Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apie nuotrauką ar realų susiliejimą rašai? Nes realiai yra kitaip nei nuotraukoje. Fotoaparato pikseliai užsotinti ta balta šviesa, kai visa kita yra tamsu, tai todėl taip ir atrodo.

    Comment


      PAšILAIčIAI Autobusuose irgi taip rodo?

      Comment


        Realybėje švieslentė nėra susiliejusi, čia matyt priklauso nuo fotoaparato nustatymų ir nuotraukos apdorojimo.
        Taip, autobusuose rašo analogiškai. VVT dar neišmoko rašyti mažosiomis raidėmis.

        Comment


          Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:

          Parašė Arnas Gar
          Škoda 14Tr17/6M Nr.2673

          Škoda 14Tr17/6M Nr.2669
          Taip pat atkreipkit dėmesį, pirmoj švieslentėj tarp 16 ir STOTIS yra tarpas, kitoj – nebe. Kosmosas išvis. Galėtų ir dizainerį nusisamdyt, kad sutvarkytų viską ir taisykles programuotojams surašytų. Juk programuojasi ten viskas? Tarkim galėtų būti nebūtinai mažosios raidės, bet išlikti didžiosios (dėl geresnio skaitomumo), bet pirmoji būtų iki viršaus, o likusios mažesnės, taip diakritiniai ženklai susilygintų su pirmosios raidės viršum ir viskas tvarkingai ir lengviau įskaitomai atrodytų. Parodija. Gal kas ten dirbat parašykit kolektyvinį laišką, kad yra ką tobulinti už praktiškai nemokamai.

          Bet kur čia rūpės estetika (nors tuo pačiu ir funkcionalumas), kai visi įpratę naudot (vadovybė – valdyt) vien supuvusius trulikus su atsilupusiomis, prarūdijusiomis skardomis.
          Paskutinis taisė dondc; 2018.11.24, 14:33.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            19-as stotyje.


            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
              Tai žodis "Stotis" trumpas. O kokie "Pašilaičiai" jau nebetelpa su tarpais.

              Comment


                Savivaldybės moka didžiulius pinigus už miesto stiliaus identiteto sudarymą ne tam, kad kiekvienu individualiu atveju viskas būtų atskirų specialistų sprendžiama "kaip gražiau ar smagiau kiekvienam atrodo". Turi būti numatyta darna visose srityse įvairiose įmonėse. Tai šiuo atveju, vistiek visam VVT numatė raudoną spalvą, troleibusus su papildomai gelsvu tonu dažo. Uždrausti visokie pakabukai vairuotojų kabinose ir pan., tai kaip jie gali sau leisti nenumatyti teksto naudojimo taisyklių? Skaitmeninėj erdvėj tekstas yra programuojamas, ir nėra tik primityvus pasirinkimas daryti tarpą arba nedaryti – atstumai tarp raidžių yra programuojami labai subtiliai "su labai daug vidinių žingsnių". "Pašilaičių" švieslentėj apstu laisvos erdvės abejose pusėse. Jau nekalbant, kad yra žymiai daugiau skirtumų: atstumai tarp raidžių, tarpai arba ne, skirtingi šriftai, skirtingas šriftų dydis, nevienoda diakritinių ženklų padėtis, apšvietimo spalvos, vienur kryptis – kitur gatvė, skirtinga lentelių padėtis, lentelių šriftas irgi skirtingas, pačios lentelės skiriasi, vienur yra tik švieslentės, kitur ir jos ir lentelės.

                Click image for larger version  Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1684890
                Paskutinis taisė dondc; 2018.11.26, 09:45.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
                  Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
                  Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 09:56.

                  Comment


                    Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Ipilsiu zibalo i ugni: svieslentes, kuriu nesugebama sutvarkyt Soliaris troleibusuose ar naujesnese Skoda Trm, nuo praeitos savaites pradetos naudot naujo standarto “trafaretkes”, kokios ir matomos ant Soliario auksciau Ivestas dar vienas “standartas”.
                      P.S. is senu autobusu netiktu, kurie jau patvory voliojasi?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
                        Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
                        A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
                        1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
                        2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
                        3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
                        4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
                        5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
                          Jeigu turit pakankamai transporto priemonių, gerai. O jeigu tarkim sugedo talpėsnio Solario švieslentė, tai vietoj jo išleisti į maršrutą Škodą žemagrindžiu grafiku ir piko valandomis?

                          A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
                          1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
                          2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
                          3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
                          4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
                          5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
                          Nes vairuotojai yra žmonės, o ne robotai. Aišku būtų smagiau jei sutvarkytų ir suvienodintų. O ir pats greičiausiai puikiai žinote kodėl rašoma Titnago g., o ne Žemieji Paneriai. Ta pati problema egzistuoja su Pašilaičiais, kur yra du skirtingi Pašilaičiai. Mano nuomone geraiusiai formatas būtų švieslentės pirmoje eilutėje rašyti rajono pavadinimą storu šriftu, antroje stotelės pavadinimą paprastu. Kaip čia: http://fotobus.msk.ru/photo/882559/?vid=554434

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
                            1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
                            2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
                            3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
                            4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
                            5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
                            Nedaeina, ką parašiau?

                            Lozana, Šveicarija, kur VT N kartų gerenis už Vilniaus, skirtingi šriftai to paties modelio VT.














                            Šitą nukrypimą nuo temos reikėtų iškelti į VT maršrutų numeracijos temą.
                            Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 19:00.

                            Comment


                              Būtina foto galerijoje šnekėt apie švieslentes? Ne tam tema skirta.
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Dar vienas naujokas Solaris.





                                Comment


                                  Ir jau eksploatuojamas 1721.





                                  Comment


                                    Gal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/

                                    Comment


                                      Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                                      Gal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/
                                      Piko metu.

                                      Comment


                                        Apie 14.40 pirmoji išvažiuoja iš parko stoties link. Popietinio piko metu jos važiuoja beveik viena po kitos, kartais įsiterpia vienas kitas trumpas tarp jų.
                                        Ryte, kiek teko pastebėti, važiuoja daugmaž geru intervalu: apytiksliai kas pusvalandį.

                                        Comment


                                          Škoda 14Tr02/6 Nr.1491

                                          Škoda 14Tr89/6 Nr.1556
                                          ​​​​​​​
                                          Škoda 14Tr13/6 Nr.1637

                                          ​​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X