikiusi skoda

      Beje, kodel Skodos sulaukia tiek daug restauracijos pastangu, o senu autobusu nerestauruoja? Finansiskai apsimoka troleibusus prikelineti? O ju elektros varikliai taip pat buna keiciami ar dar orginaliais vazineja?
      Elektriniai varikliai yra žymiai ilgiau tarnaujantys, todėl ir apsimoka tokias transporto priemones atnaujinti.

      Autobusai tarnauja trumpiau. Netgi tie ekologiški varikliai (Euro 5, Euro 6) po kelerių metų iš dalies netenka ekologiškų savybių ir, pvz. Euro 5 po kelerių metų pagal ekologiškumą jau tampa kaip Euro 4.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Elektriniai varikliai yra žymiai ilgiau tarnaujantys, todėl ir apsimoka tokias transporto priemones atnaujinti.

        Autobusai tarnauja trumpiau. Netgi tie ekologiški varikliai (Euro 5, Euro 6) po kelerių metų iš dalies netenka ekologiškų savybių ir, pvz. Euro 5 po kelerių metų pagal ekologiškumą jau tampa kaip Euro 4.
        O ir be to, elektriniame variklyje yra daug mažiau dylančių dalių - keli guoliai ir viskas. Na, blogiausiu atveju apvijas pervynioti, o dyzeliniame kai pradedi kapitalini remontą, galima sakyti, iš variklio lieka tik karteris ir cilindrų blokas...

        Comment


          Štai dar vienas kūrinys





          Kauno konstruojamas permatomas troleibusas be laidų

          Comment


            iš kurio čia daro kažin?

            Comment


              IŠ Kauno 331

              Comment


                Labai abejoju šio projekto sėkme. Kam reikėjo visą tai daryti ant seno Škodos rėmo? Juk jis nežemagrindis, reikia prie jo taikytis, kad sukišti visą aparatūrą, daug paprasčiau būtų buvę viską daryti nuo 0. Mediniai turėklai? Pfff... Eilinis Europos pinigų plovimas. "Vėjų projektai"...

                Comment


                  ...
















                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                  Comment


                    Nuo 2014 12 01 10 troleibusas vėl važiuoja į Kėdainių g



                    Nesenei gatvėse pasirodęs 295 po pilno kapitalinio

                    322 po reklamos nulupimo
                    Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.12.01, 19:34.

                    Comment


                      Šios savaitės nuotraukos,
                      272 Kęstučio g

                      348 važiuoja iš parko (Po remonto) , Utenos g

                      234 Vytauto pr

                      256 Draugystės g

                      320 Draugystės g

                      305 Kovo 11-osios g

                      301 Vytauto pr


                      253 Vytauto pr
                      Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.12.14, 18:37.

                      Comment


                        Soliaris žalias su gamykliniu nudažymu gražiai atrodo, tačiau Škodos žalios su garažiniu nudažymu atrodo daug prasčiau.
                        Dažymas ryškiomis spalvomis dažniausiai duoda efektą tuomet jeigu jomis dažoma nauja ir moderni technika.
                        Be to matomai garaže yra sudėtinga susilyginti su gamyklinio nudažymo lygiu.

                        Comment


                          Įtakos turi ir medžiagos, sąlygos, gal dar technologijos nesilaikoma.

                          Comment


                            Būkim biedni, bet teisingi - ši spalva baisi ant bet kurios transporto priemonės

                            Comment


                              Kodėl manote, kad žalia spalva baisi ant bet kokios transporto priemonės? Visiškai nebaisi. Atvirkščiai, žalia spalva dabar yra madinga, nes ji akcentuoja aplinkosaugą ir ekologiją.
                              Žinoma, geriausia žaliai dažyti naujas transporto priemones nes jos yra ekonomiškesnės, taigi ir ekologiškesnės už senasias trans. priemones.
                              Va. pavyzdžiui, žali Kauno Soliariai atrodo puikiai. Ir žalia ekologiška spalva troleibusams turi simbolinę reikšmę nes troleibusai neišmeta į aplinką teršalų.
                              Dėl senų Škodų kita kalba. Matyt seno rėmo paviršiaus neįmanoma kokybiškai nudažyti ryškia spalva - ypatingai jeigu prieš tai tas rėmas buvo dažomas visiškai kitokia spalva. Gana negražiai atrodo tokie dažų "nusilupimai" ant žalių Škodų kėbulo išorinio paviršiaus.
                              Na bet nieko labai baisaus. Tos Škodos jau senos, turbūt nelabai ilgai jos važinės Kauno gatvėmis.

                              Comment


                                Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                                Na bet nieko labai baisaus. Tos Škodos jau senos, turbūt nelabai ilgai jos važinės Kauno gatvėmis.
                                Turbūt, kad ilgai. Jos sudaro didžiąją dalį Kauno troleibusų parko, ir niekas visų jų vienu metu nekeis. Taigi Škodos važinės ir iki troleibusų istorijos Kaune pabaigos, apie jokį naujų troleibusų pirkimą niekas nekalba.

                                Comment


                                  Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                                  Kodėl manote, kad žalia spalva baisi ant bet kokios transporto priemonės? Visiškai nebaisi. Atvirkščiai, žalia spalva dabar yra madinga, nes ji akcentuoja aplinkosaugą ir ekologiją.
                                  Žinoma, geriausia žaliai dažyti naujas transporto priemones nes jos yra ekonomiškesnės, taigi ir ekologiškesnės už senasias trans. priemones.
                                  Va. pavyzdžiui, žali Kauno Soliariai atrodo puikiai. Ir žalia ekologiška spalva troleibusams turi simbolinę reikšmę nes troleibusai neišmeta į aplinką teršalų.
                                  Dėl senų Škodų kita kalba. Matyt seno rėmo paviršiaus neįmanoma kokybiškai nudažyti ryškia spalva - ypatingai jeigu prieš tai tas rėmas buvo dažomas visiškai kitokia spalva. Gana negražiai atrodo tokie dažų "nusilupimai" ant žalių Škodų kėbulo išorinio paviršiaus.
                                  Na bet nieko labai baisaus. Tos Škodos jau senos, turbūt nelabai ilgai jos važinės Kauno gatvėmis.
                                  Žaliai dažomi tik kapitalinį remontą praėję troleibusai, kurio metu kėbulas pilnai atnaujinamas cinkuotos skardos lakštais. Ji nebūna dažyta jokiais kitais dažais. Žinoma apie medžiagų ir paruošimo kokybę kita kalba, dėl ko jie, nuo plovyklos šepečių, greitai tampa matinio atspalvio. Nusilupimai atsiranda po reklaminės plėvelės nulupimo, todėl matome tokios išvaizdos Škoda troleibusus. Dar prieš pusmetį, neperdažyti, tokie troleibusai po reklamos nuėmimo ( kaip dabar atrodo Nr. 322, 269) net nebūtų leidžiami į liniją.

                                  Kapitalinio remonto metu originali lieka tik rėminė konstrukcija ir kėbulo karkaso profiliai, kurie taip pat keičiami atsižvelgiant į korozijos poveikį.
                                  Taip atrodo pilnai nuardytas "Škoda 14Tr" , pradinėje kapitalinio remonto stadijoje:

                                  Comment


                                    Na dabar viskas daug aiškiau. Yra kaip yra. Dabar Škodos jau nėra miesto reprezentacinės transporto priemonės, tačiau dar ilgai jos miestui bus naudingos dėl jų ekologiškumo.
                                    Beje natūroje žalios Škodos atrodo kur kas gražiau negu nuotraukose.

                                    Comment


                                      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                      Žaliai dažomi tik kapitalinį remontą praėję troleibusai, Kapitalinio remonto metu originali lieka tik rėminė konstrukcija ir kėbulo karkaso profiliai, kurie taip pat keičiami atsižvelgiant į korozijos poveikį.
                                      Taip atrodo pilnai nuardytas "Škoda 14Tr" , pradinėje kapitalinio remonto stadijoje:
                                      Atvaizdas
                                      Jei nepaslaptis koks šio troleibuso garažinis?

                                      Comment


                                        Turbūt 250, ant veidrodėlio priekiniame lange parašyta.

                                        Comment


                                          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                          Jei nepaslaptis koks šio troleibuso garažinis?
                                          Nr. 250

                                          Comment

                                          Working...
                                          X