Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts





    Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

    Comment


      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
      Atvaizdas


      Atvaizdas


      Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
      Šonai ir galas nieko, bet priekis tai baisus, geriau atrodė autobusai 1939 m., bet to tas priekinis ratas prieš duris išduoda sovietinę kryptį
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Dar nuotrauka
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Bkm

          Denisai tavo nuotraukos labai geros ;]

          Comment


            Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
            Šonai ir galas nieko, bet priekis tai baisus, geriau atrodė autobusai 1939 m., bet to tas priekinis ratas prieš duris išduoda sovietinę kryptį
            Ratas išduoda vyravusią tendenciją 50-70 metais. Tereiki tik pažvelgti į tų metų kad ir Ikarusus ar netgi Volvo bei Scania 70-ųjų ar 80-ųjų pradžios autobusus ant sunkvežimio važiuokės. Pastarųjų dar yra kai kuriuose Lietuvos AP.

            Comment


              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą

              Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
              Mačiau ir aš vakar gatvėje. Tiesiog didelis nesusipratimas ir tiek. Pavažinės iki vasaros galo ir visi apie jį pamirš.

              Comment


                Sutikau ir aš jį vakar, tikrai keistai atrodo ir gana nedidelis lyginant su Solariais. Tikrai daug geriau 2 Solariai nei 3 Vytautai, jei tiek pat paveža keleivių ir kainuoja.



                Flickr

                Comment


                  Žiūriu, jau paruoštas įlaipinimui pro priekines duris - yra atitinkami lipdukai. Tik be bobelės kontrolierės neišsivers.

                  Comment


                    Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    O čia dar įdomiau - kodėl tos durelės gale pravertos? Kiek suprantu, ten variklis - ar jau perkaitinėja ir reikia vėdintis...?

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                      Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?



                      O čia dar įdomiau - kodėl tos durelės gale pravertos? Kiek suprantu, ten variklis - ar jau perkaitinėja ir reikia vėdintis...?
                      Ka norejo parkas ta ir turi ;D Arba kitaip sakant zinojo kad su troleibusu kazkas gali but negerai ir vistiek ji paeme. Na karoce nemoku paaiskint. Bet tikiuosi suprantat apie ka as kalbu.
                      Paskutinis taisė 1132; 2010.07.11, 20:23.

                      Comment


                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                        Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?
                        Salone no kondecionerius o paprasta ventiliacija,kuri tik daro orą šiltesnį.Pravažiuokite patys.
                        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2010.07.12, 09:17.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=34399987
                          Pasirodo is tikro nieko vertas tas 'Vytovt' jei jau genda kondicianierius..

                          Comment


                            Parašė lithuaniana Rodyti pranešimą
                            http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=34399987
                            Pasirodo is tikro nieko vertas tas 'Vytovt' jei jau genda kondicianierius..
                            Karštis tampa rykšte ir visuomeniniu transportu važinėjantiems vilniečiams – mažoji dalis sostinės autobusų ir troleibusų turi kondicionierius, o tie, kurie turi, ne visada veikia ir gali atvėsinti keleivius, kurie čia pat vietoje alpsta. Kaip pasakojo DELFI skaitytojas, jam pačiam teko išvesti autobuse sunegalavusią senutę.
                            O ko tiems senukams per karščius gatvėmis/VT trankytis? Į parduotuvę važiuoti nereikia, į turgų ar polikliniką galima ir anksti ryte nueiti, kol dar nėra karščių. Kai pats tampai liūtą už ūsų — nesistebėk, kai jis išskleis nagus/iššieps dantis
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              O ko tiems senukams per karščius gatvėmis/VT trankytis? Į parduotuvę važiuoti nereikia, į turgų ar polikliniką galima ir anksti ryte nueiti, kol dar nėra karščių. Kai pats tampai liūtą už ūsų — nesistebėk, kai jis išskleis nagus/iššieps dantis
                              Bet kad senukai tai nekalti kad VT būna taip karšta
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Bet kad senukai tai nekalti kad VT būna taip karšta
                                Tai būtina per karščius VT važinėtis? Jeigu jau taip gyvybiškai neišvengiama, galėtų savo vaikus/anūkus į pagalbą pasikviesti, nors protingiausia — tūnoti šešėlyje arba prie vandens nuo 11 iki 18 valandos
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Tai būtina per karščius VT važinėtis? Jeigu jau taip gyvybiškai neišvengiama, galėtų savo vaikus/anūkus į pagalbą pasikviesti, nors protingiausia — tūnoti šešėlyje arba prie vandens nuo 11 iki 18 valandos
                                  Man keista, kad tokiomis sąlygomis nekeičiamas įstaigų bei visokių tarnybų darbo laikas. Lietuvoje darosi vis šilčiau vasara. Bent jau tos karščio bangos vis jautresnės. Manau tikslinga būtų tokiomis sąlygomis porai savaičių įvesti mieste oficialią siestą.

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    Man keista, kad tokiomis sąlygomis nekeičiamas įstaigų bei visokių tarnybų darbo laikas. Lietuvoje darosi vis šilčiau vasara. Bent jau tos karščio bangos vis jautresnės. Manau tikslinga būtų tokiomis sąlygomis porai savaičių įvesti mieste oficialią siestą.
                                    Žinai, kad net labai pritariu. Lietuvoje tai vadintųsi prailginta pietų pertrauka, kuri tęstųsi nuo 11 iki 15 valandos. Buvau Ispanijoje, ten tai labai įprasta ir problemų net ir turistams nesudaro.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Žinai, kad net labai pritariu. Lietuvoje tai vadintųsi prailginta pietų pertrauka, kuri tęstųsi nuo 11 iki 15 valandos. Buvau Ispanijoje, ten tai labai įprasta ir problemų net ir turistams nesudaro.
                                      Kiek čia tų karščių pas mus būna. Nesinorėtų, kad darbo diena būtų iki 21h.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Didelė prioblema su karščiu autobususoe ir troleibusuose yra dėl to, kad daugumos langai su stiklo paketais ir mažytėmis fortkėmis ar visiškai be jų. Ikarusų visi langai buvo atidaromi ir forkės skylės plotas sudarydavo 1/4 lango ploto. Pirmųjų Ikarusų partijų ne visi langai buvo atidaromi ir fortkės buvo mažesnės. Bet būtent dėl ventiliacijos problemų vasarą greitai buvo pakeista langų konstrukcija.

                                        Dabartinių autobusų ir torleibusų atvečiami langeliai važiuojant prastai "gaudo" orą ir yra tiesiog per maži. O kai kuriuose net ir neatsidaro, nors kondicionierius neveikia...

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Kiek čia tų karščių pas mus būna. Nesinorėtų, kad darbo diena būtų iki 21h.
                                          Kalba eina apie trumpalaikį pakeitimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X