Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
    Parodos kalnu negali vaziuoti troleibusai ir autobusai su priekabom.Nes jis yra per status.
    Aš apie transporto priekabą su priekaba nerašiau nė žodžio. Reikėtų atidžiau skaityti.
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
    Vakar Prie dainavos poliklinikos stoteleje maciau troleibusa is po kurio dugno matesi ugnis, salia stovejo troleibusu parko avarines sunkvezimis, bet taip ir nesupratau troleibusas pats uzsidege ar ugnis buvo pasitelkta kokio uzsalusio mazga atsildymui. garazinio nr deja nepastebejau.
    Žinoma, kad apšildymui.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
      Parodos kalnu negali vaziuoti troleibusai ir autobusai su priekabom.Nes jis yra per status.
      Troleibusai negali??? Tos pačios Škodos 9Tr vis dar važinėja kalnuotu maršrutu Kryme. Taip pat ir 14Tr.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Troleibusai negali??? Tos pačios Škodos 9Tr vis dar važinėja kalnuotu maršrutu Kryme. Taip pat ir 14Tr.
        Techniškai gali, tačiau savivaldybė jau nebeleidžia.

        O viskas prasidėjo nuo to, kai kartą ar keliskart sovietmečiu Parodos kalnu važiuojant sudvejintam „Ikarus" autobusui plyšo sujungimas ir atsikabino kablys, priekaba nevaldoma ir su keleiviais nulėkė nuo kalno. Neatsimenu, kiek tada buvo žuvusių. Kita avarija įvyko tik po Nepriklausomybės atgavimo, kažkur iki 1993-ųjų.

        Po šių nutikimų savivaldybė su miesto AP sutarė, kad į Parodos kalną kiltų tik trumpi autobusai, nes tai saugiau. Tiesa, jei Kaune iki šiol važinėtų „Ikarusai", tai abejotina ar tie sudvejinti senutėliai jau įkoptų į Parodos kalną. Pamenu, kai pripildytas sudvejintas 6-ojo maršruto „Ikarusas" dūsaudamas ropšdavosi į ne tokį jau ir statų Aleksoto kalną - savaitgaliais pilnas veždavo keleivius į turgų, o darbo dienomis vakarinio piko metu - Aleksoto gyventojus.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.03, 17:42.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
          Vakar Prie dainavos poliklinikos stoteleje maciau troleibusa is po kurio dugno matesi ugnis, salia stovejo troleibusu parko avarines sunkvezimis, bet taip ir nesupratau troleibusas pats uzsidege ar ugnis buvo pasitelkta kokio uzsalusio mazga atsildymui. garazinio nr deja nepastebejau.
          Pas 14tr. uzsala stabdziu sistema,tad uzsiblokuoja ratai ir nei pirmyn,nei atgal.Pernai ziema man Solario rankinis stabdis uzsalo. Silde kelias valandas,bet neatsilde.Tada teko mechaniskai atblokuot galinius ratus ir parvaziuot i dirbtuves.

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Techniškai gali, tačiau savivaldybė jau nebeleidžia.

            O viskas prasidėjo nuo to, kai kartą ar keliskart sovietmečiu Parodos kalnu važiuojant sudvejintam „Ikarus" autobusui plyšo sujungimas ir atsikabino kablys, priekaba nevaldoma ir su keleiviais nulėkė nuo kalno. Neatsimenu, kiek tada buvo žuvusių. Kita avarija įvyko tik po Nepriklausomybės atgavimo, kažkur iki 1993-ųjų.

            Po šių nutikimų savivaldybė su miesto AP sutarė, kad į Parodos kalną kiltų tik trumpi autobusai, nes tai saugiau. Tiesa, jei Kaune iki šiol važinėtų „Ikarusai", tai abejotina ar tie sudvejinti senutėliai jau įkoptų į Parodos kalną. Pamenu, kai pripildytas sudvejintas 6-ojo maršruto „Ikarusas" dūsaudamas ropšdavosi į ne tokį jau ir statų Aleksoto kalną - savaitgaliais pilnas veždavo keleivius į turgų, o darbo dienomis vakarinio piko metu - Aleksoto gyventojus.
            Jei toks įvykis buvo su autobusu, tai kodėl draudžiama troleibusams? Laikas nestovi vietoje, technika tobulėja.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Jei toks įvykis buvo su autobusu, tai kodėl draudžiama troleibusams? Laikas nestovi vietoje, technika tobulėja.
              Parodos kalnas labai vingiuotas ir nutiesus tinkla susidaro didelio kampo kreives,todel per jas reikia vaziuoti letai,ir be to per jas reikia praredet laisvaja eiga. Tai pries toki statu kalna,taip vaziuoti troleibusu yra labai sudetinga.Juk pastebejot,kodel troleibusai,ziedu vaziuoja letai.Tai del tinklo kreiviu.O kitu atveju nukrenta stangos.

              Comment


                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                Parodos kalnas labai vingiuotas ir nutiesus tinkla susidaro didelio kampo kreives,todel per jas reikia vaziuoti letai,ir be to per jas reikia praredet laisvaja eiga. Tai pries toki statu kalna,taip vaziuoti troleibusu yra labai sudetinga.Juk pastebejot,kodel troleibusai,ziedu vaziuoja letai.Tai del tinklo kreiviu.O kitu atveju nukrenta stangos.
                galima modernu tinkla padaryt o ne is maskvos pirkt slamsta kaip kad varniu g.sumontuota ... cia kaip blogam sokejui...kaikas trukdo...DD ..ir daug kas nuo vairuotojo priklauso, gi ziurekit naujus troleibusus duoda isbandyt tik tam tikriem vairuotojam,kurie tikrai gerai moka savo darba, o ne cia daznai linksniujamiems kaip ulita ir likusi tarybine liaudis...na buna ismciu va 323 baba dizel vairuoja, visas kreives prabega greit,da pavalgyt speja ir telefonu pakalbet ir akiniuota neatsilieka nuo jos tai bent komandaDD
                Paskutinis taisė OneMillion; 2010.12.03, 22:52.

                Comment


                  Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                  Parodos kalnas labai vingiuotas ir nutiesus tinkla susidaro didelio kampo kreives,todel per jas reikia vaziuoti letai,ir be to per jas reikia praredet laisvaja eiga. Tai pries toki statu kalna,taip vaziuoti troleibusu yra labai sudetinga.Juk pastebejot,kodel troleibusai,ziedu vaziuoja letai.Tai del tinklo kreiviu.O kitu atveju nukrenta stangos.
                  Kontaktinį tinklą galima įrengti ir be tų "kampų". Tunelio gatvė tikrai įrengta niekam tikusiai. Bet išeitis yra - reikia daugiau, bet mažesnio "kampo" kontaktinio tinklo tvirtinimų. Viso labo tik du labiau kritiški vingiai. Ne ką "staigesni", nei K. Donelaičio g. vingiai tarp Putvinskio ir Lydos g. ar ties Parodos g. Dėl laisvos eigos tai čia nesusipratimas. Per iešmus - taip, per kryžmes - taip, bet per eilinį kontaktinių laidų tvirtinimą, tegul ir šiek tiek lenktą, nereikia važiuoti laisva eiga. Laisva eiga važiuojama ten, kur jis labai lenktas, posūkiuose. O žieduose ar Tunelio g. tiesiog apgailėtinai įrengtas kontaktinis tinklas. Kokie proto bokštai jį projektavo ir įrenginėjo?
                  Kas dėl greičio, tai į Parodos kalną vis tiek net ir autobusai greičiau 30-40 nevažiuoja. Leidžiantis žemyn irgi stabdyti teks, o ne lėkti 50-60 km/h greičiu.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O žieduose ar Tunelio g. tiesiog apgailėtinai įrengtas kontaktinis tinklas. Kokie proto bokštai jį projektavo ir įrenginėjo?
                    Gal tie patys, kaip ir Vilniuje, kurie neįrengė posūkio nuo Antakalnio žiedo į 1 parką per šitiek metų? (žinau, jis jau įrengtas )
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Kaunas 1999m. Aare Olander (Estija). Autorius sutiko, kad jo nuotraukas publikuočiau Lietuvoje.




                      2002m.
                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.12.23, 12:10.

                      Comment


                        Van Hool troleibusas? Dar ir tokių Kaune buvo?

                        Comment


                          sitos nuotraukos kartojasi,jos jau matytos cia...

                          Comment


                            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                            sitos nuotraukos kartojasi,jos jau matytos cia...
                            Norėčiau sužinoti šaltinius.........

                            Comment


                              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                              Norėčiau sužinoti šaltinius.........
                              tai gi vieni is kitu kopijuoja ir plagijuoja...savo jau kiek pas kitus radau...jau niekas nestebina

                              Comment


                                Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                tai gi vieni is kitu kopijuoja ir plagijuoja...savo jau kiek pas kitus radau...jau niekas nestebina
                                Ar tu ben kalbėjai su Aare Olander ?
                                Buk žmogus nežemink manes.
                                Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.12.04, 13:16.

                                Comment


                                  Parašė Eris Rodyti pranešimą
                                  Van Hool troleibusas? Dar ir tokių Kaune buvo?
                                  Troleibusų parko meistrai sukonstravo hibridą iš autobuso ir 9TR dalių.
                                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                  Comment


                                    Tikrai, sitas Vanhool'o nuotraukas esu mates net keliskart is skirtingu adresatu.Netgi ne sitam forume..

                                    Comment


                                      Atvaizdas


                                      O kairėj pusej kartais ne JELCZ 352?

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Techniškai gali, tačiau savivaldybė jau nebeleidžia.

                                        O viskas prasidėjo nuo to, kai kartą ar keliskart sovietmečiu Parodos kalnu važiuojant sudvejintam „Ikarus" autobusui plyšo sujungimas ir atsikabino kablys, priekaba nevaldoma ir su keleiviais nulėkė nuo kalno. Neatsimenu, kiek tada buvo žuvusių. Kita avarija įvyko tik po Nepriklausomybės atgavimo, kažkur iki 1993-ųjų.

                                        Po šių nutikimų savivaldybė su miesto AP sutarė, kad į Parodos kalną kiltų tik trumpi autobusai, nes tai saugiau. Tiesa, jei Kaune iki šiol važinėtų „Ikarusai", tai abejotina ar tie sudvejinti senutėliai jau įkoptų į Parodos kalną. Pamenu, kai pripildytas sudvejintas 6-ojo maršruto „Ikarusas" dūsaudamas ropšdavosi į ne tokį jau ir statų Aleksoto kalną - savaitgaliais pilnas veždavo keleivius į turgų, o darbo dienomis vakarinio piko metu - Aleksoto gyventojus.
                                        Cia jau pats skleidziate is dangaus piesta informacija,kaip minejau ikrus vaziavo tik jonavos, K.A. bande tik su volvo ir scanijom ir tai nepasiteisino. Vadinama garmoske gali plyst kiek nori,nuo to priekaba neatsikabins,buvo keli atvejai, kiek pamenu su 1282 ir dar su vienu is tos partijos gautu kad prie sujungimo luzo remai,bet atsikabint nieks neatsikabino,tiesiog ji metesi i sona. Kiek pamenu tai vyko ant varniu tilto,o sie autobusai iki savo dienu pabaigos turejo pakeistus kampus galinius(skyresi spalva). Taip pat neseniai nutiko ilgajai karosai.

                                        Comment


                                          Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                                          Troleibusų parko meistrai sukonstravo hibridą iš autobuso ir 9TR dalių.
                                          Ne troleibusu parko,o ,,Magnalio'' meistrai,pries pradedant rinkti karosas, jie dare kapitlinius remontus skodom 9tr ,tais laikais su nauja technika buvo sunku, todel dare bandyma padarydami toki. Reisuose jis pasirode gal kelis kartus,kazkas neisejo su elektros dalim, todel buvo naudojamas kaip mokomasis ir netgi veziodavo kontrolierius,kol buvo supjaustyas kaip ir nupjautasis 130 garazinis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X