Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    2602? Važinėja jau???
    Taip, net ir parke sakė, kad važinėja dvi ilgos 7-u.
    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

    Comment


      Džiugu tuomet. Tik panašu, kad ne tik 2603, bet ir 2602 yra "vaiduoklis" - realiu laiku nė vieno ketvirtadienį/penktadienį nerodė.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą
        Škoda 8tr?
        Taip, tai buvo antrasis troleibusų tipas Vilniuje po sovietinių MTB-82D.

        Comment


          2130 dešnysis šoninis posūkis man pasirodė baltas. Lengvųjų per TA nepraleidžia jei vietoje geltonų sudėtos baltais cokoliais lemputės (nesvarbu, kad ant viršaus geltonas gaubtas kaip čia).

          Kodėl Troleibusų parkas ignoruoja šitai - ar TA "suderintai" žiūri pro pirštus, ar siekis dar kartą daryti darbą prieš TA ( o tas kas 6 mėn), ar čia kokia vairuotojo iniciatyva (turėjo - per pietus pasikeitė)?

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            2130 dešnysis šoninis posūkis man pasirodė baltas. Lengvųjų per TA nepraleidžia jei vietoje geltonų sudėtos baltais cokoliais lemputės (nesvarbu, kad ant viršaus geltonas gaubtas kaip čia).

            Kodėl Troleibusų parkas ignoruoja šitai - ar TA "suderintai" žiūri pro pirštus, ar siekis dar kartą daryti darbą prieš TA ( o tas kas 6 mėn), ar čia kokia vairuotojo iniciatyva (turėjo - per pietus pasikeitė)?
            Nes Regitra yra valstybinė įmonė parkas irgi valstybinė kaip gali savo transportui neduoti technikinės?

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              Nes Regitra yra valstybinė įmonė parkas irgi valstybinė kaip gali savo transportui neduoti technikinės?
              1. Regitra techninių neatlieka.
              2. Parkas yra savivaldybės, o ne valstybės.
              3. Tuvlita nėra valstybinė.

              Kiti variantai?

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                1. Regitra techninių neatlieka.
                2. Parkas yra savivaldybės, o ne valstybės.
                3. Tuvlita nėra valstybinė.

                Kiti variantai?
                nereik kabinėtis prie žodžių svarbu esmę supratai lengvai susimaišiau tik
                pvz Kaune technikinės atliekamos pačiame parke dalyvaujant KAC darbuotojui pirmą kartą nepraleidžia dažniausiai surašo trūkumus o už kelių valandų vėl praeidinėjama ir jau praeina rašoma kad trūkumai pašalinti (netolygus stabdymas, skysčių pratekėjimas, salono švara čia ne bėda).

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  nereik kabinėtis prie žodžių svarbu esmę supratai lengvai susimaišiau tik
                  pvz Kaune technikinės atliekamos pačiame parke dalyvaujant KAC darbuotojui pirmą kartą nepraleidžia dažniausiai surašo trūkumus o už kelių valandų vėl praeidinėjama ir jau praeina rašoma kad trūkumai pašalinti (netolygus stabdymas, skysčių pratekėjimas, salono švara čia ne bėda).
                  Prie žodžių nesikabinėju kai kalbame apie esmę. Tuvlita - nėra valstybinė įmonė. Jiems suinteresuotumas - kad ir dešimt kartų gauti įmokas už pakartotinę. Bet transporto priemonė turi atitikti reikalavimus. Jei į Regitrą meras galbūt gali paskambinti (BNA troleibusų numerių serijos ir Zuoko istorija), tai Tuvlitai dzin.

                  UAB „Tuvlita“
                  Bendra Lietuvos ir Vokietijos UAB „Tuvlita“ įsteigta 1993 metais. Įmonėje dirba 180 darbuotojų, iš kurių 140 yra techninės srities specialistai.
                  UAB „Tuvlita“ priklauso „TÜV Thüringen“ įmonių grupei. Tai – tarptautinė techninės saugos ir kokybės sistemų sertifikavimo paslaugas teikiančių įmonių grupė, kurioje dirba per 10 000 darbuotojų 70 pasaulio šalių (Europos, Azijos, Amerikos ir Afrikos žemynuose).
                  Pagrindiniai biurai – Hanoveryje ir Erfurte (Vokietija).

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Prie žodžių nesikabinėju kai kalbame apie esmę. Tuvlita - nėra valstybinė įmonė. Jiems suinteresuotumas - kad ir dešimt kartų gauti įmokas už pakartotinę. Bet transporto priemonė turi atitikti reikalavimus. Jei į Regitrą meras galbūt gali paskambinti (BNA troleibusų numerių serijos ir Zuoko istorija), tai Tuvlitai dzin.
                    bet šiuo metu manau už pinigus galima bet ką papirkt ne išimtis ir Tuvlita, už pakartotines technikines pinigai eina ne kažkam į kišenę o šiaip duodamas kyšis jau kas kita.
                    O jei taip normaliai visą transportą tikrintų ir gautų technikinę išties atitinkantys visus reikalavimus įdomu kiek tokių aplamai tada būtų
                    Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.11.09, 14:21.

                    Comment


                      Žinoma, kad apžiūra už pinigus vyksta. Lengvojo automobilio stavkė Vilniuje 100 litų buvo kai dar litai buvo 2014 m. Laisvos rinkos ir privataus verslo šalininkai, kaip paaiškinsite, kad privati įmonė ima kyšius? Apžiūra atlikima parko teritorijoje ir Vilniuje.

                      Comment


                        Siūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Siūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.
                          Pvz. gal būt į Keleivinių transporto priemonių specifikacijos ?
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Geriau čia: Kitos diskusijos apie transportą, skiltis Keliai, gatvės, autotransportas
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              1587, pirma diena maršrutuose po kapitalinio remonto (vakar)

                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Škoda 15Tr 2602, Vilnius
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Keletas vakarykščių mano nuotraukų









                                  Ir kaip gi be Škoda 15Tr


                                  Comment


                                    Sveikas sugrįžęs Gintarai... Šaunios foto
                                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                    Comment


                                      "Kolchoznikai" savo traktorių taip "nekolchozina", kaip čia kažkoks vienas veikėjas

                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Net du "sugrįžimai" vieną dieną

                                        1457 po kapitalinio remonto – T. Kosciuškos g.:




                                        Ir 1675, suremontuotas po avarijos – Vilniaus g.:

                                        Comment


                                          Solaris 2716

                                          Comment

                                          Working...
                                          X