Na aš jį mačiau prie Spaudos rūmų apie 22:30, važiavo link Pašilaičių. Gal kas nors atseks jo grafiką (nors gal jis kasdien vis kitu dirba).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Solaris Trollino 15AC 2688
1675
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
-
-
Na va pagaliau kažkas geresnio. Tikiuosi jisai geresnis bus nei vytautas ;D beje aš tuo vytautu ne karto nesu dar važiaves kažkaip ir nelabai noras yra jo ieškoti ;D na jei papuls netyčia tai pavažiuosiu, bet vat bogdan troleibusa reikes tikrai pagaudyt nes manau jis yra geras troleibusas ir geresnis nei vytautas. P.S. atsiprašau jei ka ne taip parašiau, nelabai dar nusimanau apie tuos troleibusus bet domiuosiPaskutinis taisė 1132; 2010.08.13, 13:09.
Comment
-
Vilnių puola bandomieji autobusai ir troleibusai . Jau dabar ko gero rekordas - 4 bandomosios mašinos per mėnesį ir net 3 vienu metu!
Vakarykštė nuotrauka - BKM 19 maršrutu Nemenčinės pl.
Desertas - Bogdan-T70115 Žolyno g.
Na ir negaliu susilaikyti neįdėjęs čia Irisbus, nors pagal temą jis čia neturėtų būti. Tiesiog įdomus momentas, kai visi 3 kartu
- 2 patinka
Comment
-
Susipažinkim iš arčiau: Bogdan T701.15, garažinis nr. (1)138
Antakalnio žiedas
A. Goštauto g. / Vilniaus g.
Vėl Antakalnio žiedas
Salonas
Tokias sėdynes ne visi mėgstam, bet, ko gero, jas įrengti teko dėl vietos elektros įrangai trūkumo.
Mano įspūdžiai labai teigiami. Pakaba kaip pas Soliarį, net gal geresnė. Per mūsų duobes važiuoja labai sklandžiai ir tyliai. Kai troleibusas stovi, jame praktiškai nesigirdi jokių įrangos garsų. Ne veltui jame sumontuota čekiška (ar kieno-tai) elektros įranga Cegelec. Per karščius jame nėra taip karšta. Nors jis neturi kondicionieriaus salone (yra tik vairuotojo kabinoje, kuri praktiškai visa stiklinė) - viską gelbsti didžiulės orlaidės. Labai neįprastas, bet vis gi geras durų uždarymo signalas. Mini policijos sirena . Nepaisant to, garsas ausiai malonesnis, nei pas Solaris. Pralinksmino mane tai, kad vairuotojas įjungė radiją ir muzika grojo pro informatorių garsiakalbius (stotelių juk vis tiek nepranešinėjo ). Neapsieita ir be trūkumų - durys atsidaro ir užsidaro labai lėtai. Be to, perspėju visus, kas norės prieiti prie vairuotojo ir pafotografuoti iš vidaus - jame visąlaik važinėja gamyklos atstovas (čia supraskit kaip priedą prie troleibuso) ir iš ukrainiečių atsiliepimų jis nėra labai malonus, kai kalba eina apie vidaus fotografavimą. Jį galima labai lengvai atpažinti - plikas, akiniuotas ir piktos išvaizdos .
- 3 patinka
Comment
-
tai jis pas save ukrainoje eisma tegul reguliuojaDD mettal buk drasesnis ir padaryk tvarka salone mes su tavimiDD o siaip salonas man visiskai patiko ir skaidri kabina, kuri jei toki troleibusa nupirktu, butu uzklijuota visokiais rakandais kaip pas mus megsta kaikurie asocialisenio mastymo ir pasiilge sovietu laiku vairuotojaiPaskutinis taisė OneMillion; 2010.08.15, 09:06.
Comment
-
O kaip gi dirba dujinių vairuotojai, arba troleibusų vairuotojai, kurie per karščius dabar atidaro kabinos duris ir pas juos vos ne užeiti galima į kabiną. Jeigu pas mus Bogdan nupirktų, tai ko gero kabiną užsakytų sumažintą ir nestiklinę. Kas liečia užklijavimą, tai Autrolio vairuotojai būtent tokie. Nepamiršk, kad pas mus tvarka girežtesnė, jei tai liečia troleibuso "tiuningą", ne taip, kaip Kaune. Rodei gi nuotrauką, kur salono grindys lyg pelkė, o priekyje prie kabinos visokie užtiesalai, lipdukai ir kitoks "tiuningas".
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO kaip gi dirba dujinių vairuotojai, arba troleibusų vairuotojai, kurie per karščius dabar atidaro kabinos duris ir pas juos vos ne užeiti galima į kabiną. Jeigu pas mus Bogdan nupirktų, tai ko gero kabiną užsakytų sumažintą ir nestiklinę. Kas liečia užklijavimą, tai Autrolio vairuotojai būtent tokie. Nepamiršk, kad pas mus tvarka girežtesnė, jei tai liečia troleibuso "tiuningą", ne taip, kaip Kaune. Rodei gi nuotrauką, kur salono grindys lyg pelkė, o priekyje prie kabinos visokie užtiesalai, lipdukai ir kitoks "tiuningas".
Comment
-
Na ką, kadangi nevažinėjau nei Vitovt'u nei Bogdanu tai nusprendžiau tai padaryti šiandien. Nors nuotraukų Bogdano jau turim, bet noriu ir aš įkelti savo padarytas Mettal pasakojo apie piktą gamyklos atstovą, man tokio neteko sutrikt Dėl kokybės nepykit, mano muilinė daug "navarotų" neturi O mano padarytas išvadas apie troleibusus, rasit po nuotraukomis
Pradėsiu, kaip ir Mettal, nuo Antakalnio žiedo.
Antakalnio g.
Gerosios Vilties st., Savanoriu pr.
Viduje vietų neperdaugiausiai...
Gamyklinė lentelė
Salonas
Man asmeniškai labai patiko, kad stogalngio atidarimo rankena tokia didelė
Čia norėjau parodyt, kad man nepatiko tas išsikišimas ant dugno
Tokiu mygtukų, yra prie kiekvienos viengubos sėdynės
Na ir pabaigai, vairuotojo kabina
Išvados: visų pirma nepykit, kad tiek daug nuotraukų, labai sunku buvo atsirinkt kurias dėti, o kurių ne ;D Dar palyginimui turiu Vitov'to nuotraukų, bet jos tegu palaukia rytdienos, perdaug sakau šiandienai
Bogdanas tylus, kaip ir minėjo Mettal tai orlaidės didelės ir puikiai vėdina. Apsukau visą ratą ir nesinorėjo išlipti, tiesiog nuostabus troleibusas Visa kelią klausiausi durų užsidarymo sirenų garso ir vairuotojo klausomo M-1 Plius nors ir negarsiai, bet buvo girdima visame troleibuse. Minusai būtų tik labai smulkūs, todėl nebevardinsiu. Nebežinau ką dar pakomentuot, viską jau išvardijo Mettal, tai nebekartosiu to pačio. Taigi tiesiog pasiūlysiu visiems būtinai išbandyt Bogdaną, nes jis Vilniuje bus tik 10 dienų
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąBogdanas tylus, kaip ir minėjo Mettal tai orlaidės didelės ir puikiai vėdina. Apsukau visą ratą ir nesinorėjo išlipti, tiesiog nuostabus troleibusas
Prie tokiu karstu dienu kaip sia savaite tokiu orlaidziu aiskiai neuztenka, net jei is viso pas ji atsidarytu langai-tai nebutu pliusas. Troleibusas be kondicionieriaus-tai jau praeito desimtmecio technika ir tokios vilniui nereiketu.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPrie tokiu karstu dienu kaip sia savaite tokiu orlaidziu aiskiai neuztenka, net jei is viso pas ji atsidarytu langai-tai nebutu pliusas. Troleibusas be kondicionieriaus-tai jau praeito desimtmecio technika ir tokios vilniui nereiketu.
Comment
Comment