Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Nuotraukos darytos 03.18
Stotis,
Solaris Trollino 15 AC # 2713 by Robertas Robkis, on Flickr
Kalvarijų g.
Škoda 14Tr13/6 # 1615 by Robertas Robkis, on Flickr
Vilniaus g.
Škoda 14Tr17/6M# 1651 by Robertas Robkis, on Flickr
Škoda 14Tr02/6 # 1503 by Robertas Robkis, on Flickr
Škoda 14Tr13/6 #2621 by Robertas Robkis, on Flickr
Jogailos g.
Solaris Trollino 15 AC #1675 by Robertas Robkis, on Flickr
Solaris Trollino 15 AC #1701 by Robertas Robkis, on Flickr
Škoda 14Tr05 #1106 by Robertas Robkis, on Flickr
MAZ-ETON T203 “Amber” #1720 by Robertas Robkis, on Flickr
Škoda 14Tr10/6 #1119 by Robertas Robkis, on Flickr
Pamėnkalnio g.
Škoda 14Tr11/6 #1567 by Robertas Robkis, on Flickr
Pylimo g.
Solaris Trollino 15 AC #1675 by Robertas Robkis, on Flickr
Stotis
Škoda 14Tr13/6 #2647 by Robertas Robkis, on Flickr
Škoda 14Tr17/6M #1660 by Robertas Robkis, on Flickr
- 9 patinka
Comment
-
Nuotraukos darytos 04.04
Stotis,
Škoda 14Tr89/6 #2548 by Robertas Robkis, on Flickr
Solaris Trollino 15 AC #1700 by Robertas Robkis, on Flickr
Solaris Trollino 15 AC #2688 by Robertas Robkis, on Flickr
Škoda 14Tr13/6 #2644 by Robertas Robkis, on Flickr
Sodų g./ Pylimo g.
Škoda 14Tr02/6 #2510 by Robertas Robkis, on Flickr
Gėlių g.
Škoda 14Tr10/6 #2128 by Robertas Robkis, on Flickr
Pylimo g.
Škoda 15Tr03/6 #2603 by Robertas Robkis, on Flickr
Gėlių g.
Škoda 15Tr03/6 #2602 by Robertas Robkis, on Flickr
Stotis,
Škoda 14Tr02/6 #2452 by Robertas Robkis, on Flickr
- 4 patinka
Comment
-
Penktadienį (2018-05-11) buvo pirma diena, kai po kapitalinio remonto į gatves grįžo Škoda 15Tr Nr. 2604, ir dirbo visos trys Škoda 15Tr. Ar ilgai jos važinės visos, kas žino
Taigi, trumpas fotoreportažas apie Škoda 15Tr "traukinuko" 2603 – 2602 – 2604 (nes važiavo viena paskui kitą, tik tarp pirmųjų dviejų buvo įsiterpusi 2647), darbą viename reise (~15:30 iš stoties).
2603:
2602 is besivejanti 2604 kiek tolėliau:
2602 atskirai:
2604:
Iš kitos pusės:
Vėlėsnis reisas (nuo centro link Justiniškių iškart po 17 valandos) buvo užpildytas jau "padoriau"
- 17 patinka
Comment
-
Šiandien grįždamas namo visiškai atsitiktinai užtaikiau ant 16 ir 19 maršrutų apylankos dėl KT gedimo maždaug ties Vilniaus rajono poliklinika. Kad tai KT gedimas spėjau pagal tai, kad realiu laiku ties ta vieta stovėjo visi troleibusai abiejomis kryptimis.
Turbūt pirmasis kartas, kai Amberis važiuoja per Justiniškių g.? 1719 greičiausiai buvo pirmasis iš 16/19-ų, kurie nuvažiavo apylanka.
Ir paskutinis čia važiavęs - 2669.
- 10 patinka
Comment
-
Labai susilieja tiek maršruto skaičius tiek kryptis, nes intensyvus apšvietimas. Reiktų didesnių tarpų tarp ženklų, o jei netelpa, tai gali pamažint šriftą po pirmosios "P". Dėl tų diakritinių susimala taip, lyg išvis ne užrašas, o spageti lėkštė...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
Parašė Arnas GarŠkoda 14Tr17/6M Nr.2673
Škoda 14Tr17/6M Nr.2669
Bet kur čia rūpės estetika (nors tuo pačiu ir funkcionalumas), kai visi įpratę naudot (vadovybė – valdyt) vien supuvusius trulikus su atsilupusiomis, prarūdijusiomis skardomis.Paskutinis taisė dondc; 2018.11.24, 14:33.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
Comment
-
Savivaldybės moka didžiulius pinigus už miesto stiliaus identiteto sudarymą ne tam, kad kiekvienu individualiu atveju viskas būtų atskirų specialistų sprendžiama "kaip gražiau ar smagiau kiekvienam atrodo". Turi būti numatyta darna visose srityse įvairiose įmonėse. Tai šiuo atveju, vistiek visam VVT numatė raudoną spalvą, troleibusus su papildomai gelsvu tonu dažo. Uždrausti visokie pakabukai vairuotojų kabinose ir pan., tai kaip jie gali sau leisti nenumatyti teksto naudojimo taisyklių? Skaitmeninėj erdvėj tekstas yra programuojamas, ir nėra tik primityvus pasirinkimas daryti tarpą arba nedaryti – atstumai tarp raidžių yra programuojami labai subtiliai "su labai daug vidinių žingsnių". "Pašilaičių" švieslentėj apstu laisvos erdvės abejose pusėse. Jau nekalbant, kad yra žymiai daugiau skirtumų: atstumai tarp raidžių, tarpai arba ne, skirtingi šriftai, skirtingas šriftų dydis, nevienoda diakritinių ženklų padėtis, apšvietimo spalvos, vienur kryptis – kitur gatvė, skirtinga lentelių padėtis, lentelių šriftas irgi skirtingas, pačios lentelės skiriasi, vienur yra tik švieslentės, kitur ir jos ir lentelės.
Paskutinis taisė dondc; 2018.11.26, 09:45.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 09:56.
- 1 patinka
Comment
Comment