Dėkui už atsakymą. Atsargiai vedu šiokias tokias paraleles su KLAP'o prailgintais miesto autobusais. Nėra tokio, kuris visad dirbtų pertraukiamu grafiku. Vis tik prailginta mašina - tai darbo arkliukas, kurio nuo 10 val ryto iki 16 val po pietų neapsimoka laikyt stovinčio be darbo. O kuo motyvuojamas būtent šio troleibuso priskyrimas tik pertraukiamiems grafikams?
Turejai mintyse argumentuojamas?Na,tesiog nėra kam ne piko metu varyti tuščiu troleibusų.Atstovas jie vykdo parkuose.
Visi 4 turimi ilgi troleibusai dirba tik pertraukiamais grafikais ir tik 16 maršrutu. Kodėl netgi piko metu jie nėra išnaudojami tinkamai (t.y. tolygus intervalų paskirstymas, o ne važiavimas krūvoje, kai per 20 min. pravažiuoja visi 3, o už 30 min. dar vienas.
Jau tie mikroskopiniai maršruto numeriai kaip nervuoja. Neįmanoma normaliai įžiūrėti iš galo koks troleibuso numeris. Apie tai visiškai nepagalvota...
Anksčiau buvo trafaretai gale pastatyti, lygiai tokie patys kaip ir priekyje, bet juos nuemė visai, nes yra tokių ilgapirščių, kurie mėgsta pakeisti "iki 1-ojo arba 2-ojo parko" Tik nežinau kokiais metais trafaretai gale jau dingo. Gal rufas...tr arba Mettal žinos.
Anksčiau buvo trafaretai gale pastatyti, lygiai tokie patys kaip ir priekyje, bet juos nuemė visai, nes yra tokių ilgapirščių, kurie mėgsta pakeisti "iki 1-ojo arba 2-ojo parko" Tik nežinau kokiais metais trafaretai gale jau dingo. Gal rufas...tr arba Mettal žinos.
Na taip, yra tų ilgapirščių, kuriem reikia ką nors blogo padaryti. Bet manau dėl tokių neturėtų nukentėti VT besinaudojantys keleiviai. Net jaunam neįmanoma "prižlibinti" tokius skaičius, o tai ką jau kalbėti apie vyresnio amžiaus žmones.
Yra daug sprendimo būdų, kad nenukentėtų keleiviai. Reikia kabinti užrašą dešiniajame viršutiniame kampe, ir kaip nors jį pritvirtinti, kad pašaliniai negalėtų prieiti.
Antras būdas, daryti dvi atskiras korteles, t.y. maršruto nr. ir "iki trol. parkų". Vairuotojas pakeis kai jam reikės. Šitaip yra Panevėžyje, kiekvienas gali tiesiog persisverti ir paimti maršruto numerį ir daryti su juo ką nori. Tačiau nieko panašaus nevyksta. Nemanau, kad Vilnius kažkuo kitoks.
Jau tie mikroskopiniai maršruto numeriai kaip nervuoja. Neįmanoma normaliai įžiūrėti iš galo koks troleibuso numeris. Apie tai visiškai nepagalvota...
Juk dar visai neseniai tie numeriai gale viršuje būdavo normalesnio dydžio (pavyzdys). Kai kurie net į aukštį vos tilpdavo, tačiau įžiūrėti būdavo lengviau.
O dabar kažkas sugalvojo naują "dizainą" ir kad būtinai numeris būtų kvardatėlyje... Tik apie tai, kad beveik nesimato, nepagalvojo
O Vilnius vis dar gaudinėja naujus Solaris'us ar jau viskas pristatyta ir daugiau neužsisakinės, negalėtu kas nors pakomentuot?
Užsakymas 45 troleibusu pirkimui jau seniai įvykdytas, visi 45 Solaris markės troleibusai važinėja mieste. Dabar skelbė antra konkursą, kuriame pirks 13 troleibusų, jame dalyvavo "MAZ-Eton" markės troleibusai ir "Solaris", laimėjo "Solarris", nes "MAZ" laikų nepateikė dokumentacijos, bet "Solaris" už 13 troleibusų pasiūlė didesnę sumą negu savivaldybė duoda, kuo baigėsi tas konkursas aš deja nežinau.
Aš nespėliosiu, turiu tam tikrus faktus kas dalyvavo ir kas pirmavo, bet apie tuos kas laimėjo neturiu duomenų, gal buvo paskelbtas iš naujo arba susitarė su "Solaris bus and coach" dėl kainos šito nežinau, neklausiau seniai. Viskas bus oficialiai paskelbta ateity.
Comment