Tokiom neprižiūrėtom griuvenom mėgausitės dar ilgus metus.
Nesimegausim,nes VVT troleibusai nors ir seni,bet priziurimi,nuolat atnaujinami,kapitaliskai remontuojami.
Itariu tai yra rezervine masina,dar nemacius kapitalinio remonto.
Kai dabar pas 1638 vėl galinio tilto problemos tai 10 maršrute galima prisižiūrėti visokių griuvenu. 1638 jau beveik trečias mėnuo kaip dingo iš linijos.
Nesimegausim,nes VVT troleibusai nors ir seni,bet priziurimi,nuolat atnaujinami,kapitaliskai remontuojami.
Itariu tai yra rezervine masina,dar nemacius kapitalinio remonto.
Tokių kaip 1449 galiu išvardinti visą sąrašą.
Man kyla įtarimas, kad prižiūrimi, nuolat atnaujinami ir kapitališkai remontuojami tik turintys pastovius vairuotojus troleibusai. Rezervai, tokie kaip 1449 laikomi neprivilegijuotais ir yra palikti visiškam ignore. Įdomumo dėlei reiktų palyginti troleibuso dirbančiam pastoviam maršrute ir rezervo defektų knygas. Pastarojo turbūt perpus plonesnė.
Apskritai, apsisprendęs nepirkti naujų troleibusų parkas pastatė save į aklavietę. Remontuoti tokių senienų jau nebeapsimoka, nes gaunasi vos ne iš naujo pastatyti troleibusą, bet nurašyti irgi neišeina, nes tuoj nebebus, ką leisti į gatvę. Taigi ir bus taip, kad truputį palopys šonus, paterlios šiaip ką nors ir marš į liniją. Ir važiuos taip, kol nenupirks naujų, arba kol neįlūš grindys.
Comment