Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Savivaldybės moka didžiulius pinigus už miesto stiliaus identiteto sudarymą ne tam, kad kiekvienu individualiu atveju viskas būtų atskirų specialistų sprendžiama "kaip gražiau ar smagiau kiekvienam atrodo". Turi būti numatyta darna visose srityse įvairiose įmonėse. Tai šiuo atveju, vistiek visam VVT numatė raudoną spalvą, troleibusus su papildomai gelsvu tonu dažo. Uždrausti visokie pakabukai vairuotojų kabinose ir pan., tai kaip jie gali sau leisti nenumatyti teksto naudojimo taisyklių? Skaitmeninėj erdvėj tekstas yra programuojamas, ir nėra tik primityvus pasirinkimas daryti tarpą arba nedaryti – atstumai tarp raidžių yra programuojami labai subtiliai "su labai daug vidinių žingsnių". "Pašilaičių" švieslentėj apstu laisvos erdvės abejose pusėse. Jau nekalbant, kad yra žymiai daugiau skirtumų: atstumai tarp raidžių, tarpai arba ne, skirtingi šriftai, skirtingas šriftų dydis, nevienoda diakritinių ženklų padėtis, apšvietimo spalvos, vienur kryptis – kitur gatvė, skirtinga lentelių padėtis, lentelių šriftas irgi skirtingas, pačios lentelės skiriasi, vienur yra tik švieslentės, kitur ir jos ir lentelės.

    Click image for larger version  Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1684890
    Paskutinis taisė dondc; 2018.11.26, 09:45.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
      Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
      Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 09:56.

      Comment


        Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Ipilsiu zibalo i ugni: svieslentes, kuriu nesugebama sutvarkyt Soliaris troleibusuose ar naujesnese Skoda Trm, nuo praeitos savaites pradetos naudot naujo standarto “trafaretkes”, kokios ir matomos ant Soliario auksciau Ivestas dar vienas “standartas”.
          P.S. is senu autobusu netiktu, kurie jau patvory voliojasi?

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
            Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
            A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
            1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
            2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
            3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
            4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
            5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
              Jeigu turit pakankamai transporto priemonių, gerai. O jeigu tarkim sugedo talpėsnio Solario švieslentė, tai vietoj jo išleisti į maršrutą Škodą žemagrindžiu grafiku ir piko valandomis?

              A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
              1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
              2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
              3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
              4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
              5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
              Nes vairuotojai yra žmonės, o ne robotai. Aišku būtų smagiau jei sutvarkytų ir suvienodintų. O ir pats greičiausiai puikiai žinote kodėl rašoma Titnago g., o ne Žemieji Paneriai. Ta pati problema egzistuoja su Pašilaičiais, kur yra du skirtingi Pašilaičiai. Mano nuomone geraiusiai formatas būtų švieslentės pirmoje eilutėje rašyti rajono pavadinimą storu šriftu, antroje stotelės pavadinimą paprastu. Kaip čia: http://fotobus.msk.ru/photo/882559/?vid=554434

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
                1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
                2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
                3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
                4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
                5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
                Nedaeina, ką parašiau?

                Lozana, Šveicarija, kur VT N kartų gerenis už Vilniaus, skirtingi šriftai to paties modelio VT.














                Šitą nukrypimą nuo temos reikėtų iškelti į VT maršrutų numeracijos temą.
                Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 19:00.

                Comment


                  Dar vienas naujokas Solaris.





                  Comment


                    Ir jau eksploatuojamas 1721.





                    Comment


                      Škoda 14Tr02/6 Nr.1491

                      Škoda 14Tr89/6 Nr.1556
                      ​​​​​​​
                      Škoda 14Tr13/6 Nr.1637

                      ​​​

                      Comment


                        Keletas troleibusų, atsidūrusių neįprastose šiems maršrutams vietose dėl nukreipimų apylankomis po to, kai Laisvės prospekte ant kontaktinio tinklo užvirto medis.

                        13 maršruto troleibusas posūkyje iš Pylimo į J. Basanavičiaus gatvę, pakeliui iš Pašilaičių į Žemuosius Panerius:


                        14 maršruto troleibusas ant Liubarto tilto, pakeliui į Karoliniškes:


                        16 maršruto troleibusas Pylimo gatvėje, pakeliui iš Stoties į Pašilaičius:

                        Comment


                          Vilniaus troleibusai yra bendroje su autobusais Vilniaus VT temoje.
                          Įdedu skelbimą apie ekskursiją troleibusų nuotraukų temoje

                          Gatvės gyvos 2019.12.12

                          Gruodžio 30 d. siūlome pasinaudoti reta proga pasivaikščioti po 1-ąjį troleibusų parką Antakalnyje – iš čia 1956 m. išriedėjo pirmieji Vilniaus troleibusai, iš čia jie kasdien rieda ir mūsų dienomis.

                          Po teritoriją vedžios ir įdomiausius dalykus papasakos transporto istorijos žinovas Ričardas Žičkus.

                          Data ir laikas: gruodžio 30 d., 14:00 val.
                          Susitikimo vieta: Žolyno g. 15, lauke prie vartų
                          Trukmė: apie 1:30 val.

                          —–
                          Visiems dalyviams, nepriklausomai nuo amžiaus (vaikai, pensininkai), dalyvavimas mokamas.
                          BILIETAI: https://tickets.paysera.com/lt/event...oleibusu-parka
                          https://www.gatvesgyvos.lt/naujienos...leibusu-parka/

                          Comment


                            Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	155,1 kB ID:	1782121Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	178,1 kB ID:	1782122Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	176,5 kB ID:	1782123

                            Kad VT skiltis visai nenumirtų, keletas foto iš 1TP. Foto daryta 2020-02-07. Troleibusų "gynėjų"-talibų nelaimei, troleibusai toliau atkelinėjami, atkapitalinami, niekas jų naikint nesiruošia. Nuotraukose matomas 1631
                            Paskutinis taisė Garbanius; 2020.02.11, 09:53.

                            Comment


                              Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	189,9 kB ID:	1782128Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	175,6 kB ID:	1782129Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	193,1 kB ID:	1782130Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	168,6 kB ID:	1782131Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	183,3 kB ID:	1782132Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	174,3 kB ID:	1782133

                              Dar keletas foto iš kėbulo remonto cecho:
                              Paskutinis taisė Garbanius; 2020.02.11, 09:59.

                              Comment


                                Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	178,9 kB ID:	1782135Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	202,1 kB ID:	1782136Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	165,1 kB ID:	1782137Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	180,4 kB ID:	1782138Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	185,8 kB ID:	1782139

                                Plovyklos, TA, einamojo remonto zona:
                                Paskutinis taisė Garbanius; 2020.02.11, 10:02.

                                Comment


                                  Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	186,6 kB
ID:	1782142Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	293,5 kB
ID:	1782143 Dažykla ir retai jau matomi MAZ ir Multicar

                                  Comment


                                    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	185,7 kB
ID:	1782146Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	174,4 kB
ID:	1782147Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	182,8 kB
ID:	1782148Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	253,5 kB
ID:	1782149 Keli troleibusai kieme, kurie dar važiuos... Pabaiga

                                    Comment


                                      Laikas atnaujinti galeriją...

                                      Totali moralinė degradacija reklamuoti sexshop'us. Pigus vulgarumas... Atspėkite, kas raudonas, elektrinis, bet ne troleibusas? Teisingai, vibratorius...



                                      Trys Solaris Trollino IV 12 Škoda Stoties g.



                                      Škoda 14Tr šią vasarą kur nori pagauti jau nėra taip paprasta... Pylimo g.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2024.07.28, 20:53.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Laikas atnaujinti galeriją...

                                        Totali moralinė degradacija reklamuoti sexshop'us. Pigus vulgarumas... Atspėkite, kas raudonas, elektrinis, bet ne troleibusas? Teisingai, vibratorius...
                                        Kiba nenorėtum tokiu "keliauti į malonumų Viršuliškes?"

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Laikas atnaujinti galeriją...

                                          Totali moralinė degradacija reklamuoti sexshop'us. Pigus vulgarumas... Atspėkite, kas raudonas, elektrinis, bet ne troleibusas? Teisingai, vibratorius...



                                          Trys Solaris Trollino IV 12 Škoda Stoties g.



                                          Škoda 14Tr šią vasarą kur nori pagauti jau nėra taip paprasta... Pylimo g.

                                          Būčiau nieko prieš, jei graffiti specialistai šią reklamą užpaišytų, gal bent padoriau atrodytų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X