Apie nuotrauką ar realų susiliejimą rašai? Nes realiai yra kitaip nei nuotraukoje. Fotoaparato pikseliai užsotinti ta balta šviesa, kai visa kita yra tamsu, tai todėl taip ir atrodo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
Parašė Arnas GarŠkoda 14Tr17/6M Nr.2673
Škoda 14Tr17/6M Nr.2669
Bet kur čia rūpės estetika (nors tuo pačiu ir funkcionalumas), kai visi įpratę naudot (vadovybė – valdyt) vien supuvusius trulikus su atsilupusiomis, prarūdijusiomis skardomis.Paskutinis taisė dondc; 2018.11.24, 14:33.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
Comment
-
Savivaldybės moka didžiulius pinigus už miesto stiliaus identiteto sudarymą ne tam, kad kiekvienu individualiu atveju viskas būtų atskirų specialistų sprendžiama "kaip gražiau ar smagiau kiekvienam atrodo". Turi būti numatyta darna visose srityse įvairiose įmonėse. Tai šiuo atveju, vistiek visam VVT numatė raudoną spalvą, troleibusus su papildomai gelsvu tonu dažo. Uždrausti visokie pakabukai vairuotojų kabinose ir pan., tai kaip jie gali sau leisti nenumatyti teksto naudojimo taisyklių? Skaitmeninėj erdvėj tekstas yra programuojamas, ir nėra tik primityvus pasirinkimas daryti tarpą arba nedaryti – atstumai tarp raidžių yra programuojami labai subtiliai "su labai daug vidinių žingsnių". "Pašilaičių" švieslentėj apstu laisvos erdvės abejose pusėse. Jau nekalbant, kad yra žymiai daugiau skirtumų: atstumai tarp raidžių, tarpai arba ne, skirtingi šriftai, skirtingas šriftų dydis, nevienoda diakritinių ženklų padėtis, apšvietimo spalvos, vienur kryptis – kitur gatvė, skirtinga lentelių padėtis, lentelių šriftas irgi skirtingas, pačios lentelės skiriasi, vienur yra tik švieslentės, kitur ir jos ir lentelės.
Paskutinis taisė dondc; 2018.11.26, 09:45.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 09:56.
- 1 patinka
Comment
-
Ipilsiu zibalo i ugni: svieslentes, kuriu nesugebama sutvarkyt Soliaris troleibusuose ar naujesnese Skoda Trm, nuo praeitos savaites pradetos naudot naujo standarto “trafaretkes”, kokios ir matomos ant Soliario auksciau Ivestas dar vienas “standartas”.
P.S. is senu autobusu netiktu, kurie jau patvory voliojasi?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.Jeigu turit pakankamai transporto priemonių, gerai. O jeigu tarkim sugedo talpėsnio Solario švieslentė, tai vietoj jo išleisti į maršrutą Škodą žemagrindžiu grafiku ir piko valandomis?
A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
Lozana, Šveicarija, kur VT N kartų gerenis už Vilniaus, skirtingi šriftai to paties modelio VT.
Šitą nukrypimą nuo temos reikėtų iškelti į VT maršrutų numeracijos temą.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 19:00.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąGal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/
- 1 patinka
Comment
Comment