Transporto pasaulyje hibridu yra vadinamas autobusas (automobilis), turintis elektrinę pavarą įsibėgėjimui. Puikiai žinomas pavyzdys - Volvo 7700 Hybrid. MB Cito nėra hibridai. Troleibusai su dyzeliniais generatoriais taip pat nėra hibridiniai, kaip ir tie su kondensatoriais.
Na jei kazkam ant sirdies bus lengviau,tuos tvarinius pervadinsiu dvieju markiu junginiu
Taip,tu esi visiskai teisus.Kiek sukiso pinigu ant to 348,tai geriau butu nupirke Solari. Planuose buvo taip,visas technologijas isbanditi su 348,o veliau ir 345,ir jei eksperimentas pasitvirtintu,tai tada perdariti visus 14Tr. Bet visas tas eksperimentas nepasitvirtino. Sitie mineti troleibusai dabar daugiau stovi remonto dirbtuvese,negu vaziuoja linijoi.Man paciam su 348 ir 345 vaziuoti neteko,bet is kolegu,kurie su jeis dirba,pasakojimu,elektrinis stabdis yra identiskas Solariui. Uztenka tik prisiliesti prie pedalo ir jau pradeda stabdit. Kitaip sakant labai jautrus.Vaziuojant per iesmus,stangos permetamos paspaudant migtuka,kaip ir Solario.Nors naujesnes laidos 14Tr. buvo toks panasus irenginys,bet jie dabar neveike.Galiu pasakiti,kad vaziuojant pro izoletorius,iesmus,issijungia visas elektros maitinimas. Vairo nepasuksi,elektrinis stabdis dingsta.Tai viena is gedimu situ eksperimentiniu troleibusu. O toliau seka visi kiti neisprendziami gedimai.
Prie topacio reiktu dar turbut dadet ir 353 jeltz,bet bent jau ten gero daikto nesugadino
Kaip minejau,sitas bandomas SKODA yra dvigubai brangesnis uz dabartini SOLARI. Tad geriau jau pirktu situs SOLARIUS. Tikrai jie yra patogus. O kad yra dizeliukas,tai manau,kad jis nelabai ir reikalingas.
Visiskai pritariu tas dyzelis kaune visai nereikalingas, beto gana kauno autobusai pas save zoosoda pasidare, dbar verkia. Vienos markes eksplotacija zymiai pigesne,nei keliu. Del savo pasakymo,kad yra patogus,ytariu busi greit nukryziuotas tu zmoniu kurie niekad nera buve pacioje viesojo transporto virtuveje,neskaitant kad naudojasi jo paslaugom .
Vakar tas bandomasis SKODA parvazevo i parka su ijungtu dizeliuku.Tai tas dizeliukas dirba kai koks traktoriukas. O del SOLARIO patogumo,tai is vairuotojo kabinos puses,tikrai vairuotojui sedet prie vairo yra patogu.Sedine yra visaip reguliuojama,itaisytos oro pagalves, kuriu deka gali nusistatit pagal savo norus.Kitaip sakant sedi kaip foteli. O del keleiviu salono,tai zinoma yra trukumu. Visu pirma galetu buti kondicionierei ir keleiviu salone. Nors sia vasara jau ne pas visus Solarius tie kondicionierei veike. O ju remontuot,aceit,nera pinigu.
Vakar tas bandomasis SKODA parvazevo i parka su ijungtu dizeliuku.Tai tas dizeliukas dirba kai koks traktoriukas. O del SOLARIO patogumo,tai is vairuotojo kabinos puses,tikrai vairuotojui sedet prie vairo yra patogu.Sedine yra visaip reguliuojama,itaisytos oro pagalves, kuriu deka gali nusistatit pagal savo norus.Kitaip sakant sedi kaip foteli. O del keleiviu salono,tai zinoma yra trukumu. Visu pirma galetu buti kondicionierei ir keleiviu salone. Nors sia vasara jau ne pas visus Solarius tie kondicionierei veike. O ju remontuot,aceit,nera pinigu.
Vairuotojo sedynes patogumui ,,senukai" niekada neprilygs soliariui ar kitam kuriam naujasniam modeliui. Su kondicionieriu remontu tai kaip ir su autobusu soliariu remontu, nueinama lengviausiu keliu sakant kad ner pinigu
Taigi, šiandien ir aš pasivažinėjai naująja Škoda/Solariu. Apie techninius parametrus negaliu papasakoti, bet kaip keleiviui man šis troleibusas nelabai patiko. Visų pirma tai salono išplanavimas yra netinkamas Kaunui - kadangi tikriausiai nebus perkami sujungti troleibusai, šie, standartiniai 12 m., turėtų būti kuo talpesni, deja, ši Škoda vizualiai turi daugiau sėdimų vietų už Solarius, o ir tos sėdimus vietos sukomplektuotos gana nepatogiai. Pakaba pasirodė minkštesnė už Solario, bet gali būti ir vienoda, visgi tas pats gamintojas. Taip pat nepatiko, jog neatsisakyta idėjos šalia visų durų montuoti stiklus, kurie po kelių metų eksploatacijos pradeda barškėti. Beje, ties galinėmis durimis kažkodėl yra, mano nuomone, nereikalingas strypas.
Keletas nuotraukų:
Įkišti gal ir galima. Bet tuomet ar atlaikys kėbulo konkstukcijos, tiltas ir kt.? Masės centras taip pat persislinks galan.
Žodžiu, reikėtų rimtesnio kėbulo permodeliavimo ir perkonstravimo, sustiprinimo. Jei to nenorima daryti, lieka viena išeitis - sumontuoti dyzelinį generatorių ten, kur jis ir buvo sumontuotas.
Siek tiek apie bandomaji SKODA. Dyzelinis generatoriu valandai sunaudoje 14 litru dyzelio. Kuro bakas yra 120 litru talpos.Pats dyzelinis geratorius istatytas troleibuso gale.Atidarius kairiji,troleibuso sono,liuka,matosi visas egregatas.Nuemus stangas ir vaziuojant vien tik su ijungtu dyzeliniu generatorium,greitis nedidelis. Keleiviu salone nera stoglangiu.Bet uztat yra kondecionierius. Sildimas keleiviu salone irengtas apacioje ir virsuje.Sildimo tipas antifrizinis.Ir, pasak vairuotojo, keleiviu salone nerasoje langai.
Siek tiek apie bandomaji SKODA. Dyzelinis generatoriu valandai sunaudoje 14 litru dyzelio. Kuro bakas yra 120 litru talpos.Pats dyzelinis geratorius istatytas troleibuso gale.Atidarius kairiji,troleibuso sono,liuka,matosi visas egregatas.Nuemus stangas ir vaziuojant vien tik su ijungtu dyzeliniu generatorium,greitis nedidelis. Keleiviu salone nera stoglangiu.Bet uztat yra kondecionierius. Sildimas keleiviu salone irengtas apacioje ir virsuje.Sildimo tipas antifrizinis.Ir, pasak vairuotojo, keleiviu salone nerasoje langai.
Kaip pagal aprašymą visai neblogas troleibusas. Norėčiau jį pamatyti.
Taigi, šiandien ir aš pasivažinėjai naująja Škoda/Solariu. Apie techninius parametrus negaliu papasakoti, bet kaip keleiviui man šis troleibusas nelabai patiko. Visų pirma tai salono išplanavimas yra netinkamas Kaunui - kadangi tikriausiai nebus perkami sujungti troleibusai, šie, standartiniai 12 m., turėtų būti kuo talpesni, deja, ši Škoda vizualiai turi daugiau sėdimų vietų už Solarius, o ir tos sėdimus vietos sukomplektuotos gana nepatogiai. Pakaba pasirodė minkštesnė už Solario, bet gali būti ir vienoda, visgi tas pats gamintojas. Taip pat nepatiko, jog neatsisakyta idėjos šalia visų durų montuoti stiklus, kurie po kelių metų eksploatacijos pradeda barškėti. Beje, ties galinėmis durimis kažkodėl yra, mano nuomone, nereikalingas strypas.
Turbūt nereikia sakyti, kad užsakovas gamintojo gali prašyti įvairios komplektacijos gaminio. Taikytina ir sėdynių išplanavimui bei turėklui gale, kuris, mano nuomone, ten labai tinkamoj vietoj
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment