Aš manau, kad jie kaip ir visi 15Tr vasarai stovi parke, o išvažiuos tik rudenį, nors gali būti ir kitokių versijų, pvz. gal jie remonto laukia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Solaris Trollino 15AC 2688
1675
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
-
-
Na va pagaliau kažkas geresnio. Tikiuosi jisai geresnis bus nei vytautas ;D beje aš tuo vytautu ne karto nesu dar važiaves kažkaip ir nelabai noras yra jo ieškoti ;D na jei papuls netyčia tai pavažiuosiu, bet vat bogdan troleibusa reikes tikrai pagaudyt nes manau jis yra geras troleibusas ir geresnis nei vytautas. P.S. atsiprašau jei ka ne taip parašiau, nelabai dar nusimanau apie tuos troleibusus bet domiuosiPaskutinis taisė 1132; 2010.08.13, 13:09.
Comment
-
Vilnių puola bandomieji autobusai ir troleibusai . Jau dabar ko gero rekordas - 4 bandomosios mašinos per mėnesį ir net 3 vienu metu!
Vakarykštė nuotrauka - BKM 19 maršrutu Nemenčinės pl.
Desertas - Bogdan-T70115 Žolyno g.
Na ir negaliu susilaikyti neįdėjęs čia Irisbus, nors pagal temą jis čia neturėtų būti. Tiesiog įdomus momentas, kai visi 3 kartu
Comment
-
Susipažinkim iš arčiau: Bogdan T701.15, garažinis nr. (1)138
Antakalnio žiedas
A. Goštauto g. / Vilniaus g.
Vėl Antakalnio žiedas
Salonas
Tokias sėdynes ne visi mėgstam, bet, ko gero, jas įrengti teko dėl vietos elektros įrangai trūkumo.
Mano įspūdžiai labai teigiami. Pakaba kaip pas Soliarį, net gal geresnė. Per mūsų duobes važiuoja labai sklandžiai ir tyliai. Kai troleibusas stovi, jame praktiškai nesigirdi jokių įrangos garsų. Ne veltui jame sumontuota čekiška (ar kieno-tai) elektros įranga Cegelec. Per karščius jame nėra taip karšta. Nors jis neturi kondicionieriaus salone (yra tik vairuotojo kabinoje, kuri praktiškai visa stiklinė) - viską gelbsti didžiulės orlaidės. Labai neįprastas, bet vis gi geras durų uždarymo signalas. Mini policijos sirena . Nepaisant to, garsas ausiai malonesnis, nei pas Solaris. Pralinksmino mane tai, kad vairuotojas įjungė radiją ir muzika grojo pro informatorių garsiakalbius (stotelių juk vis tiek nepranešinėjo ). Neapsieita ir be trūkumų - durys atsidaro ir užsidaro labai lėtai. Be to, perspėju visus, kas norės prieiti prie vairuotojo ir pafotografuoti iš vidaus - jame visąlaik važinėja gamyklos atstovas (čia supraskit kaip priedą prie troleibuso) ir iš ukrainiečių atsiliepimų jis nėra labai malonus, kai kalba eina apie vidaus fotografavimą. Jį galima labai lengvai atpažinti - plikas, akiniuotas ir piktos išvaizdos .Paskutinis taisė Mettal; 2010.08.14, 17:47.
Comment
-
tai jis pas save ukrainoje eisma tegul reguliuojaDD mettal buk drasesnis ir padaryk tvarka salone mes su tavimiDD o siaip salonas man visiskai patiko ir skaidri kabina, kuri jei toki troleibusa nupirktu, butu uzklijuota visokiais rakandais kaip pas mus megsta kaikurie asocialisenio mastymo ir pasiilge sovietu laiku vairuotojaiPaskutinis taisė OneMillion; 2010.08.15, 09:06.
Comment
-
O kaip gi dirba dujinių vairuotojai, arba troleibusų vairuotojai, kurie per karščius dabar atidaro kabinos duris ir pas juos vos ne užeiti galima į kabiną. Jeigu pas mus Bogdan nupirktų, tai ko gero kabiną užsakytų sumažintą ir nestiklinę. Kas liečia užklijavimą, tai Autrolio vairuotojai būtent tokie. Nepamiršk, kad pas mus tvarka girežtesnė, jei tai liečia troleibuso "tiuningą", ne taip, kaip Kaune. Rodei gi nuotrauką, kur salono grindys lyg pelkė, o priekyje prie kabinos visokie užtiesalai, lipdukai ir kitoks "tiuningas".
Comment
Comment