Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Dar nuotrauka
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąŠonai ir galas nieko, bet priekis tai baisus, geriau atrodė autobusai 1939 m., bet to tas priekinis ratas prieš duris išduoda sovietinę kryptį
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąČia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?
O čia dar įdomiau - kodėl tos durelės gale pravertos? Kiek suprantu, ten variklis - ar jau perkaitinėja ir reikia vėdintis...?Paskutinis taisė 1132; 2010.07.11, 20:23.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąČia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2010.07.12, 09:17.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=34399987
Pasirodo is tikro nieko vertas tas 'Vytovt' jei jau genda kondicianierius..
Comment
-
Parašė lithuaniana Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=34399987
Pasirodo is tikro nieko vertas tas 'Vytovt' jei jau genda kondicianierius..Karštis tampa rykšte ir visuomeniniu transportu važinėjantiems vilniečiams – mažoji dalis sostinės autobusų ir troleibusų turi kondicionierius, o tie, kurie turi, ne visada veikia ir gali atvėsinti keleivius, kurie čia pat vietoje alpsta. Kaip pasakojo DELFI skaitytojas, jam pačiam teko išvesti autobuse sunegalavusią senutę.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ko tiems senukams per karščius gatvėmis/VT trankytis? Į parduotuvę važiuoti nereikia, į turgų ar polikliniką galima ir anksti ryte nueiti, kol dar nėra karščių. Kai pats tampai liūtą už ūsų — nesistebėk, kai jis išskleis nagus/iššieps dantis
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBet kad senukai tai nekalti kad VT būna taip karštaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai būtina per karščius VT važinėtis? Jeigu jau taip gyvybiškai neišvengiama, galėtų savo vaikus/anūkus į pagalbą pasikviesti, nors protingiausia — tūnoti šešėlyje arba prie vandens nuo 11 iki 18 valandos
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMan keista, kad tokiomis sąlygomis nekeičiamas įstaigų bei visokių tarnybų darbo laikas. Lietuvoje darosi vis šilčiau vasara. Bent jau tos karščio bangos vis jautresnės. Manau tikslinga būtų tokiomis sąlygomis porai savaičių įvesti mieste oficialią siestą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinai, kad net labai pritariu. Lietuvoje tai vadintųsi prailginta pietų pertrauka, kuri tęstųsi nuo 11 iki 15 valandos. Buvau Ispanijoje, ten tai labai įprasta ir problemų net ir turistams nesudaro.
Comment
-
Didelė prioblema su karščiu autobususoe ir troleibusuose yra dėl to, kad daugumos langai su stiklo paketais ir mažytėmis fortkėmis ar visiškai be jų. Ikarusų visi langai buvo atidaromi ir forkės skylės plotas sudarydavo 1/4 lango ploto. Pirmųjų Ikarusų partijų ne visi langai buvo atidaromi ir fortkės buvo mažesnės. Bet būtent dėl ventiliacijos problemų vasarą greitai buvo pakeista langų konstrukcija.
Dabartinių autobusų ir torleibusų atvečiami langeliai važiuojant prastai "gaudo" orą ir yra tiesiog per maži. O kai kuriuose net ir neatsidaro, nors kondicionierius neveikia...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKiek čia tų karščių pas mus būna. Nesinorėtų, kad darbo diena būtų iki 21h.
Comment
Comment