Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilnių puola bandomieji autobusai ir troleibusai . Jau dabar ko gero rekordas - 4 bandomosios mašinos per mėnesį ir net 3 vienu metu!

    Vakarykštė nuotrauka - BKM 19 maršrutu Nemenčinės pl.



    Desertas - Bogdan-T70115 Žolyno g.





    Na ir negaliu susilaikyti neįdėjęs čia Irisbus, nors pagal temą jis čia neturėtų būti. Tiesiog įdomus momentas, kai visi 3 kartu

    Paskutinis taisė digital; Vakar, 18:06. Priežastis: atkurtos nuotr.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Na nuotraukos tiesiog super o ypač to Bogdan-T70115 troleibuso nuotrauka nereali. Tik vat klausymas yra kodel visus bandomus troleibusus i 4 maršruta siunčia.?

      Comment


        Tai kaip tik Bogdan pačios prasčiausios - išplaukęs priekis (matosi pagal valst. numerį), o iš galo tai pusiau prieš saulę. Šiaip labai gerai, kad į 4 maršrutą - ten bent yra kur fotografuoti, ne taip kaip 2 (tik Saulėtekyje arba stotyje).
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          2-as parkas neims šito troleibuso?

          Comment


            /\ Jei Bogdanas paskui kursuos tais maršrutais, kuriuos aptarnauja 2 parkas, tai savaime aišku, kad ims.

            Comment


              Susipažinkim iš arčiau: Bogdan T701.15, garažinis nr. (1)138
              Antakalnio žiedas


              A. Goštauto g. / Vilniaus g.


              Vėl Antakalnio žiedas




              Salonas




              Tokias sėdynes ne visi mėgstam, bet, ko gero, jas įrengti teko dėl vietos elektros įrangai trūkumo.


              Mano įspūdžiai labai teigiami. Pakaba kaip pas Soliarį, net gal geresnė. Per mūsų duobes važiuoja labai sklandžiai ir tyliai. Kai troleibusas stovi, jame praktiškai nesigirdi jokių įrangos garsų. Ne veltui jame sumontuota čekiška (ar kieno-tai) elektros įranga Cegelec. Per karščius jame nėra taip karšta. Nors jis neturi kondicionieriaus salone (yra tik vairuotojo kabinoje, kuri praktiškai visa stiklinė) - viską gelbsti didžiulės orlaidės. Labai neįprastas, bet vis gi geras durų uždarymo signalas. Mini policijos sirena . Nepaisant to, garsas ausiai malonesnis, nei pas Solaris. Pralinksmino mane tai, kad vairuotojas įjungė radiją ir muzika grojo pro informatorių garsiakalbius (stotelių juk vis tiek nepranešinėjo ). Neapsieita ir be trūkumų - durys atsidaro ir užsidaro labai lėtai. Be to, perspėju visus, kas norės prieiti prie vairuotojo ir pafotografuoti iš vidaus - jame visąlaik važinėja gamyklos atstovas (čia supraskit kaip priedą prie troleibuso) ir iš ukrainiečių atsiliepimų jis nėra labai malonus, kai kalba eina apie vidaus fotografavimą. Jį galima labai lengvai atpažinti - plikas, akiniuotas ir piktos išvaizdos .
              Paskutinis taisė digital; Vakar, 18:10. Priežastis: atkurtos nuotraukos
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                tai jis pas save ukrainoje eisma tegul reguliuojaDD mettal buk drasesnis ir padaryk tvarka salone mes su tavimiDD o siaip salonas man visiskai patiko ir skaidri kabina, kuri jei toki troleibusa nupirktu, butu uzklijuota visokiais rakandais kaip pas mus megsta kaikurie asocialisenio mastymo ir pasiilge sovietu laiku vairuotojai
                Paskutinis taisė OneMillion; 2010.08.15, 09:06.

                Comment


                  Hmm man nekokia įdėja skaidrios kabinos vairuotojo, važiuojant vakare vairuotojas nelabai matys kelio jei salone bus įjungtas apšvietimas. Dingsta privati vairuotojo vieta. O ir dirbti nėra labai malonu, kai tau į nugarą spokso koks dvidešimt žmonių. Aš taip dirbti tikrai negalėčiau .

                  Comment


                    O kaip gi dirba dujinių vairuotojai, arba troleibusų vairuotojai, kurie per karščius dabar atidaro kabinos duris ir pas juos vos ne užeiti galima į kabiną. Jeigu pas mus Bogdan nupirktų, tai ko gero kabiną užsakytų sumažintą ir nestiklinę. Kas liečia užklijavimą, tai Autrolio vairuotojai būtent tokie. Nepamiršk, kad pas mus tvarka girežtesnė, jei tai liečia troleibuso "tiuningą", ne taip, kaip Kaune. Rodei gi nuotrauką, kur salono grindys lyg pelkė, o priekyje prie kabinos visokie užtiesalai, lipdukai ir kitoks "tiuningas".
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      O kaip gi dirba dujinių vairuotojai, arba troleibusų vairuotojai, kurie per karščius dabar atidaro kabinos duris ir pas juos vos ne užeiti galima į kabiną. Jeigu pas mus Bogdan nupirktų, tai ko gero kabiną užsakytų sumažintą ir nestiklinę. Kas liečia užklijavimą, tai Autrolio vairuotojai būtent tokie. Nepamiršk, kad pas mus tvarka girežtesnė, jei tai liečia troleibuso "tiuningą", ne taip, kaip Kaune. Rodei gi nuotrauką, kur salono grindys lyg pelkė, o priekyje prie kabinos visokie užtiesalai, lipdukai ir kitoks "tiuningas".
                      Nera ten taip blogai.. O tas autobusas,kur foto,jau seniausiai stock..

                      Comment


                        Na ką, kadangi nevažinėjau nei Vitovt'u nei Bogdanu tai nusprendžiau tai padaryti šiandien. Nors nuotraukų Bogdano jau turim, bet noriu ir aš įkelti savo padarytas Mettal pasakojo apie piktą gamyklos atstovą, man tokio neteko sutrikt Dėl kokybės nepykit, mano muilinė daug "navarotų" neturi O mano padarytas išvadas apie troleibusus, rasit po nuotraukomis
                        Pradėsiu, kaip ir Mettal, nuo Antakalnio žiedo.

                        Antakalnio g.

                        Gerosios Vilties st., Savanoriu pr.

                        Viduje vietų neperdaugiausiai...

                        Gamyklinė lentelė

                        Salonas

                        Man asmeniškai labai patiko, kad stogalngio atidarimo rankena tokia didelė

                        Čia norėjau parodyt, kad man nepatiko tas išsikišimas ant dugno

                        Tokiu mygtukų, yra prie kiekvienos viengubos sėdynės

                        Na ir pabaigai, vairuotojo kabina


                        Išvados: visų pirma nepykit, kad tiek daug nuotraukų, labai sunku buvo atsirinkt kurias dėti, o kurių ne ;D Dar palyginimui turiu Vitov'to nuotraukų, bet jos tegu palaukia rytdienos, perdaug sakau šiandienai
                        Bogdanas tylus, kaip ir minėjo Mettal tai orlaidės didelės ir puikiai vėdina. Apsukau visą ratą ir nesinorėjo išlipti, tiesiog nuostabus troleibusas Visa kelią klausiausi durų užsidarymo sirenų garso ir vairuotojo klausomo M-1 Plius nors ir negarsiai, bet buvo girdima visame troleibuse. Minusai būtų tik labai smulkūs, todėl nebevardinsiu. Nebežinau ką dar pakomentuot, viską jau išvardijo Mettal, tai nebekartosiu to pačio. Taigi tiesiog pasiūlysiu visiems būtinai išbandyt Bogdaną, nes jis Vilniuje bus tik 10 dienų

                        Comment


                          O "Bogdan'as" yra ukrainiečių gamybos?

                          Comment


                            Šaunios foto. P.S. mano fotoaparatas ta pati muilinė, taigi tavo nuotraukos tikrai geros .
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                              Bogdanas tylus, kaip ir minėjo Mettal tai orlaidės didelės ir puikiai vėdina. Apsukau visą ratą ir nesinorėjo išlipti, tiesiog nuostabus troleibusas

                              Prie tokiu karstu dienu kaip sia savaite tokiu orlaidziu aiskiai neuztenka, net jei is viso pas ji atsidarytu langai-tai nebutu pliusas. Troleibusas be kondicionieriaus-tai jau praeito desimtmecio technika ir tokios vilniui nereiketu.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Prie tokiu karstu dienu kaip sia savaite tokiu orlaidziu aiskiai neuztenka, net jei is viso pas ji atsidarytu langai-tai nebutu pliusas. Troleibusas be kondicionieriaus-tai jau praeito desimtmecio technika ir tokios vilniui nereiketu.
                                Nu bet važiuojant Bogdanu jos visai neblogai traukė orą ir visai įmanoma važiuot buvo, kai įlipau į Vitovt'ą pas vairuotoją termometras salone rodė +40°C, tai žinok linksma nebuvo

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Prie tokiu karstu dienu kaip sia savaite tokiu orlaidziu aiskiai neuztenka, net jei is viso pas ji atsidarytu langai-tai nebutu pliusas. Troleibusas be kondicionieriaus-tai jau praeito desimtmecio technika ir tokios vilniui nereiketu.
                                  Kas iš tų kondicionierių, jei mūsiškiai nesugeba jų eksploatuoti. Kol nauji, tai dar veikė. O dabar veikia vos vienas kitas. Dar blogiau. Troleibusai važinėja su neveikiančiais kondicionieriais, o langai uždaryti ir užrakinti. Su mūsiška transporto priemonių priežiūros politika kondicionieriai nereikalingi. Geriau visi langai su 1/2 dydžio fortkėmis ir liukai stoge. Šiauliuose tai iš viso košmaras - autobusai iš Skandinavijos ir 99 proc. autobusų langai be fortkių ir su stiklo paketais.

                                  Comment


                                    Vilnius

                                    Taigi antra dalis, tik čia jau troleibusai. Taip pat "murziai"







                                    www.autobusas.4l.lt +
                                    www.facebook.com/Autobusas4l

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                      O "Bogdan'as" yra ukrainiečių gamybos?
                                      Taip.

                                      Comment


                                        O negeriau būtų kiek didesnė versija to Bogdan'o? Panašaus dydžio į Solarį:

                                        http://www.youtube.com/watch?v=InvAv0jPjpg
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2010.08.15, 22:35.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Bogdan

                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          O negeriau būtų kiek didesnė versija to Bogdan'o? Panašaus dydžio į Solarį:

                                          http://www.youtube.com/watch?v=InvAv0jPjpg
                                          Va aš irgi būtent apie kitokios talpos troleibusus pagalvojau. Ypač apie Bogdan T801 pagalvojau. Tikrai būtu talpesnis kaip Solaris, na aišku 15m troleibusai yra mažiau manevringi, bet tai nėra svarbu. Į 16 ir 19 maršrutą tai dar galiu pasiūlyti paleisti Bogdan T901, kai tik juos pradės gaminti. Na šiaip vienas jau pagamintas, bet dar negirdėjau, kad kur būtu bandomas . Tai dviguba T701 versija. Na o jeigu jau atsirastų koks maršrutas kur labai mažai keleivių, arba koks naktinis, tai siūlau Bogdan T501 arba T601. Šie man atrodo yra vieninteliai 10m ilgio troleibusai pasaulyje, juos jau galima ir prie midi troleibusų klasės priskirti . Ką dar galiu pasakyti, tai Bogdan T701 yra Laz E183 kopija, o Bogdan T901 - Laz E301 kopija. Taip yra todėl, kad pas juos yra Laz korpusas. Tie Bogdan yra nuo midi klasės iki prailgintų klasės .
                                          Beje, gal kas jau žinote, kas į Vilnių atvyks po Bogdan T701?
                                          Bogdan T501: http://71.img.v4.skyrock.net/716/tro...20881451_1.jpg
                                          Bogdan T601: http://lpe.at.ua/files/t601_1.jpg
                                          Bogdan T901: http://ac.ua/images/stories//komauto09/Bogdan6.jpg

                                          Comment

                                          Working...
                                          X