O Vilnius turi tik vieną šitą dvigubą troleibusą? Kažkaip jų nesimato visai.
Šis vienas buvo kapitaliniame remonte, dar vienas (2602) - gal ir sugedęs, kaip sako Pilaitis, o dar du (2600, 2604) - stabiliai važiuojantys. Juos pamatyti sunku, nes tiek ryte, tiek popiet jie visi važiuoja iš eilės vienas paskui kitą. Jeigu ryte tai yra būtina (kaip minėjo rufas..tr - moksleivių nuvežimui), tai popiet tai yra jų neišnaudojimas.
Kas per dalykas ta pilka dėžė ant stogo? Ant kitų škodų tokių dežių nematyt.
Šiandien važinėdamas po miestą mačiau daug troleibusų ir daugmaž dešimtadalis matytų Škodų tas "dėžes" turi.
Mėginau paklaust vairuotojo, belaukdamas, kol ateis laikas pajudėti iš Antakalnio žiedo. Kadangi žmogeliui gan prastai sekėsi su lietuvių kalba, tiksliai jis ir nepaaiškino (t.y., nesupratau, ar tos dėžės ant naujesnių, ar ant senesnių troleibusų, ir ar jos padeda paskirstyt šilumą laukas/salonas, ar kaip tik, vien į lauką viską išpučia).
Visgi, kiek supratau, dalis 14-tų Škodų, kaip ir sena geroji 8-ta ar 9-ta, turi galimybę išsiskiriančią šilumą paleisti salono šildymui, dalis - ne. O ta dėžė būtent ir skiria vienas Škodas nuo kitų.
Šiandien važinėdamas po miestą mačiau daug troleibusų ir daugmaž dešimtadalis matytų Škodų tas "dėžes" turi.
Mėginau paklaust vairuotojo, belaukdamas, kol ateis laikas pajudėti iš Antakalnio žiedo. Kadangi žmogeliui gan prastai sekėsi su lietuvių kalba, tiksliai jis ir nepaaiškino (t.y., nesupratau, ar tos dėžės ant naujesnių, ar ant senesnių troleibusų, ir ar jos padeda paskirstyt šilumą laukas/salonas, ar kaip tik, vien į lauką viską išpučia).
Visgi, kiek supratau, dalis 14-tų Škodų, kaip ir sena geroji 8-ta ar 9-ta, turi galimybę išsiskiriančią šilumą paleisti salono šildymui, dalis - ne. O ta dėžė būtent ir skiria vienas Škodas nuo kitų.
Tai matyt kur dėžė, ten salone šilta. Nes Kaune jokių dėžių nėra ir per šalčius net sėsti nesinori Škodose, nes gali dubcę prišalti.
Su vėdinimu tos dėžės niekaip nesusijusios. Tai yra troleibuso elektros įrangos dalis, kuri yra iškelta ant stogo, kad ne taip smarkiai kaistų. Neretai po kapitalinio remonto tą įrangą įkelia po grindimis.
Pastarąsias keletą dienų teko būti Vilniuje, tai turėjau progos stebėti troleibusų judėjimą Pašilaičiuose. Įdomiai žiūrisi tas, kuris pažymėtas gar. nr. 2600. O jis visad dirba 16-u? Pamaininiu grafiku ar pertraukiamu?
2600 visada dirba pertraukiamu grafiku 16 maršrute.
Comment