Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Škoda 15 Tr. 14 Tr neradau.

    Atvaizdas
    Kaip tik būta abejonių dėl Vitavto siaurumo. Palyginus abiejų brėžinius, akivaizdžiai matome, kad baltarusių troleibusas yra 2m pločio, o čekų — 2,5m. Jeigu gerai skaičiuoju, 14-oje Škodoje turėtų būti ~32 sėdimas vietas. Dar priimant domėn kad jis ir platesnis, manau, kad klausimas kuris troleibusas yra talpesnis yra galutinai išspręstas
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Místa celkem: 145
      http://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_15Tr

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        kad baltarusių troleibusas yra 2m pločio, o čekų — 2,5m.

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Kaip tik būta abejonių dėl Vitavto siaurumo. Palyginus abiejų brėžinius, akivaizdžiai matome, kad baltarusių troleibusas yra 2m pločio, o čekų — 2,5m. Jeigu gerai skaičiuoju, 14-oje Škodoje turėtų būti ~32 sėdimas vietas. Dar priimant domėn kad jis ir platesnis, manau, kad klausimas kuris troleibusas yra talpesnis yra galutinai išspręstas
          o aš kažkodėl vitovte 2,5 m suskaičiavau.
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Kaip tik būta abejonių dėl Vitavto siaurumo. Palyginus abiejų brėžinius, akivaizdžiai matome, kad baltarusių troleibusas yra 2m pločio, o čekų — 2,5m. Jeigu gerai skaičiuoju, 14-oje Škodoje turėtų būti ~32 sėdimas vietas. Dar priimant domėn kad jis ir platesnis, manau, kad klausimas kuris troleibusas yra talpesnis yra galutinai išspręstas
            Nėra jis siauras.
            длина 11790
            ширина 2500
            высота 2862

            http://bkm.by/?id_page=8&path=_1&id_product=40

            Be to "apvalus" dizainas duoda savotišką siaurumo efektą.
            Solaris platensis, berods 2,55 m.


            Škoda 14 Tr. yra 30 sėdimų vietų arba 29, jei tarp priekinių ir vidurinių durų yra viena vieta sumažinta (sėdynės priešpriešais - visi paskutinės partijos 14Tr, taip pat kai kurie pirkti naudoti).

            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Kiek čia galėtų tilpti?
              Atvaizdas
              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
              o aš kažkodėl vitovte 2,5 m suskaičiavau.
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Nėra jis siauras.
              длина 11790
              ширина 2500
              высота 2862

              http://bkm.by/?id_page=8&path=_1&id_product=40

              Be to "apvalus" dizainas duoda savotišką siaurumo efektą.
              Solaris platensis, berods 2,55 m.
              Dabar ir pats ėmiau abejoti... Kaip matote pirmame cituojamame Zorro pranešime žemiau esančiame plane prie vairuotojo pažymėta 500mm, taigi aš automatiškai padauginau iš 4... Sorry
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Škoda 14 Tr. yra 30 sėdimų vietų arba 29, jei tarp priekinių ir vidurinių durų yra viena vieta sumažinta (sėdynės priešpriešais - visi paskutinės partijos 14Tr, taip pat kai kurie pirkti naudoti).[/QUOTE]

                O tai pas Skoda 15Tr kiek yra sedimu vietu?

                Comment


                  Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                  Škoda 14 Tr. yra 30 sėdimų vietų arba 29, jei tarp priekinių ir vidurinių durų yra viena vieta sumažinta (sėdynės priešpriešais - visi paskutinės partijos 14Tr, taip pat kai kurie pirkti naudoti).

                  O tai pas Skoda 15Tr kiek yra sedimu vietu?
                  Pas Škoda 15Tr jei gerai suskaičiavau tai yra 55 sėdimos vietos, bet būna, kad tarp priekinių ir vidurinių durų yra sumažinama 1 vieta, tai išeina, kad gali būti ir 54 vietos. Vilnietiškos 15Tr irgi turi po 54 vietas. O čekų Wikipedia rašo, kad 15Tr turi tik 45 sėdimas vietas.
                  Jei suklydau, dėl sėdimų vietų skaičiaus, pataisykite mane
                  Paskutinis taisė redlynx; 2010.07.10, 09:48.

                  Comment


                    Vietų skaičius nėra koks nors pastovus dydis. Priklauso nuo pirkejo pageidavimo ar komplektacijos.
                    Vilniuje vienoje ar dviejose Škodose 15 Tr po remontų pašalintos dvi sėdynės priekaboje priešais galines duris. Be to Vilniuje buvo gautos kelios naujos Škoda 14 Tr su padidintu sėdimų vietų skaičiumi. Iš abiejų pusių sėdynės dviem eilėmis, išsskyrus vieną sėdynę kairėje pusėje, priešais ant priekinio rato esančias sėdynes, kuriose sėdima atbulomis važiavimo krypčiai. Taip pat buvo 4 sėdynės gale, keleivių sukaupimo aikštelėje. Vėliau, remontuojant, buvo padaryta standartinė 30 sėdimų vietų komponuotė.

                    Škoda 9 Tr taip pat sėdynių komponuotė buvo kelių variantų. Ir, žinoma, dėl to buvo keliomis vietomis daugiau ar mažiau. Kai kuriose triduriuose troleibusuose tarp ant priekinio rato esančių sėdynių ir vidurinių durų buvo tik dvi sėdynės, išdėstytos viena eile. Kai kuriuose troleibusuose priešais galines duris buvo tik 2 sėdynės, išdėstytos viena eile. Remontuojant, dažniausiai būdavo perdaroma pagal vyraujančia daugumoje troleibusų sėdimų vietų komponuotę.
                    Paskutinis taisė Al1; 2010.07.10, 10:03.

                    Comment






                      Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                      Comment


                        Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
                        Šonai ir galas nieko, bet priekis tai baisus, geriau atrodė autobusai 1939 m., bet to tas priekinis ratas prieš duris išduoda sovietinę kryptį
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Dar nuotrauka
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            Bkm

                            Denisai tavo nuotraukos labai geros ;]

                            Comment


                              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                              Šonai ir galas nieko, bet priekis tai baisus, geriau atrodė autobusai 1939 m., bet to tas priekinis ratas prieš duris išduoda sovietinę kryptį
                              Ratas išduoda vyravusią tendenciją 50-70 metais. Tereiki tik pažvelgti į tų metų kad ir Ikarusus ar netgi Volvo bei Scania 70-ųjų ar 80-ųjų pradžios autobusus ant sunkvežimio važiuokės. Pastarųjų dar yra kai kuriuose Lietuvos AP.

                              Comment


                                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą

                                Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
                                Mačiau ir aš vakar gatvėje. Tiesiog didelis nesusipratimas ir tiek. Pavažinės iki vasaros galo ir visi apie jį pamirš.

                                Comment


                                  Sutikau ir aš jį vakar, tikrai keistai atrodo ir gana nedidelis lyginant su Solariais. Tikrai daug geriau 2 Solariai nei 3 Vytautai, jei tiek pat paveža keleivių ir kainuoja.



                                  Flickr

                                  Comment


                                    Žiūriu, jau paruoštas įlaipinimui pro priekines duris - yra atitinkami lipdukai. Tik be bobelės kontrolierės neišsivers.

                                    Comment


                                      Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?

                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      O čia dar įdomiau - kodėl tos durelės gale pravertos? Kiek suprantu, ten variklis - ar jau perkaitinėja ir reikia vėdintis...?

                                      Comment


                                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                        Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?



                                        O čia dar įdomiau - kodėl tos durelės gale pravertos? Kiek suprantu, ten variklis - ar jau perkaitinėja ir reikia vėdintis...?
                                        Ka norejo parkas ta ir turi ;D Arba kitaip sakant zinojo kad su troleibusu kazkas gali but negerai ir vistiek ji paeme. Na karoce nemoku paaiskint. Bet tikiuosi suprantat apie ka as kalbu.
                                        Paskutinis taisė 1132; 2010.07.11, 20:23.

                                        Comment


                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?
                                          Salone no kondecionerius o paprasta ventiliacija,kuri tik daro orą šiltesnį.Pravažiuokite patys.
                                          Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2010.07.12, 09:17.
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X