Karštis tampa rykšte ir visuomeniniu transportu važinėjantiems vilniečiams – mažoji dalis sostinės autobusų ir troleibusų turi kondicionierius, o tie, kurie turi, ne visada veikia ir gali atvėsinti keleivius, kurie čia pat vietoje alpsta. Kaip pasakojo DELFI skaitytojas, jam pačiam teko išvesti autobuse sunegalavusią senutę.
O ko tiems senukams per karščius gatvėmis/VT trankytis? Į parduotuvę važiuoti nereikia, į turgų ar polikliniką galima ir anksti ryte nueiti, kol dar nėra karščių. Kai pats tampai liūtą už ūsų — nesistebėk, kai jis išskleis nagus/iššieps dantis
O ko tiems senukams per karščius gatvėmis/VT trankytis? Į parduotuvę važiuoti nereikia, į turgų ar polikliniką galima ir anksti ryte nueiti, kol dar nėra karščių. Kai pats tampai liūtą už ūsų — nesistebėk, kai jis išskleis nagus/iššieps dantis
Bet kad senukai tai nekalti kad VT būna taip karšta
Bet kad senukai tai nekalti kad VT būna taip karšta
Tai būtina per karščius VT važinėtis? Jeigu jau taip gyvybiškai neišvengiama, galėtų savo vaikus/anūkus į pagalbą pasikviesti, nors protingiausia — tūnoti šešėlyje arba prie vandens nuo 11 iki 18 valandos
Tai būtina per karščius VT važinėtis? Jeigu jau taip gyvybiškai neišvengiama, galėtų savo vaikus/anūkus į pagalbą pasikviesti, nors protingiausia — tūnoti šešėlyje arba prie vandens nuo 11 iki 18 valandos
Man keista, kad tokiomis sąlygomis nekeičiamas įstaigų bei visokių tarnybų darbo laikas. Lietuvoje darosi vis šilčiau vasara. Bent jau tos karščio bangos vis jautresnės. Manau tikslinga būtų tokiomis sąlygomis porai savaičių įvesti mieste oficialią siestą.
Man keista, kad tokiomis sąlygomis nekeičiamas įstaigų bei visokių tarnybų darbo laikas. Lietuvoje darosi vis šilčiau vasara. Bent jau tos karščio bangos vis jautresnės. Manau tikslinga būtų tokiomis sąlygomis porai savaičių įvesti mieste oficialią siestą.
Žinai, kad net labai pritariu. Lietuvoje tai vadintųsi prailginta pietų pertrauka, kuri tęstųsi nuo 11 iki 15 valandos. Buvau Ispanijoje, ten tai labai įprasta ir problemų net ir turistams nesudaro.
Žinai, kad net labai pritariu. Lietuvoje tai vadintųsi prailginta pietų pertrauka, kuri tęstųsi nuo 11 iki 15 valandos. Buvau Ispanijoje, ten tai labai įprasta ir problemų net ir turistams nesudaro.
Kiek čia tų karščių pas mus būna. Nesinorėtų, kad darbo diena būtų iki 21h.
Didelė prioblema su karščiu autobususoe ir troleibusuose yra dėl to, kad daugumos langai su stiklo paketais ir mažytėmis fortkėmis ar visiškai be jų. Ikarusų visi langai buvo atidaromi ir forkės skylės plotas sudarydavo 1/4 lango ploto. Pirmųjų Ikarusų partijų ne visi langai buvo atidaromi ir fortkės buvo mažesnės. Bet būtent dėl ventiliacijos problemų vasarą greitai buvo pakeista langų konstrukcija.
Dabartinių autobusų ir torleibusų atvečiami langeliai važiuojant prastai "gaudo" orą ir yra tiesiog per maži. O kai kuriuose net ir neatsidaro, nors kondicionierius neveikia...
Nenuvažiavo niekur. Laukiau Lukiškėse ir mačiau visus 6 pamaininius troleibusus (5 vnt. Škoda 14tr, 1 Solaris Trollino). Tai, kad 4 ratą apsuka per 1,5 val. mano atveju nieko nepasako (kaip minėjau, laukiau ne žiede, o maršruto viduryje ).
Comment