Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Realybėje švieslentė nėra susiliejusi, čia matyt priklauso nuo fotoaparato nustatymų ir nuotraukos apdorojimo.
    Taip, autobusuose rašo analogiškai. VVT dar neišmoko rašyti mažosiomis raidėmis.

    Comment


      Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:

      Parašė Arnas Gar
      Škoda 14Tr17/6M Nr.2673

      Škoda 14Tr17/6M Nr.2669
      Taip pat atkreipkit dėmesį, pirmoj švieslentėj tarp 16 ir STOTIS yra tarpas, kitoj – nebe. Kosmosas išvis. Galėtų ir dizainerį nusisamdyt, kad sutvarkytų viską ir taisykles programuotojams surašytų. Juk programuojasi ten viskas? Tarkim galėtų būti nebūtinai mažosios raidės, bet išlikti didžiosios (dėl geresnio skaitomumo), bet pirmoji būtų iki viršaus, o likusios mažesnės, taip diakritiniai ženklai susilygintų su pirmosios raidės viršum ir viskas tvarkingai ir lengviau įskaitomai atrodytų. Parodija. Gal kas ten dirbat parašykit kolektyvinį laišką, kad yra ką tobulinti už praktiškai nemokamai.

      Bet kur čia rūpės estetika (nors tuo pačiu ir funkcionalumas), kai visi įpratę naudot (vadovybė – valdyt) vien supuvusius trulikus su atsilupusiomis, prarūdijusiomis skardomis.
      Paskutinis taisė dondc; 2018.11.24, 14:33.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        19-as stotyje.


        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
          Tai žodis "Stotis" trumpas. O kokie "Pašilaičiai" jau nebetelpa su tarpais.

          Comment


            Savivaldybės moka didžiulius pinigus už miesto stiliaus identiteto sudarymą ne tam, kad kiekvienu individualiu atveju viskas būtų atskirų specialistų sprendžiama "kaip gražiau ar smagiau kiekvienam atrodo". Turi būti numatyta darna visose srityse įvairiose įmonėse. Tai šiuo atveju, vistiek visam VVT numatė raudoną spalvą, troleibusus su papildomai gelsvu tonu dažo. Uždrausti visokie pakabukai vairuotojų kabinose ir pan., tai kaip jie gali sau leisti nenumatyti teksto naudojimo taisyklių? Skaitmeninėj erdvėj tekstas yra programuojamas, ir nėra tik primityvus pasirinkimas daryti tarpą arba nedaryti – atstumai tarp raidžių yra programuojami labai subtiliai "su labai daug vidinių žingsnių". "Pašilaičių" švieslentėj apstu laisvos erdvės abejose pusėse. Jau nekalbant, kad yra žymiai daugiau skirtumų: atstumai tarp raidžių, tarpai arba ne, skirtingi šriftai, skirtingas šriftų dydis, nevienoda diakritinių ženklų padėtis, apšvietimo spalvos, vienur kryptis – kitur gatvė, skirtinga lentelių padėtis, lentelių šriftas irgi skirtingas, pačios lentelės skiriasi, vienur yra tik švieslentės, kitur ir jos ir lentelės.

            Click image for larger version  Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1684890
            Paskutinis taisė dondc; 2018.11.26, 09:45.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
              Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
              Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 09:56.

              Comment


                Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Ipilsiu zibalo i ugni: svieslentes, kuriu nesugebama sutvarkyt Soliaris troleibusuose ar naujesnese Skoda Trm, nuo praeitos savaites pradetos naudot naujo standarto “trafaretkes”, kokios ir matomos ant Soliario auksciau Ivestas dar vienas “standartas”.
                  P.S. is senu autobusu netiktu, kurie jau patvory voliojasi?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
                    Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
                    A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
                    1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
                    2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
                    3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
                    4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
                    5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
                      Jeigu turit pakankamai transporto priemonių, gerai. O jeigu tarkim sugedo talpėsnio Solario švieslentė, tai vietoj jo išleisti į maršrutą Škodą žemagrindžiu grafiku ir piko valandomis?

                      A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
                      1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
                      2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
                      3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
                      4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
                      5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
                      Nes vairuotojai yra žmonės, o ne robotai. Aišku būtų smagiau jei sutvarkytų ir suvienodintų. O ir pats greičiausiai puikiai žinote kodėl rašoma Titnago g., o ne Žemieji Paneriai. Ta pati problema egzistuoja su Pašilaičiais, kur yra du skirtingi Pašilaičiai. Mano nuomone geraiusiai formatas būtų švieslentės pirmoje eilutėje rašyti rajono pavadinimą storu šriftu, antroje stotelės pavadinimą paprastu. Kaip čia: http://fotobus.msk.ru/photo/882559/?vid=554434

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
                        1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
                        2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
                        3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
                        4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
                        5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
                        Nedaeina, ką parašiau?

                        Lozana, Šveicarija, kur VT N kartų gerenis už Vilniaus, skirtingi šriftai to paties modelio VT.














                        Šitą nukrypimą nuo temos reikėtų iškelti į VT maršrutų numeracijos temą.
                        Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 19:00.

                        Comment


                          Būtina foto galerijoje šnekėt apie švieslentes? Ne tam tema skirta.
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Dar vienas naujokas Solaris.





                            Comment


                              Ir jau eksploatuojamas 1721.





                              Comment


                                Gal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/

                                Comment


                                  Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                                  Gal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/
                                  Piko metu.

                                  Comment


                                    Apie 14.40 pirmoji išvažiuoja iš parko stoties link. Popietinio piko metu jos važiuoja beveik viena po kitos, kartais įsiterpia vienas kitas trumpas tarp jų.
                                    Ryte, kiek teko pastebėti, važiuoja daugmaž geru intervalu: apytiksliai kas pusvalandį.

                                    Comment


                                      Škoda 14Tr02/6 Nr.1491

                                      Škoda 14Tr89/6 Nr.1556
                                      ​​​​​​​
                                      Škoda 14Tr13/6 Nr.1637

                                      ​​​

                                      Comment


                                        Keletas troleibusų, atsidūrusių neįprastose šiems maršrutams vietose dėl nukreipimų apylankomis po to, kai Laisvės prospekte ant kontaktinio tinklo užvirto medis.

                                        13 maršruto troleibusas posūkyje iš Pylimo į J. Basanavičiaus gatvę, pakeliui iš Pašilaičių į Žemuosius Panerius:


                                        14 maršruto troleibusas ant Liubarto tilto, pakeliui į Karoliniškes:


                                        16 maršruto troleibusas Pylimo gatvėje, pakeliui iš Stoties į Pašilaičius:

                                        Comment


                                          Vilniaus troleibusai yra bendroje su autobusais Vilniaus VT temoje.
                                          Įdedu skelbimą apie ekskursiją troleibusų nuotraukų temoje

                                          Gatvės gyvos 2019.12.12

                                          Gruodžio 30 d. siūlome pasinaudoti reta proga pasivaikščioti po 1-ąjį troleibusų parką Antakalnyje – iš čia 1956 m. išriedėjo pirmieji Vilniaus troleibusai, iš čia jie kasdien rieda ir mūsų dienomis.

                                          Po teritoriją vedžios ir įdomiausius dalykus papasakos transporto istorijos žinovas Ričardas Žičkus.

                                          Data ir laikas: gruodžio 30 d., 14:00 val.
                                          Susitikimo vieta: Žolyno g. 15, lauke prie vartų
                                          Trukmė: apie 1:30 val.

                                          —–
                                          Visiems dalyviams, nepriklausomai nuo amžiaus (vaikai, pensininkai), dalyvavimas mokamas.
                                          BILIETAI: https://tickets.paysera.com/lt/event...oleibusu-parka
                                          https://www.gatvesgyvos.lt/naujienos...leibusu-parka/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X