Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    1. Regitra techninių neatlieka.
    2. Parkas yra savivaldybės, o ne valstybės.
    3. Tuvlita nėra valstybinė.

    Kiti variantai?
    nereik kabinėtis prie žodžių svarbu esmę supratai lengvai susimaišiau tik
    pvz Kaune technikinės atliekamos pačiame parke dalyvaujant KAC darbuotojui pirmą kartą nepraleidžia dažniausiai surašo trūkumus o už kelių valandų vėl praeidinėjama ir jau praeina rašoma kad trūkumai pašalinti (netolygus stabdymas, skysčių pratekėjimas, salono švara čia ne bėda).

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      nereik kabinėtis prie žodžių svarbu esmę supratai lengvai susimaišiau tik
      pvz Kaune technikinės atliekamos pačiame parke dalyvaujant KAC darbuotojui pirmą kartą nepraleidžia dažniausiai surašo trūkumus o už kelių valandų vėl praeidinėjama ir jau praeina rašoma kad trūkumai pašalinti (netolygus stabdymas, skysčių pratekėjimas, salono švara čia ne bėda).
      Prie žodžių nesikabinėju kai kalbame apie esmę. Tuvlita - nėra valstybinė įmonė. Jiems suinteresuotumas - kad ir dešimt kartų gauti įmokas už pakartotinę. Bet transporto priemonė turi atitikti reikalavimus. Jei į Regitrą meras galbūt gali paskambinti (BNA troleibusų numerių serijos ir Zuoko istorija), tai Tuvlitai dzin.

      UAB „Tuvlita“
      Bendra Lietuvos ir Vokietijos UAB „Tuvlita“ įsteigta 1993 metais. Įmonėje dirba 180 darbuotojų, iš kurių 140 yra techninės srities specialistai.
      UAB „Tuvlita“ priklauso „TÜV Thüringen“ įmonių grupei. Tai – tarptautinė techninės saugos ir kokybės sistemų sertifikavimo paslaugas teikiančių įmonių grupė, kurioje dirba per 10 000 darbuotojų 70 pasaulio šalių (Europos, Azijos, Amerikos ir Afrikos žemynuose).
      Pagrindiniai biurai – Hanoveryje ir Erfurte (Vokietija).

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Prie žodžių nesikabinėju kai kalbame apie esmę. Tuvlita - nėra valstybinė įmonė. Jiems suinteresuotumas - kad ir dešimt kartų gauti įmokas už pakartotinę. Bet transporto priemonė turi atitikti reikalavimus. Jei į Regitrą meras galbūt gali paskambinti (BNA troleibusų numerių serijos ir Zuoko istorija), tai Tuvlitai dzin.
        bet šiuo metu manau už pinigus galima bet ką papirkt ne išimtis ir Tuvlita, už pakartotines technikines pinigai eina ne kažkam į kišenę o šiaip duodamas kyšis jau kas kita.
        O jei taip normaliai visą transportą tikrintų ir gautų technikinę išties atitinkantys visus reikalavimus įdomu kiek tokių aplamai tada būtų
        Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.11.09, 14:21.

        Comment


          Žinoma, kad apžiūra už pinigus vyksta. Lengvojo automobilio stavkė Vilniuje 100 litų buvo kai dar litai buvo 2014 m. Laisvos rinkos ir privataus verslo šalininkai, kaip paaiškinsite, kad privati įmonė ima kyšius? Apžiūra atlikima parko teritorijoje ir Vilniuje.

          Comment


            Siūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Siūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.
              Pvz. gal būt į Keleivinių transporto priemonių specifikacijos ?
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Geriau čia: Kitos diskusijos apie transportą, skiltis Keliai, gatvės, autotransportas
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  1587, pirma diena maršrutuose po kapitalinio remonto (vakar)

                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Škoda 15Tr 2602, Vilnius
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Keletas vakarykščių mano nuotraukų









                      Ir kaip gi be Škoda 15Tr


                      Comment


                        Sveikas sugrįžęs Gintarai... Šaunios foto
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          "Kolchoznikai" savo traktorių taip "nekolchozina", kaip čia kažkoks vienas veikėjas

                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Net du "sugrįžimai" vieną dieną

                            1457 po kapitalinio remonto – T. Kosciuškos g.:




                            Ir 1675, suremontuotas po avarijos – Vilniaus g.:

                            Comment


                              Solaris 2716

                              Comment


                                Škoda 14Tr 1110, 7 Maršrutas
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Škoda 14Tr 1107, 16 maršrutas
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    Vienas iš parko, kitas į parką.



                                    Dar vienas į parką.

                                    Comment


                                      cia taip gatvemis ir vazineja be 'kapoto' kaip kokioj Ukrainoj?

                                      Comment


                                        Tai akivaizdu, kad ne maršrutu važiuoja. Važinėja su panašiais defektais, bet tikrai ne šitaip, kaip foto.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Tai akivaizdu, kad ne maršrutu važiuoja. Važinėja su panašiais defektais, bet tikrai ne šitaip, kaip foto.
                                          O kodėl jam atsakingi parko darbuotojai iš vis leidžia dalyvauti viešame eisme, kai jis neturi priekinių ir posūkių žibintų? Ar nuo šiol trolebusams negalioja KET ir transporto priemonių techniniai reikalavimai ir jie gali dalyvauti eisme tada, kai pagal įstatymus/taisykles jam draudžiama tą daryti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X