Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O kaip gi dirba dujinių vairuotojai, arba troleibusų vairuotojai, kurie per karščius dabar atidaro kabinos duris ir pas juos vos ne užeiti galima į kabiną. Jeigu pas mus Bogdan nupirktų, tai ko gero kabiną užsakytų sumažintą ir nestiklinę. Kas liečia užklijavimą, tai Autrolio vairuotojai būtent tokie. Nepamiršk, kad pas mus tvarka girežtesnė, jei tai liečia troleibuso "tiuningą", ne taip, kaip Kaune. Rodei gi nuotrauką, kur salono grindys lyg pelkė, o priekyje prie kabinos visokie užtiesalai, lipdukai ir kitoks "tiuningas".
    Nera ten taip blogai.. O tas autobusas,kur foto,jau seniausiai stock..

    Comment


      Na ką, kadangi nevažinėjau nei Vitovt'u nei Bogdanu tai nusprendžiau tai padaryti šiandien. Nors nuotraukų Bogdano jau turim, bet noriu ir aš įkelti savo padarytas Mettal pasakojo apie piktą gamyklos atstovą, man tokio neteko sutrikt Dėl kokybės nepykit, mano muilinė daug "navarotų" neturi O mano padarytas išvadas apie troleibusus, rasit po nuotraukomis
      Pradėsiu, kaip ir Mettal, nuo Antakalnio žiedo.

      Antakalnio g.

      Gerosios Vilties st., Savanoriu pr.

      Viduje vietų neperdaugiausiai...

      Gamyklinė lentelė

      Salonas

      Man asmeniškai labai patiko, kad stogalngio atidarimo rankena tokia didelė

      Čia norėjau parodyt, kad man nepatiko tas išsikišimas ant dugno

      Tokiu mygtukų, yra prie kiekvienos viengubos sėdynės

      Na ir pabaigai, vairuotojo kabina


      Išvados: visų pirma nepykit, kad tiek daug nuotraukų, labai sunku buvo atsirinkt kurias dėti, o kurių ne ;D Dar palyginimui turiu Vitov'to nuotraukų, bet jos tegu palaukia rytdienos, perdaug sakau šiandienai
      Bogdanas tylus, kaip ir minėjo Mettal tai orlaidės didelės ir puikiai vėdina. Apsukau visą ratą ir nesinorėjo išlipti, tiesiog nuostabus troleibusas Visa kelią klausiausi durų užsidarymo sirenų garso ir vairuotojo klausomo M-1 Plius nors ir negarsiai, bet buvo girdima visame troleibuse. Minusai būtų tik labai smulkūs, todėl nebevardinsiu. Nebežinau ką dar pakomentuot, viską jau išvardijo Mettal, tai nebekartosiu to pačio. Taigi tiesiog pasiūlysiu visiems būtinai išbandyt Bogdaną, nes jis Vilniuje bus tik 10 dienų

      Comment


        O "Bogdan'as" yra ukrainiečių gamybos?

        Comment


          Šaunios foto. P.S. mano fotoaparatas ta pati muilinė, taigi tavo nuotraukos tikrai geros .
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
            Bogdanas tylus, kaip ir minėjo Mettal tai orlaidės didelės ir puikiai vėdina. Apsukau visą ratą ir nesinorėjo išlipti, tiesiog nuostabus troleibusas

            Prie tokiu karstu dienu kaip sia savaite tokiu orlaidziu aiskiai neuztenka, net jei is viso pas ji atsidarytu langai-tai nebutu pliusas. Troleibusas be kondicionieriaus-tai jau praeito desimtmecio technika ir tokios vilniui nereiketu.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Prie tokiu karstu dienu kaip sia savaite tokiu orlaidziu aiskiai neuztenka, net jei is viso pas ji atsidarytu langai-tai nebutu pliusas. Troleibusas be kondicionieriaus-tai jau praeito desimtmecio technika ir tokios vilniui nereiketu.
              Nu bet važiuojant Bogdanu jos visai neblogai traukė orą ir visai įmanoma važiuot buvo, kai įlipau į Vitovt'ą pas vairuotoją termometras salone rodė +40°C, tai žinok linksma nebuvo

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Prie tokiu karstu dienu kaip sia savaite tokiu orlaidziu aiskiai neuztenka, net jei is viso pas ji atsidarytu langai-tai nebutu pliusas. Troleibusas be kondicionieriaus-tai jau praeito desimtmecio technika ir tokios vilniui nereiketu.
                Kas iš tų kondicionierių, jei mūsiškiai nesugeba jų eksploatuoti. Kol nauji, tai dar veikė. O dabar veikia vos vienas kitas. Dar blogiau. Troleibusai važinėja su neveikiančiais kondicionieriais, o langai uždaryti ir užrakinti. Su mūsiška transporto priemonių priežiūros politika kondicionieriai nereikalingi. Geriau visi langai su 1/2 dydžio fortkėmis ir liukai stoge. Šiauliuose tai iš viso košmaras - autobusai iš Skandinavijos ir 99 proc. autobusų langai be fortkių ir su stiklo paketais.

                Comment


                  Vilnius

                  Taigi antra dalis, tik čia jau troleibusai. Taip pat "murziai"







                  www.autobusas.4l.lt +
                  www.facebook.com/Autobusas4l

                  Comment


                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                    O "Bogdan'as" yra ukrainiečių gamybos?
                    Taip.

                    Comment


                      O negeriau būtų kiek didesnė versija to Bogdan'o? Panašaus dydžio į Solarį:

                      http://www.youtube.com/watch?v=InvAv0jPjpg
                      Paskutinis taisė Lettered; 2010.08.15, 22:35.
                      Flickr

                      Comment


                        Bogdan

                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        O negeriau būtų kiek didesnė versija to Bogdan'o? Panašaus dydžio į Solarį:

                        http://www.youtube.com/watch?v=InvAv0jPjpg
                        Va aš irgi būtent apie kitokios talpos troleibusus pagalvojau. Ypač apie Bogdan T801 pagalvojau. Tikrai būtu talpesnis kaip Solaris, na aišku 15m troleibusai yra mažiau manevringi, bet tai nėra svarbu. Į 16 ir 19 maršrutą tai dar galiu pasiūlyti paleisti Bogdan T901, kai tik juos pradės gaminti. Na šiaip vienas jau pagamintas, bet dar negirdėjau, kad kur būtu bandomas . Tai dviguba T701 versija. Na o jeigu jau atsirastų koks maršrutas kur labai mažai keleivių, arba koks naktinis, tai siūlau Bogdan T501 arba T601. Šie man atrodo yra vieninteliai 10m ilgio troleibusai pasaulyje, juos jau galima ir prie midi troleibusų klasės priskirti . Ką dar galiu pasakyti, tai Bogdan T701 yra Laz E183 kopija, o Bogdan T901 - Laz E301 kopija. Taip yra todėl, kad pas juos yra Laz korpusas. Tie Bogdan yra nuo midi klasės iki prailgintų klasės .
                        Beje, gal kas jau žinote, kas į Vilnių atvyks po Bogdan T701?
                        Bogdan T501: http://71.img.v4.skyrock.net/716/tro...20881451_1.jpg
                        Bogdan T601: http://lpe.at.ua/files/t601_1.jpg
                        Bogdan T901: http://ac.ua/images/stories//komauto09/Bogdan6.jpg

                        Comment


                          Parašė redlynx Rodyti pranešimą
                          Va aš irgi būtent apie kitokios talpos troleibusus pagalvojau. Ypač apie Bogdan T801 pagalvojau. Tikrai būtu talpesnis kaip Solaris, na aišku 15m troleibusai yra mažiau manevringi, bet tai nėra svarbu. Į 16 ir 19 maršrutą tai dar galiu pasiūlyti paleisti Bogdan T901, kai tik juos pradės gaminti.
                          Bogdan T901: http://ac.ua/images/stories//komauto09/Bogdan6.jpg
                          Na jo 19-ui maršrutui reikėtu manau ilgo troleibuso kad ir 15Tr koki viena perkelti iš 16-o i 19-a ten tikrai kaip ir toi pačioi šilo gatves posukiui i Antakalnio gatvė butu vietos jam pasukti. Beje Redlynx Troleibuso Bogdan T901 niekuom nesiskiria durys nuo Škoda 15Tr ir visai gražus tas troleibusas.

                          Comment


                            Tai kaip ir žadėjau šiandien įdedu Vitov'to foto.
                            Išorė, nu apie dizainą jau nebepliurpsiu

                            Nepykit, kad nuotrauką tokia išsiliejusi

                            Salonas


                            "Pagražintos" sėdynės

                            Gamyklinė lentelė

                            Vairuotojo kabina


                            Tai vat, ryte pavažinėjus Bogdanu ir per pietus ilipus į Vitovt'ą negalėjau susilaikyt nesišypsojęs
                            Ūžia, barška, +40°C, orlaidės vėjo netraukia, salone purvina, apipaišyta, na vienu žodžiu nieko gero, o visos Vitov'to problemos jau anksčiau buvo išvardintos Beje ačiū maloniam troleibuso vairuotojui, kuris leido pafotografuot ir pats apie Vitovt'ą ne pačiu geriausiu žodžiu atsiliepė

                            Comment


                              Na nuotraukos tai neblogos bet tie jau "Lietuviai" kad tik kažka sulaužyt, apipaišyt, apgadint. Niekaip nesuprantu šitų dalykų. Trūksta žodžiu........

                              Comment


                                Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                Na nuotraukos tai neblogos bet tie jau "Lietuviai" kad tik kažka sulaužyt, apipaišyt, apgadint. Niekaip nesuprantu šitų dalykų. Trūksta žodžiu........
                                Beje čia įdėjau tik vieną iš trijų "pagražinimų" troleibuse...

                                Comment


                                  O šeip aš manau reikėtu paleisti nuo rudenio 19-u maršrutu ilga Škoda 15Tr nes tikrai net Soliaris perpildytas buna. Ir vietos butu ten kur posukiu daryt. Pavyzdžiui jau minejau tokia kaip Šilo ir Antakalnio gatvių sankryža. Tikrai praverstu ten ilgas 19.
                                  Paskutinis taisė 1132; 2010.08.23, 11:57.

                                  Comment


                                    Šiandien (2010-08-16) Vitovtas buvo pastebėtas prie Šilo st., maždaug 13:20 , kursuojantis 19 maršrutu.

                                    Comment


                                      O kaip manot, ar reikėtų Škoda 15Tr paleisti 19-u maršrutu?

                                      Comment


                                        manyk nemanes, niekas nekeis jei kazkieno fantazijuose ir svajonese 15Tr "yra" 19 DDD
                                        Paskutinis taisė OneMillion; 2010.08.16, 17:38.

                                        Comment


                                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                          manyk nemanes, niekas nekeis jei kazkieno fantazijuose ir svajonese 15Tr "yra" 19 DDD
                                          Būtent, maža, kas mum atrodo gerai, "Vilniaus troleibusų" mūsų pasvaičiojimai vistiek juk nepasiekia

                                          Comment

                                          Working...
                                          X