Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip tik būta abejonių dėl Vitavto siaurumo. Palyginus abiejų brėžinius, akivaizdžiai matome, kad baltarusių troleibusas yra 2m pločio, o čekų — 2,5m. Jeigu gerai skaičiuoju, 14-oje Škodoje turėtų būti ~32 sėdimas vietas. Dar priimant domėn kad jis ir platesnis, manau, kad klausimas kuris troleibusas yra talpesnis yra galutinai išspręstas---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip tik būta abejonių dėl Vitavto siaurumo. Palyginus abiejų brėžinius, akivaizdžiai matome, kad baltarusių troleibusas yra 2m pločio, o čekų — 2,5m. Jeigu gerai skaičiuoju, 14-oje Škodoje turėtų būti ~32 sėdimas vietas. Dar priimant domėn kad jis ir platesnis, manau, kad klausimas kuris troleibusas yra talpesnis yra galutinai išspręstas
длина 11790
ширина 2500
высота 2862
Iš http://bkm.by/?id_page=8&path=_1&id_product=40
Be to "apvalus" dizainas duoda savotišką siaurumo efektą.
Solaris platensis, berods 2,55 m.
Škoda 14 Tr. yra 30 sėdimų vietų arba 29, jei tarp priekinių ir vidurinių durų yra viena vieta sumažinta (sėdynės priešpriešais - visi paskutinės partijos 14Tr, taip pat kai kurie pirkti naudoti).
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKiek čia galėtų tilpti?
Atvaizdas
Parašė Zorro Rodyti pranešimąParašė Maxas Rodyti pranešimąo aš kažkodėl vitovte 2,5 m suskaičiavau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jis siauras.
длина 11790
ширина 2500
высота 2862
Iš http://bkm.by/?id_page=8&path=_1&id_product=40
Be to "apvalus" dizainas duoda savotišką siaurumo efektą.
Solaris platensis, berods 2,55 m.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąŠkoda 14 Tr. yra 30 sėdimų vietų arba 29, jei tarp priekinių ir vidurinių durų yra viena vieta sumažinta (sėdynės priešpriešais - visi paskutinės partijos 14Tr, taip pat kai kurie pirkti naudoti).
O tai pas Skoda 15Tr kiek yra sedimu vietu?
Jei suklydau, dėl sėdimų vietų skaičiaus, pataisykite manePaskutinis taisė redlynx; 2010.07.10, 09:48.
Comment
-
Vietų skaičius nėra koks nors pastovus dydis. Priklauso nuo pirkejo pageidavimo ar komplektacijos.
Vilniuje vienoje ar dviejose Škodose 15 Tr po remontų pašalintos dvi sėdynės priekaboje priešais galines duris. Be to Vilniuje buvo gautos kelios naujos Škoda 14 Tr su padidintu sėdimų vietų skaičiumi. Iš abiejų pusių sėdynės dviem eilėmis, išsskyrus vieną sėdynę kairėje pusėje, priešais ant priekinio rato esančias sėdynes, kuriose sėdima atbulomis važiavimo krypčiai. Taip pat buvo 4 sėdynės gale, keleivių sukaupimo aikštelėje. Vėliau, remontuojant, buvo padaryta standartinė 30 sėdimų vietų komponuotė.
Škoda 9 Tr taip pat sėdynių komponuotė buvo kelių variantų. Ir, žinoma, dėl to buvo keliomis vietomis daugiau ar mažiau. Kai kuriose triduriuose troleibusuose tarp ant priekinio rato esančių sėdynių ir vidurinių durų buvo tik dvi sėdynės, išdėstytos viena eile. Kai kuriuose troleibusuose priešais galines duris buvo tik 2 sėdynės, išdėstytos viena eile. Remontuojant, dažniausiai būdavo perdaroma pagal vyraujančia daugumoje troleibusų sėdimų vietų komponuotę.Paskutinis taisė Al1; 2010.07.10, 10:03.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Dar nuotrauka
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąŠonai ir galas nieko, bet priekis tai baisus, geriau atrodė autobusai 1939 m., bet to tas priekinis ratas prieš duris išduoda sovietinę kryptį
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąČia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?
O čia dar įdomiau - kodėl tos durelės gale pravertos? Kiek suprantu, ten variklis - ar jau perkaitinėja ir reikia vėdintis...?Paskutinis taisė 1132; 2010.07.11, 20:23.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąČia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2010.07.12, 09:17.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
Comment