Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąŠkoda 8tr?
Comment
-
2130 dešnysis šoninis posūkis man pasirodė baltas. Lengvųjų per TA nepraleidžia jei vietoje geltonų sudėtos baltais cokoliais lemputės (nesvarbu, kad ant viršaus geltonas gaubtas kaip čia).
Kodėl Troleibusų parkas ignoruoja šitai - ar TA "suderintai" žiūri pro pirštus, ar siekis dar kartą daryti darbą prieš TA ( o tas kas 6 mėn), ar čia kokia vairuotojo iniciatyva (turėjo - per pietus pasikeitė)?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą2130 dešnysis šoninis posūkis man pasirodė baltas. Lengvųjų per TA nepraleidžia jei vietoje geltonų sudėtos baltais cokoliais lemputės (nesvarbu, kad ant viršaus geltonas gaubtas kaip čia).
Kodėl Troleibusų parkas ignoruoja šitai - ar TA "suderintai" žiūri pro pirštus, ar siekis dar kartą daryti darbą prieš TA ( o tas kas 6 mėn), ar čia kokia vairuotojo iniciatyva (turėjo - per pietus pasikeitė)?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąNes Regitra yra valstybinė įmonė parkas irgi valstybinė kaip gali savo transportui neduoti technikinės?
2. Parkas yra savivaldybės, o ne valstybės.
3. Tuvlita nėra valstybinė.
Kiti variantai?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Regitra techninių neatlieka.
2. Parkas yra savivaldybės, o ne valstybės.
3. Tuvlita nėra valstybinė.
Kiti variantai?
pvz Kaune technikinės atliekamos pačiame parke dalyvaujant KAC darbuotojui pirmą kartą nepraleidžia dažniausiai surašo trūkumus o už kelių valandų vėl praeidinėjama ir jau praeina rašoma kad trūkumai pašalinti (netolygus stabdymas, skysčių pratekėjimas, salono švara čia ne bėda).
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnereik kabinėtis prie žodžių svarbu esmę supratai lengvai susimaišiau tik
pvz Kaune technikinės atliekamos pačiame parke dalyvaujant KAC darbuotojui pirmą kartą nepraleidžia dažniausiai surašo trūkumus o už kelių valandų vėl praeidinėjama ir jau praeina rašoma kad trūkumai pašalinti (netolygus stabdymas, skysčių pratekėjimas, salono švara čia ne bėda).
UAB „Tuvlita“
Bendra Lietuvos ir Vokietijos UAB „Tuvlita“ įsteigta 1993 metais. Įmonėje dirba 180 darbuotojų, iš kurių 140 yra techninės srities specialistai.
UAB „Tuvlita“ priklauso „TÜV Thüringen“ įmonių grupei. Tai – tarptautinė techninės saugos ir kokybės sistemų sertifikavimo paslaugas teikiančių įmonių grupė, kurioje dirba per 10 000 darbuotojų 70 pasaulio šalių (Europos, Azijos, Amerikos ir Afrikos žemynuose).
Pagrindiniai biurai – Hanoveryje ir Erfurte (Vokietija).
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPrie žodžių nesikabinėju kai kalbame apie esmę. Tuvlita - nėra valstybinė įmonė. Jiems suinteresuotumas - kad ir dešimt kartų gauti įmokas už pakartotinę. Bet transporto priemonė turi atitikti reikalavimus. Jei į Regitrą meras galbūt gali paskambinti (BNA troleibusų numerių serijos ir Zuoko istorija), tai Tuvlitai dzin.
O jei taip normaliai visą transportą tikrintų ir gautų technikinę išties atitinkantys visus reikalavimus įdomu kiek tokių aplamai tada būtųPaskutinis taisė egiscrypth; 2016.11.09, 14:21.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSiūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
Comment