Taigi, šiandien ir aš pasivažinėjai naująja Škoda/Solariu. Apie techninius parametrus negaliu papasakoti, bet kaip keleiviui man šis troleibusas nelabai patiko. Visų pirma tai salono išplanavimas yra netinkamas Kaunui - kadangi tikriausiai nebus perkami sujungti troleibusai, šie, standartiniai 12 m., turėtų būti kuo talpesni, deja, ši Škoda vizualiai turi daugiau sėdimų vietų už Solarius, o ir tos sėdimus vietos sukomplektuotos gana nepatogiai. Pakaba pasirodė minkštesnė už Solario, bet gali būti ir vienoda, visgi tas pats gamintojas. Taip pat nepatiko, jog neatsisakyta idėjos šalia visų durų montuoti stiklus, kurie po kelių metų eksploatacijos pradeda barškėti. Beje, ties galinėmis durimis kažkodėl yra, mano nuomone, nereikalingas strypas.
Keletas nuotraukų: Atvaizdas
Kalbama,kad planuojemi nauji marsrutai troleibusams,kurie trumpomis atkarpomis vaziuos tom gatvem,kur nera tinklo.Ir butent tais marsrutais vaziuos troleibusai su dyzeliukais.Antra,tai sitie dabartinei 42 Solarei,kurie dabar vazineja Kauno gatvemis,buvo ruosemi Ispanijai.Bet jie veliau ju atsisake.Tad juos nupirko kaunieciai.Visas salonas irengtas pagal ispanu nurodimus.
Mano siūlyti variantai:
1. Kad visi troleibusai, kurių galinis punktas „Kauno pilis" darbą pradėtų ir baigtų galiniame punkte ten, kur ir autobusai. Tai: a) pagerintų tvarkaraščio laikymąsi, jei troleibusas vėluoja (aikštelėje būtų prastova, ne kaip dabar); b) būtų galimybė derinti tvarkaraščius (pvz., derinti 2 maršruto išvykimą su 1-uoju ne tik iš Islandijos pl., bet ir Kauno pilies. Bet abejoju, ar tai bus įgyvendinta.
2. Mano siūlymas 2-ąjį troleibusų maršrutą nukreipti iki geležinkelio stoties pro Utenos, K. Petrausko ir Parodos gatves. Galimi keli variantai: nukreipti iki stoties su apsisukimu esamame autobusų galiniame punkte arba tuščią varyti iki stotelės „Kaunakiemio g.". Arba varijuoti kaip nors kitaip, kad išliktų principas aptarnauti trasą Islandijos pl. - Geležinkelio stotis.
3. Taip pat yra potencialo svarstyti galimybę įgyvendinti troleibusų trasą nuo Raudondvario pl. pro Neries kr. link Utenos g.
4. Nukreipti 6-ąjį troleibusų maršrutą pro Draugystės g. ir Pramonės pr.
5. Pasirinkti vieną maršrutą - 13-ą arba 14-ą ir vieną iš jų trumpinti iki Islandijos pl. nevažiuojant Šiaurės pr. ir Ašigalio g. Nors būtų idealiausia atgaivinti dispečerinę ties Ašigalio g. ir Šiaurės pr. kampu, iki ten leisti 13 ir 14 maršrutus, o pro Ašigalio g. leisti ką nors ir autobusų maršrutų (žinoma, toje atkarpoje smarkiai suprastėtų kursavimas, tačiau ten ir taip VT reikia kur kas mažiau).
Taigi pokyčių su tinklo pakeitimu dar galima įgyvendinti nemažai. Tiesa, paminėjau jau ne tik susijusius su galimybe važiuoti be kontaktinio tinklo.
Dar yra galimybė leisti troleibusus Vydūno al., bet tai per ilga atkarpa ir jai reikės palaukti troleibusų tinklo. Pagalvokime, kur dar troleibusai galėtų kursuoti trumpomis atkarpomis, kur nėra tinklo.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Ką čia išsigalvoji, Ukmergės , ašigalio stotelėse kaip tik ypač piko metu buna labai daug moksleivių stotelėse tai nereik mažiau jokiu gyvu tuo labjau per tas pora stotelių jau 13 ir 14 torleibusai jau buna gan pilni.
Ką čia išsigalvoji, Ukmergės , ašigalio stotelėse kaip tik ypač piko metu buna labai daug moksleivių stotelėse tai nereik mažiau jokiu gyvu tuo labjau per tas pora stotelių jau 13 ir 14 torleibusai jau buna gan pilni.
Įdėmiau skaityk, minėjau Ašigalio g. srautus. O minėtoj Šiaurės pr. daly transporto pakanka.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Prie Kauno savivaldybės šiandien pristatytas bandomasis Solaris Trollino 12. Troleibusas Kaune važinės iki gruodžio 7 d. (išviso dvi savaites). Atvaizdas
Na, ir tu nesi visiškai teisus. Tiksliausias pavadinimas - „Škoda 26 Tr Solaris".
Kėbulą gamino Solaris, todėl ir vadintis turėtų Solaris Trollino 12. Škoda davė tik savo "variklį" (nežinau kaip tiksliai tas įtaisas vadinamas troleibuse).
Kėbulą gamino Solaris, todėl ir vadintis turėtų Solaris Trollino 12. Škoda davė tik savo "variklį" (nežinau kaip tiksliai tas įtaisas vadinamas troleibuse).
Mano siūlyti variantai:
1. Kad visi troleibusai, kurių galinis punktas „Kauno pilis" darbą pradėtų ir baigtų galiniame punkte ten, kur ir autobusai. Tai: a) pagerintų tvarkaraščio laikymąsi, jei troleibusas vėluoja (aikštelėje būtų prastova, ne kaip dabar); b) būtų galimybė derinti tvarkaraščius (pvz., derinti 2 maršruto išvykimą su 1-uoju ne tik iš Islandijos pl., bet ir Kauno pilies. Bet abejoju, ar tai bus įgyvendinta.
2. Mano siūlymas 2-ąjį troleibusų maršrutą nukreipti iki geležinkelio stoties pro Utenos, K. Petrausko ir Parodos gatves. Galimi keli variantai: nukreipti iki stoties su apsisukimu esamame autobusų galiniame punkte arba tuščią varyti iki stotelės „Kaunakiemio g.". Arba varijuoti kaip nors kitaip, kad išliktų principas aptarnauti trasą Islandijos pl. - Geležinkelio stotis.
3. Taip pat yra potencialo svarstyti galimybę įgyvendinti troleibusų trasą nuo Raudondvario pl. pro Neries kr. link Utenos g.
4. Nukreipti 6-ąjį troleibusų maršrutą pro Draugystės g. ir Pramonės pr.
5. Pasirinkti vieną maršrutą - 13-ą arba 14-ą ir vieną iš jų trumpinti iki Islandijos pl. nevažiuojant Šiaurės pr. ir Ašigalio g. Nors būtų idealiausia atgaivinti dispečerinę ties Ašigalio g. ir Šiaurės pr. kampu, iki ten leisti 13 ir 14 maršrutus, o pro Ašigalio g. leisti ką nors ir autobusų maršrutų (žinoma, toje atkarpoje smarkiai suprastėtų kursavimas, tačiau ten ir taip VT reikia kur kas mažiau).
Taigi pokyčių su tinklo pakeitimu dar galima įgyvendinti nemažai. Tiesa, paminėjau jau ne tik susijusius su galimybe važiuoti be kontaktinio tinklo.
Dar yra galimybė leisti troleibusus Vydūno al., bet tai per ilga atkarpa ir jai reikės palaukti troleibusų tinklo. Pagalvokime, kur dar troleibusai galėtų kursuoti trumpomis atkarpomis, kur nėra tinklo.
Parodos kalnu negali vaziuoti troleibusai ir autobusai su priekabom.Nes jis yra per status.
Jei kalbi apie tai, kad autobuse sumontuotas dyzelinis generatorius, tai jį Solaris gali įdėti į bet kurį savo troleibusą, žinoma, už papildomą kainą.
Panašu, kad Kaunas artimiausiu metu naujų troleibusų neturės, tik autobusus.
Pagal Europos Sajungos reikalavimus,butina atnaujinti viesojo transporto parkus.Autrolis yra tame tarpe. Del to skiremi pinigai ne vien tik naujiems troleibusams pirkti,bet ir kontaktinem tinklui atnaujinti,bei naujoms trasoms,tai yra kontaktinem tinklui,nutiesti.Naujos trasos planuojemos Kipro Petrausko,Viduno alejos,gatvemis.
Vakar Prie dainavos poliklinikos stoteleje maciau troleibusa is po kurio dugno matesi ugnis, salia stovejo troleibusu parko avarines sunkvezimis, bet taip ir nesupratau troleibusas pats uzsidege ar ugnis buvo pasitelkta kokio uzsalusio mazga atsildymui. garazinio nr deja nepastebejau.
Comment