Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Važiuojant į parką:



    My Flickr
    My Trainpix

    Comment


      2566 16 maršrute:



      2647 7 maršrute:



      2668 18 maršrute:

      My Flickr
      My Trainpix

      Comment


        Solaris Trollino 2684:

        My Flickr
        My Trainpix

        Comment


          Solaris 2689:

          My Flickr
          My Trainpix

          Comment


            2684



            2598



            2452



            2669



            2588



            2502



            2499



            2624



            2714

            My Flickr
            My Trainpix

            Comment


              Šiandieninis šlapias fotoreportažas iš apylankų, kur važiavo keletas pakeistų troleibusų maršrutų vykusio Vilniaus Velomaratono 2014 metu.
              Škoda 14tr #2548 Stotyje.


              Solaris trollino 15AC #1676 Antakalnio gatvėje, grįžtantis iš Edukologijos u-to žiedo. Šiemet jokių lentelių nebuvo visuose pakeistuose maršrutuose (pas Solarius priekyje, pas Škodas - šone), kad važiuoja pakeista trasa iki Edukologijos un. žiedo/Stoties.


              Škoda 14tr #1649 2 maršrute ir Škoda 14trM #1653 10 maršrute. Pirmasis troleibusas buvo pusiau užpildytas keleivių, o iš paskos važiuojantis 10-as - tuščias. Nesuprantu kam reikėjo leist 10-ą ta pačia trasa /\


              Po gerų 10 min link Saulėtekio traukia kitas Solaris - #1675.


              #1699 17 maršrute. Skirtumas nuo pernai metų tas, kad šiemet jo apsisukimo vieta ne Tuskulėnų žiedas (kitaip tariant "Minsko"), o Edukologijos. Taip padaryta dėl to, kad Žirmūnų gyventojai turėtų galimybę persėsti į 9-ą troleibusą, kuris po pertvarkos sutrumpintas iki Šiaurės miestelio. Iki Tuskulėnų žiedo važiavo 12-o maršruto troleibusai. Iš Panerių į Stotį važiavo 6-o maršruto troleibusai.


              Vienintelis troleibusas, rodantis kryptį švieslentę, ir tai įprastą - #1658. Šioje vietoje vairuotojams reikia perkelti ūsus į laikiną liniją, po to, apsukus ratą žiede, grįžti į normalią liniją.


              #1503 10-am maršrute, kurio vairuotojas tuoj permes ūsus į normalią liniją. Už jo - riedantis tiesiogine to žodžio prasme #1680. Kai kurie Solarių vairuotojai įsibegėja iki 10-20 km/h, automatiškai vieno mygtuko paspaudimu nuleidžia ūsus ir rieda iki vietos, kur užsidės ūsus ant normalios linijos


              #1680 ūsų dėjimo į normalią liniją procedūroje


              Plytinės žiede prailgintos pietų pertraukos metu ilsisi du 10-o maršruto troleibusai - #1653 ir #1642, laukiantys galimybės važiuoti įprasta trasa į Naujininkus


              Ir pabaigai - į pietus ką tik atsistojęs ir pasiruošęs įprastam maršruto darbui #1680
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Panašu, kad iš VT entuziastų likau vienas su "veidroduške", taigi veidrodinio fotoaparato nuotraukos vakare :

                2683 dirbantis 19 maršrutu:



                2613 dirbantis 7 maršrutu:



                2470 "susitvarkantis" prie 2-ojo troleibusų parko:





                Ir amžino poilsio ilsisi 1568:

                My Flickr
                My Trainpix

                Comment


                  /\Arba pasikeisk fotoaparato nustatymus, arba vėl fotografuok paprastu skaitmeniniu, nes nuotraukos tikrai nekokios kokybės. Manau, geriausia naudoti LIVE režimą.

                  Ssnaiperi, gal žinot, kodėl nebuvo lentelių? Pasityčiojimas iš keleivių.

                  Comment


                    Su fotoaparatu ir nuotraukomis viskas gerai. Tiesiog gal fotografavau ne "geruoju" laiku.
                    My Flickr
                    My Trainpix

                    Comment


                      Škoda 14Tr nr.1526:

                      My Flickr
                      My Trainpix

                      Comment


                        Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                        Su fotoaparatu ir nuotraukomis viskas gerai. Tiesiog gal fotografavau ne "geruoju" laiku.
                        Su 2470 nuotraukomis ne visai gerai - šiek tiek per didelis išlaikymas gavosi, todėl nuotraukos pernelyg šviesios.
                        Beje, kadangi dažnai fotografuoji prie spaudos rūmų, rekomenduoju šią vietelę >> Čia netrukdys medžių šešėliai ir troleibusai važiuos lėtai, nes ten yra iešmas
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Škoda 14tr #1458, važiuojantis iš rezervo parke į kažkurį maršrutą.


                          Solaris trollino 15AC #1701 Vaduvos st.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Matyt Solario 1701 lempa buvo nukentėjus
                            My Flickr
                            My Trainpix

                            Comment


                              Keletas nuotraukų, kurios darytos sekmadienį:

                              Dauguma viešojo transporto maršrutų buvo pakeistos trasos. Taip, vairuotojai važiavo ten kur jiems reikėjo, bet yra didžiulis minusas - nebuvo suprogramuota kryptis arba pas Škodas nebuvo uždėta lentelių kaip per aną Danske Bank maratoną. Pvz: švieslentėje rodė tik maršrutą. Krypties net nenurodė, salone pranešinėjo visai kitas stoteles.

                              Taigi, keletas nuotraukų:

                              Solaris nr.1710, važiuojantis iš inercijos:



                              Solario vairuotojams yra patogiau: jie įsibėgėja ir paspaudžia mygtuką kuris nuleidžia srovės ėmiklius (vad. "ūsus") ir gali važiuoti įsibėgėjęs:

                              ...o iš paskos jo Škoda nr.1631:



                              Škodų vairuotojams kur kas sunkiau. Jie turi pavažiuoti iki žiedinės linijos, persimest ūsus į ją ir pavažiuoti. Paskui vėl užsimest ūsus ant normalios linijos ir važiuoti toliau.

                              Solaris nr.2711:



                              9 ir 19 maršrutams nereikia persimest ūsų.

                              Solaris nr.1703:



                              Švieslentėje galite pamatyti kaip buvo suprogramuotos Solarių švieslentės.
                              Paskutinis taisė Arelis; 2014.09.17, 19:51.
                              My Flickr
                              My Trainpix

                              Comment


                                Nu tai aišku, kad Solarių vairuotojams lengviau. Beje, 1710 užfiksuotas, kai automatiškai leidžiasi ūsai ir nusileidžia ''kabliukai''.

                                Comment


                                  Pilaiti, jis užfiksuotas kai ūsai jau buvo nuleisti. Visi Solariai taip su nuleistais kaip nuotraukoje važiavo.
                                  My Flickr
                                  My Trainpix

                                  Comment


                                    Solaris Trollino 15AC nr.2691:



                                    Škoda 14TrM nr.1664:

                                    My Flickr
                                    My Trainpix

                                    Comment


                                      Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
                                      Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?

                                      Comment


                                        Taip, yra berods 13 troleibusu, kurie buvo gauti 2007-2011 metu laikotarpyje. Ju valstybiniai numeriai yra EDF ir pan., bet ne BNA.
                                        P.S. Sorry uz nelietuviskas raides.

                                        Comment


                                          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                          Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
                                          Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?
                                          Jūs esate teisus dėl garažinių numerių valstybiniuose numeriuose. Įšimtys yra su 1666 - BNA 436 , 1555 - BNA 537, 2406 - BNA 405; 2471 - GEB 622( kuris 2012 -ųjų liepą per avariją prarado savo seną valstybinį BNA 471. Kitokius diapazonus ir skaičių neatitikimus turi troleibusai kurių trečias skaitmuo garažiniame prasideda skaičiumi 1. Tie troleibusai turi valstybinius nuo nurašytų troleibusų, numerius rezervuotus kitiems troleibusams, o taip pat ir kito raidžių diapozono numerius, kurie nieko bendro neturi su kitais troleibusais. Pavyzdžiui 1101 - BNA 601; 1112 - BNA 722; 1132 - EDF 146. Dar yra amberiai kurie yra registruoti 2011 -ųjų lapkritį. Jų valstybiniai taip pat nieko bendro neturi su garažiniais numeriais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X