Parašė rvr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą1719 yra 3 maršruto ir aš jį tikrai vakar mačiau 3. O čia išties 2 maršrutas.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą1565 perdažytas po Lietuvos Ryto reklamos, 2012-09-03.
Atvaizdas
2569, 2012-09-03. Maniau, kad nurašys, o čia - remontas. Gal tik perdažė, nu bet tai irgi kainuoja...
Atvaizdas
Atvaizdas
2519, 2012-09-04. O kas čia ne taip?
Atvaizdas
Fotografuota stichiškai, iš anksto nepasiruošus ir skubant. Atsiprašau už kreivumus ir asfaltą.
Comment
-
J. Basanavičiaus gatvė. 1974. A. Reklaičio nuotr., Lietuvos centrinis valstybės archyvas
http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=59563723
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
-
Pasklidus sensacingai žiniai, kad mūsų 1411 yra apsišaukėlis iš Slovakijos, savaime atsirado laiko perkratyti senų nuotraukų archyvus ir, kadangi radau daugiau negu ieškojau, tai dabar galiu pasiūlyti šiai istorijai epilogą.
Neįtikėtina, bet pavyko rasti tikrojo/pirmojo 1411 nuotrauką iš (turbūt) 1986-ųjų. Modelio prasme anų laikų 1411 niekuo nesiskirė nuo tuo pačiu metu fotografuotų 1412, 2415 ir t.t. Akivaizdžiai viena ir ta pati partija.
(C)Aare Olander
O štai šioje nuotraukoje, darytoje 1999m., jau yra mūsų dienų 1411, deja, neturintis nieko bendro su aukščiau pavaizduotu 1411 (bendras tik numeris ). Iš tiesų dabar žiūrint į šitą nuotrauką, tai net šviečia, koks jis vis dėlto buvo panašus į anuometinius slovakus ir koks nepanašus į savo tariamus brolius 2410 ar 1412.
(C)Wojciech Glass
1995m. buvo išties įdomūs metai Vilniaus Troleibusų gyvenime. Tais metais turėjo atvykti paskutinės 3 panaudotos Škodos iš Prešovo, iš kurių vienos aš čia forume prieš kokius metus garsiai pasigedau. Tąkart priėjau išvados, kad ta trečioji Škoda buvo pernelyg nudėvėta ir tikriausiai sunaudota kaip donoras. (Niekuo nuostabaus prisiminus Graf&Stift istoriją.) Bet buvo pamirštas kitas faktas, kad tais pačiais 1995m. į Vilnių atkeliavo naujutėlių 14Tr13/6 modifikacijos partija. Išeina taip, kad du iš tų slovakų buvo suspėta paruošti ir jie išvažiavo į gatves kaip 2583 ir 2584, o trečiojo nespėta, atvyko naujų troleibusų partija, visi užsiėmė naujaisiais troleibusais, o šitą pamiršo. Prisiminė, kai aniems jau buvo išdalinti numeriai (pradedant 1585) ir jie paleisti į gatves. Kadangi numeris 585 jau buvo užimtas, o kažkas parke vis tiek sveiko proto suprato, kad nevalia maišyti seną troleibusą su naujais, taigi teko šitą nelaimėlį krikštyti jau atsilaisvinusiu senesnės Škodos numeriu. Ir tas numeris beveik garantuotai buvo 411. Tiesiog tobulai užkastas šunelis. Net kiečiausi užsienio fanai nesuuostė. Visa laimė, kad dabartinis 1411 nebuvo anksti nurašytas, kaip pavyzdžiui 2583 ir 2584, tada jau tikrai šitas kriminalas būtų nuneštas į kapus ir jo niekada nebūtume atkapstę.Paskutinis taisė rufas...tr; 2012.11.20, 18:12.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
Neįtikėtina, bet pavyko rasti tikrojo/pirmojo 1411 nuotrauką iš (turbūt) 1993-ųjų.
Atvaizdas
(C)Aare Olander
Comment
Comment