Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Šiandien apsilankiau 1-o parko prieigose. Šiek tiek naujienų:
1387 įvarytas į remonto cechą. 1650 irgi lauke nematyt - greičiausiai taip pat garaže. Laukiam nesulaukiam jų abiejų gatvėse.
2-o parko troleibusai kaip stovi taip stovi. Tiesa, iš penkių, mačiau tik tris. Kur kiti pasidėjo, nežinau.
1104 ist kaput. Pradėtas ardyti vairuotojo kabinos salonas, nebėr vairuotojo durų, net ir valstybiniai numeriai jau nulupti. O vat štai 1106 tai stebina. Ne tik, kad sugebėjo praeiti techninę apžiūrą, nors yra senesnis ir, mano nuomone, daug prastesnės būklės, tai dabar stovi parko patvory su maršruto lentele ir tiesiog spirga iš nekantrumo kaip nori išvažiuoti į reisą
Šiaip nesuprantu, kas per gripas užpuolė ex. CZ troleibusus. Jau mažiausiai trys nurašyti (gali būti dar daugiau, nes taip ir neaišku su 1105, o kur dar dingę 1101 ir 1107), nors pagal amžių ir stovį dar galėjo važinėti. (Kurgi ne, kai gatvėse vis dar trinasi tokie nukaršėliai, kaip 2579 ). Iš CZ tai jie atvažiavo tikrai geresniame stovyje, nei daugelis vilnietiškų senbūvių, tai negi parkas per kelis metus juos šitaip sudrožė, kad nurašyt reikėtų?
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąŠiandien apsilankiau 1-o parko prieigose. Šiek tiek naujienų:
1387 įvarytas į remonto cechą. 1650 irgi lauke nematyt - greičiausiai taip pat garaže. Laukiam nesulaukiam jų abiejų gatvėse.
2-o parko troleibusai kaip stovi taip stovi. Tiesa, iš penkių, mačiau tik tris. Kur kiti pasidėjo, nežinau.
1104 ist kaput. Pradėtas ardyti vairuotojo kabinos salonas, nebėr vairuotojo durų, net ir valstybiniai numeriai jau nulupti. O vat štai 1106 tai stebina. Ne tik, kad sugebėjo praeiti techninę apžiūrą, nors yra senesnis ir, mano nuomone, daug prastesnės būklės, tai dabar stovi parko patvory su maršruto lentele ir tiesiog spirga iš nekantrumo kaip nori išvažiuoti į reisą
Šiaip nesuprantu, kas per gripas užpuolė ex. CZ troleibusus. Jau mažiausiai trys nurašyti (gali būti dar daugiau, nes taip ir neaišku su 1105, o kur dar dingę 1101 ir 1107), nors pagal amžių ir stovį dar galėjo važinėti. (Kurgi ne, kai gatvėse vis dar trinasi tokie nukaršėliai, kaip 2579 ). Iš CZ tai jie atvažiavo tikrai geresniame stovyje, nei daugelis vilnietiškų senbūvių, tai negi parkas per kelis metus juos šitaip sudrožė, kad nurašyt reikėtų?
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąAtvaziavo zymiai prastesnes bukles, nebent pagal isore sprendi..
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPagal ką sprendi, kad prastesnės? Ar taip jau dažnai pats jais važiavęs?
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąŠiandien apsilankiau 1-o parko prieigose. Šiek tiek naujienų:
1387 įvarytas į remonto cechą. 1650 irgi lauke nematyt - greičiausiai taip pat garaže. Laukiam nesulaukiam jų abiejų gatvėse.
2-o parko troleibusai kaip stovi taip stovi. Tiesa, iš penkių, mačiau tik tris. Kur kiti pasidėjo, nežinau.
1104 ist kaput. Pradėtas ardyti vairuotojo kabinos salonas, nebėr vairuotojo durų, net ir valstybiniai numeriai jau nulupti. O vat štai 1106 tai stebina. Ne tik, kad sugebėjo praeiti techninę apžiūrą, nors yra senesnis ir, mano nuomone, daug prastesnės būklės, tai dabar stovi parko patvory su maršruto lentele ir tiesiog spirga iš nekantrumo kaip nori išvažiuoti į reisą
Šiaip nesuprantu, kas per gripas užpuolė ex. CZ troleibusus. Jau mažiausiai trys nurašyti (gali būti dar daugiau, nes taip ir neaišku su 1105, o kur dar dingę 1101 ir 1107), nors pagal amžių ir stovį dar galėjo važinėti. (Kurgi ne, kai gatvėse vis dar trinasi tokie nukaršėliai, kaip 2579 ). Iš CZ tai jie atvažiavo tikrai geresniame stovyje, nei daugelis vilnietiškų senbūvių, tai negi parkas per kelis metus juos šitaip sudrožė, kad nurašyt reikėtų?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMan tai keistai atrodo kiekvieno troleibuso nuotykių aptarinėjimas šioje temoje: kur jis vakar važiavo, kokie ant jo įbrėžimai, kokia vairuotoja jį vakar vairavo ir t.t.
Juk ši tema vadinasi fotogalerija.
Comment
-
Spręsti apie troleibusų kokybę iš sandorio negalima. Zlino troleibusai irgi buvo nupirkti papigiai, bet daugelis jų dar be jokio papildomo remonto važinėja.
Važiavęs esu su jais visais. (Nekalbu apie išorę, nes jie visi buvo naujai perdažyti, todėl turėjo atrodyti nepriekaištingai.) Viduje jie tikrai atrodė ne prasčiau nei kiti troleibusai. Kaip tik, nebuvo tokie apsitrynę, apsilupinėję, surūdiję, kaip daugelis vilnietiškų Škodų, net po dukart remontuotų. Į motorą nesigilinau - nemaniau, kad iš Čekijos provincijos atvežtas troleibusas gali būti labiau suvarytas, negu troleibusas virš 20 metų važinėjantis sostinėje.
Dėl 1107 dar gerai nežinau, gal jis dar kur nors trinasi gatvėse. Nusprendžiau, kad dingo, nes irgi pastebėjau, kad jo vietoj dabar 1477 .
Atskirai visiems bambekliams, kuriems nepatinka temos panaudojimas. Kitos temos konkrečiai apie Vilniaus troleibusus neradau, kurti naujos temos nesiruošiu, nes jų ir taip forume prikurta reik nereik. Kad ir šita pati tema... Seniai būtų mirus, nes foto beveik niekas nededa, o jei ir įdeda, tai retai. Kam nepatinka - geriau nesilankykit.
Comment
-
Kelios nuotraukos iš 2-ojo troleibusų parko :
Troleibusas nr. 2135 dirbantis tik 18A maršrutu tik darbo dienomis ir tik pertraukiamu grafiku
Troleibusas nr. 2582
Ir dar viena jo foto
P.S. rytoj idėsiu daugiau nauju nuotraukų, jei kam idomu ir patinka mano nuotraukos.
Ir dar, nepykit jei foto per dideles. Dėkui.Paskutinis taisė digital; Vakar, 14:36.
- 3 patinka
Comment
-
Vielabraukis - tas, kuris vielą braukia.
Vairuotojus fotografuoti, nors ir nedraudžiama, bet nėra etiška ir, sakyčiau, gana pavojinga. Gali nukentėti sveikata ir asmeninis turtas.
Dėl bendro vaizdo įdėsiu kelias nuotraukas, kurios neturi jokių šansų praeiti į transphoto.ru Tikiuosi jos bus įdomios, nes troleibusai, užfiksuoti jose, jau seniai nebevažinėja.
1408
Apie jį nieko nežinojau iki kokių 2003m. Po to dirbo 19 maršrute. Dirbo pilną dieną ir net vasarą. (Iki kolei neatsirado Solariai, 19 maršrute 1-parko troleibusai vasaromis nedirbdavo). Vėliau tapo rezervinis ir taip važinėjo iki gyvenimo galo. Nusibaigė 2006m.
2414
Pašilaičiuose gyvenantys VT fanai turi jį gerai prisiminti. Visą laikotarpį, kiek jį pažinojau, jis buvo Pašilaičių galinio punkto rezervinis troleibusas. Stovėdavo ten, kur dabar dažniausiai stovi 2487. Todėl paprastai dirbdavo 16 maršrutu, retkarčiais 19 ir tik išskirtiniais atvejais kokiu nors kitu. Jis buvo vienas iš nedaugelio likusių troleibusų, kurio priekinės durys buvo be apatinių stiklų, t.y. tokios pat, kaip ir keleivių. (Turėjau nuotrauką iš durų pusės, kai atrasiu - parodysiu ). Iš gatvių dingo 2005m. pabaigoj
2420
Neatsimenu atvejo, kada jis būtų bent dvi dienas išvažinėjęs tam pačiam maršrute. Dirbo beveik kasdien - matyt, norėta pribaigti iki paskutinio atodūsio. Interjere atrodė labai nusidėvėjęs. Žiemą nuolat užšaldavo. Pradingo 2006m.
Nuotraukos 2005m.
Comment
-
Neblogos nuotraukos, žiuriu kalbi apie 2414 troleibusą kad jis kiekvieną diena stovėjo Pašilaičių žiede rezerve, ta pati galiu pasakyti ir apie 2114 troleibusą kuris kiekvieną diena stovi rezerve Skalvių žiede. Man idomu kodėl jo niekada nestato normaliai i linija o butinai i rezervą, kai tik neatvažiuočiau į Skalvių žiedą taip matau 2114 stovinti rezerve, vietoj jo galėtu koki 2407 pastatyti kuris man atrodo ateina prie savo gyvenimo pabaigos arba koks 2570 ar 2571 nes šitos dvi mašinos irgi senos.
Comment
-
2114 ilgą laiką užtikrintai važinėjo 7 maršrute, o rezerviniu patapo ne taip jau ir seniai. Prieš jį rezervinėj pozicijoj nuolat stovėdavo 2463, kuris dabar po remonto kaip tik, atrodo, dažniau važinėja negu stovi. Galimas daiktas, kad vairuotojų ekipažas pasikeitė troleibusą iš 2114 į 2463 ir dėl to 2114 pasidarė rezervinis. Kodėl būtent jis? Greičiausiai dėl to, kad vis tiek iki tolei važinėjo Skalvių kryptimi, tikriausiai yra žinomas vietinių vairuotojų ir dispečerinės, žinomi jo trūkumai ir visokie kitokie 'pincikliuškai' , o ir parkui mažiau biurokratijos - knygoj sukeitė numerius ir ramu.
Yra dviejų rūšių rezerviniai troleibusai: rezerviniai troleibusai, kurie pakeičia planine tvarka remontuoti paimtus troleibusus ir rezerviniai troleibusai, kurie pakeičia netikėtai sugedus kokiam troleibusui (šitie stovi galiniuose punktuose). Šiaip aš irgi būčiau už tai, kad rezerviniam poste budėtų, koks nors senesnis troleibusas, o 2114 važinėtų daugiau, bet vėlgi - sena mašina nėra patikima, o jeigu ir ji suges, tada jau tikrai bus daug galvos skausmo parkui, nes reikės organizuoti dar vieną papildomą troleibusą ir klausytis vairuotojo priekaištų, kad jam duoda vairuoti visokias griuvenas. Todėl į galinį punktą tenka statyti patikimesnį troleibusą, kad tas galėtų deramai atlikti savo pareigą ir nekeltų rūpesčių. Plius, visi kiek įmanydami purtosi senų troleibusų, todėl kai tik yra galimybė gauti naujesnį, ja ir pasinaudojama.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
O velniam jam draudimas ,jei aplamai tai yra kvailu baltarusu sukonstruotas sudinas troleibusas. O kad nebutu kalbama tusciai, pasakysiu vairuotoju su juo dirbusiu atsiliepimus:
1. Tik visiskas kvailys (baltarusas) galejo sukonstruoti troleibusa taip,kad esant pasuktiems priekiniams ratams neatsidaro priekines durys( jos isiremia i rata).
2. Tik rusai(baltarusai) galejo suprojektuoti taip,kad net esant nekarstai vasaros dienai perkaista visa elektronika ir nepadeda net visa laika atidarytas galinis gaubtas.
3. Apie tai ,kad ten nebuvo sildymo sistemos ir neveikianti kondicionavimo sistema,kalbeti tikriausiai jau is vis neverta.
Zodziu ten buvo ne troleibusas,o visiskas meslas ir dar uz tokia beprotiska kaina.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Tu bent susigaudai apie kurį troleibusą mes kalbame?
Comment
Comment