Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelios nuotraukos iš 2-ojo parko.

    Troleibusas nr. 2549 dirbantis pastoviai 16-u maršrutu.



    Troleibusas nr. 2589 pastoviai dirbantis 1-u maršrutu. P.S. teko girdėti kad 2589 buvo užsideges čia kažkada.



    Troleibusas nr. 2521



    Troleibusas nr. 2483 dirbantis tik 8-u maršrutu ir tik pertraukiamu grafiku, (retkarčiais vienas reisas rytais pasitaiko 18-u maršrutu.)



    Troleibusas nr. 2647

    Paskutinis taisė 1132; 2010.10.08, 07:54.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Saulėtekio jau senokai uždaryta, o štai Žirmūnuose tai ji, mano nuomone, reikalinga. Dar Antakalnyje dispečerinė irgi uždaryta. Aišku, patys pastatai dar priklauso VT ir niekas jų nenuomoja.
      o kam jos reikalingos? Autobusu parkas apsieina be jokiu dispeceriniu zieduose. Pats mastai kazkaip senoviskai,sovietiskai.

      Comment


        Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
        Visų pirma atskiros temos diskusijoms apie Vilniaus troleibusus nėra, todėl visi ir diskutuoja čia
        Visų antra yra skirtumas kas kur važiuoja, nes tam tikri troleibusia yra "pririšti" prie tam tikrų maršrutų. Ir kai pamatai troleibusą ne ten kur jį įprastą matyt iškart kyla klausimas Kodėl? Tai vat.
        o velniam jie priristi prie tam tikru marsrutu? Kazkokie durniai tokiais dalykais uzsiimineja trol parke.

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          o velniam jie priristi prie tam tikru marsrutu? Kazkokie durniai tokiais dalykais uzsiimineja trol parke.
          Tam kad jie būtu geriau eklsplotuojami ir techniškai prižiūrimi, jie priskiriami pastoviems vairuotojų ekipažams ir tam tikru maršrutu.

          Aš manau tai yra gerai kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute.

          Comment


            Parašė rufas...tr
            VT domėjimosi šakų yra tiek pat, kiek yra VT fanų. Vieniems galbūt užtenka padiskutuoti apie VT išorę, 'pafotkinti' ir daugiau nesigilinti. Kiti, kaip tik, priešingai, labiau linkę gilintis į VT technines charakteristikas, modelius, rūšis, porūšius, treti domisi transporto darbo organizavimu ir visokiais reiškiniais, ketvirti - VT istorija, o penkti - apskritai, visko po truputį. Siekiant naudingo abipusinio bendradarbiavimo - tarpusavio pagarba ir tolerancija yra būtina!

            Aš paprastai darau taip: kai diskutuojama man neįdomia arba nesuprantama tema, aš į ją nesikišu, nes nebūtinai visų diskusijos dalyvių nuomonė ir interesai turi sutapti su manąja, įsiterpiu tik ten, kur matau, kad tikrai turėsiu ką nors daugiau ar mažiau vertingo pasakyti

            Aš asmeniškai domiuosi konkrečiai kiekvieno troleibuso charakteristika ir ką jis gero nuveikė per savo egzistencinį laikotarpį. Ir tikrai yra keista, kai troleibusas diena iš dienos dirba tam pačiam maršrute, su tais pačiais vairuotojais, o štai vienai - dviem dienom nusigrybauja į kitą maršrutą. Žiūrint praktine prasme, tai irgi svarbu. Pavyzdžiui, susiplanuoji žūtbūt susimedžioti konkretaus troleibuso nuotrauką, žinai jo maršrutą, kantriai sėlini, lūkuriuoji, jau tuoj turėtų pasirodyti, o finale paaiškėja, kad tądien jis sau ramiai dirba kitam numeryje. Pasitakė atvejų, kada per vieną dieną net kelios dešimtys troleibusų susikeitė maršrutais. Kadangi man tokie atvejai neretai 'krauna ant nervų', tai tiesiog savaime imi mąstyti ir domėtis tuo reiškiniu.

            Šiaip, galima sakyti, periodiškai pasitaiko koks nors 'nugrybėlis' troleibusas nesavam maršrute. Pavyzdžiui, 2644 tai padaro ne pirmą kartą. Apskritai, tikriausiai nėra troleibuso, kuris nebūtų vienai dienai suvažinėjęs neįprastu maršrutu. Priežasčių, kodėl taip yra, galima prisigalvoti pačių įvairiausiu. Bet dabar jų neminėsiu, kadangi jau ir taip ilgas pranešimas ir beveik visas offtopic
            Saunuokls Ruff tr, gerai isdeste savo nuomone respect Tau

            Comment


              Parašė rufas...tr
              Numeris BNA 406, matyt, buvo parduotas kažkam ankščiau. Regitroje yra tokia paslauga, kad galima užsisakyti norimą numerį. Kodėl tas žmogus užsisakė būtent BNA 406, o ne, pavyzdžiui, NNN 666, nežinau. Numeris galėjo būti atiduotas ir per klaidą. Faktas, kad jis buvo užimtas, todėl 2406 teko ieškoti kito, kiek įmanoma panašaus numerio. Ir pasitaikė toks gatavutis laisvas BNA 405, kadangi pats 1405 dar iki numerių idėjos buvo nurašytas.
              BNA 406 is anksto uzsisake zmogus turintis Peugeot 406

              Comment


                Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                Tam kad jie būtu geriau eklsplotuojami ir techniškai prižiūrimi, jie priskiriami pastoviems vairuotojų ekipažams ir tam tikru maršrutu.

                Aš manau tai yra gerai kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute.

                Kad priskirti tam tikriems vairuotojams,kad geriau priziuretu technika ir butu is ko pareikalauti-sutinku. Bet ,kad tie patys marsrutai turi kazkokia itaka troleibusu techniniam stoviui-tai cia jau totali nesamone.

                Comment


                  Parašė rufas...tr
                  Aš asmeniškai domiuosi konkrečiai kiekvieno troleibuso charakteristika ir ką jis gero nuveikė per savo egzistencinį laikotarpį.


                  Keistokas poziuris. To troleibuso charakteristikos bus lygiai tokios pacios ,kaip ir simtu kitu to pacio modelio......

                  Comment


                    Parašė Buss fanas
                    Nekreipkit demesio i ta One million. Tiesiog ignoruokite jo pezalus,man rodos administracija atsizvelgs i jo pasisakymus ir ji pasalins. P.s. seniai jau ta reikejo jiems padaryti,nes is jo pasisakymu matosi jog jam cia NE VIETA !
                    Juokiasi puodas, kad katilas juodas

                    Sorry už visišką off-topic...

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Kad priskirti tam tikriems vairuotojams,kad geriau priziuretu technika ir butu is ko pareikalauti-sutinku. Bet ,kad tie patys marsrutai turi kazkokia itaka troleibusu techniniam stoviui-tai cia jau totali nesamone.
                      Na nežinau, iš esmės man tas netrugdo kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute. Pvz, šiandien važiavau su troleibusų 5-u maršrutu, nr. 1660 jisai visada dirbo dirba ir dirbs 5-ame maršrute, nieko čia blogo aš nematau. Gal vairuotoju ekipažui patinka 5 maršrutas, gal jis pelningas užtat ir dirba 1660 tik 5 maršrutu.

                      Comment


                        Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                        Na nežinau, iš esmės man tas netrugdo kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute. Pvz, šiandien važiavau su troleibusų 5-u maršrutu, nr. 1660 jisai visada dirbo dirba ir dirbs 5-ame maršrute, nieko čia blogo aš nematau. Gal vairuotoju ekipažui patinka 5 maršrutas, gal jis pelningas užtat ir dirba 1660 tik 5 maršrutu.


                        Stai cia tu pataikei. Vieni marsrutai pelningi,kiti ne ,nes juose parsiduoda maziau taloneliu (vairuotojai gauna 50 proc. nuo parduotu taloneliu sumos). Autobusu parke kasdien buna vis kitas marsrutas,kad zmones nesiskustu,jog stai vieniems geresnes,o kitiems blogesnes salygos. Ir tik tie,kurie moka kysius pastoviai dirba tuose paciuose marsrutuose. O totali tokia sistema troleibusu parke irodo tik tai,kad ten siaubingu mastu klesti korupcija ir visa ju vadovybe reikia kuo greiciau isvaikyti ir sukisti i lukiskes.

                        Comment


                          Parašė rufas...tr
                          Tu nesupratai. Domėjimasis kiekvieno troleibuso charakteristika tai nėra tik domėjimasis detalėmis iš kurių jis pagamintas ar kažkas panašaus, kas tikrai būdinga tai pačiai serijai. 'Kiekvieno troleibuso charakteristika' gal nebuvo pats tinkamiausias išsireiškimas, labiau vertėjo pavartoti 'kiekvieno troleibuso istorija', į tai įeina ne tik modelis, ar serijinis numeris, bet ir kokiuose maršrutuose konkretus troleibusas dirbo, kokios reklamos ant jo buvo išklijuotos, svarbus faktai, kaip, pavyzdžiui, kapitalinis remontas, incidentai ir pan. ir pan. Perkratęs visą sukauptą informaciją tikrai neaptikau bent dviejų identiškų troleibusų Galų gale net ir tos pačios serijos troleibusai, ypač po ilgesnio pavažinėjimo mieste, turi savitų bruožų, iš kurių aš galiu net ir nematydamas numerio nustatyti, kas tai per troleibusas
                          Man atrodo šiems reikalams turėtų būti atskira tema, nes ištiktųjų nevisiems tai yra įdomu, tai gana specifiniai techniniai ir stebėjimų dalykai.
                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                          Comment


                            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                            koks skirtumas koks kokiu marsrutu vazineja, parasykite dar kokios spalvos pas vairuotoja apatiniaiDDDDDDDDDDDD cia gi fotogalerija
                            Nors ir sarkastiškai, tačiau tame yra dalelė tiesos... Atrodo tema Vilniaus troleibusų fotogalerija, o ne koks ten 2016 ar BNAxxx kokiu maršrutu važinėja.
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                              Nors ir sarkastiškai, tačiau tame yra dalelė tiesos... Atrodo tema Vilniaus troleibusų fotogalerija, o ne koks ten 2016 ar BNAxxx kokiu maršrutu važinėja.
                              Matosi jog labai "nusimanai" viesajame transporte jei sakai nr.20xx pritariu Rufui..tr visomis prasmemis. tai tikrai aktualu,idomu ir turi ta istorija buti butent sitoje skiltyje..nes daugiau nera kur,o apkrauti foruma papildomomis temomis-netikslinga. Taip kad Tavo pastabos is pirsto lauztos ir netikslingos.

                              Comment


                                Parašė rufas...tr
                                Tu nesupratai. Domėjimasis kiekvieno troleibuso charakteristika tai nėra tik domėjimasis detalėmis iš kurių jis pagamintas ar kažkas panašaus, kas tikrai būdinga tai pačiai serijai. 'Kiekvieno troleibuso charakteristika' gal nebuvo pats tinkamiausias išsireiškimas, labiau vertėjo pavartoti 'kiekvieno troleibuso istorija', į tai įeina ne tik modelis, ar serijinis numeris, bet ir kokiuose maršrutuose konkretus troleibusas dirbo, kokios reklamos ant jo buvo išklijuotos, svarbus faktai, kaip, pavyzdžiui, kapitalinis remontas, incidentai ir pan. ir pan. Perkratęs visą sukauptą informaciją tikrai neaptikau bent dviejų identiškų troleibusų Galų gale net ir tos pačios serijos troleibusai, ypač po ilgesnio pavažinėjimo mieste, turi savitų bruožų, iš kurių aš galiu net ir nematydamas numerio nustatyti, kas tai per troleibusas
                                esi visiskai teisus Mes Tave palaikome..tai yra labai aktualu

                                Comment


                                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                  Matosi jog labai "nusimanai" viesajame transporte jei sakai nr.20xx pritariu Rufui..tr visomis prasmemis. tai tikrai aktualu,idomu ir turi ta istorija buti butent sitoje skiltyje..nes daugiau nera kur,o apkrauti foruma papildomomis temomis-netikslinga. Taip kad Tavo pastabos is pirsto lauztos ir netikslingos.
                                  Kad nenusimanau aš numeracijoje, čia mano reikalas, man tai yra tiesiog nesvarbu. Papildomos temos tik išgelbėtų nuo tokių nereikalingų šnekų. Čia gi tema troleibusų fotogalerija.

                                  P.S. ačiū už "objektyvų" neigiamą įvertį.
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                    Kad nenusimanau aš numeracijoje, čia mano reikalas, man tai yra tiesiog nesvarbu. Papildomos temos tik išgelbėtų nuo tokių nereikalingų šnekų. Čia gi tema troleibusų fotogalerija.

                                    P.S. ačiū už "objektyvų" neigiamą įvertį.
                                    tai nera "nereikalingos snekos" kaip pats pasakei..manau nereikalingu sneku cia nera,nes renkasi visi entuziastai ir kuo daugiau tu sneku-tuo mums visiems tik idomiau o kaip kazkas is musu sake,jei nenusimanai toje srityuje ar nezinai-geriau nesikisti ir visai patyleti,bus geriau

                                    Comment


                                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                      tai nera "nereikalingos snekos" kaip pats pasakei..manau nereikalingu sneku cia nera,nes renkasi visi entuziastai ir kuo daugiau tu sneku-tuo mums visiems tik idomiau o kaip kazkas is musu sake,jei nenusimanai toje srityuje ar nezinai-geriau nesikisti ir visai patyleti,bus geriau
                                      Ne ta turejau omeny apie nereikalingas snekas. Nereikalingos snekos tai musu dabar abeju snekos.
                                      Bet sioje temoje juk visas demesys turi buti nuotraukoms.
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        Matosi jog labai "nusimanai" viesajame transporte jei sakai nr.20xx pritariu Rufui..tr visomis prasmemis. tai tikrai aktualu,idomu ir turi ta istorija buti butent sitoje skiltyje..nes daugiau nera kur,o apkrauti foruma papildomomis temomis-netikslinga. Taip kad Tavo pastabos is pirsto lauztos ir netikslingos.
                                        Ne visi kas lankose šiame forume, ar tam tikroje jo dalyje yra tos srities "asai". Kitiem šiaip įdomu pažiūrinėti transporto priemonių nuotraukas, ar pasiskaityti kažką apie jo miesto VT.
                                        Kas per mintis "apkrauti foruma papildomomis temomis-netikslinga" ? Tai jei jau yra diskusijos tam tikra tema, tai jos ir turi būti tokioje temoje. O ar tikslinga užteršti visas temas tomis šnekomis koks garažinis numeris kam priklauso, kur važiuoja ir pan. Juo labiau čia yra FOTOGALERIJA, o ne įstorijos kampelis ar "xxxx troleibusas ir vėl važiuoja xx maršrutu".
                                        Tamstai tikriausiai patiktu nuėjus į maisto prekių parduotuvę viduje rasti ne maistą, o biblioteką.
                                        Paskutinis taisė sleader; 2010.10.08, 13:48.

                                        Comment


                                          Parašė rufas...tr
                                          Tu nesupratai. Domėjimasis kiekvieno troleibuso charakteristika tai nėra tik domėjimasis detalėmis iš kurių jis pagamintas ar kažkas panašaus, kas tikrai būdinga tai pačiai serijai. 'Kiekvieno troleibuso charakteristika' gal nebuvo pats tinkamiausias išsireiškimas, labiau vertėjo pavartoti 'kiekvieno troleibuso istorija', į tai įeina ne tik modelis, ar serijinis numeris, bet ir kokiuose maršrutuose konkretus troleibusas dirbo, kokios reklamos ant jo buvo išklijuotos, svarbus faktai, kaip, pavyzdžiui, kapitalinis remontas, incidentai ir pan. ir pan. Perkratęs visą sukauptą informaciją tikrai neaptikau bent dviejų identiškų troleibusų Galų gale net ir tos pačios serijos troleibusai, ypač po ilgesnio pavažinėjimo mieste, turi savitų bruožų, iš kurių aš galiu net ir nematydamas numerio nustatyti, kas tai per troleibusas
                                          tai tik transporto priemone,kuri remontuojama tol,kol apsimoka ir tiek. Istorijai gal svarbu kokios markes,spalvu ir kokiais marsrutais vazinejo,bet...kokius numerius jiems buvo dave valdininkai,tai...koks skirtumas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X