Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2120 Rodyti pranešimą
    Škoda 14 Tr. yra 30 sėdimų vietų arba 29, jei tarp priekinių ir vidurinių durų yra viena vieta sumažinta (sėdynės priešpriešais - visi paskutinės partijos 14Tr, taip pat kai kurie pirkti naudoti).

    O tai pas Skoda 15Tr kiek yra sedimu vietu?
    Pas Škoda 15Tr jei gerai suskaičiavau tai yra 55 sėdimos vietos, bet būna, kad tarp priekinių ir vidurinių durų yra sumažinama 1 vieta, tai išeina, kad gali būti ir 54 vietos. Vilnietiškos 15Tr irgi turi po 54 vietas. O čekų Wikipedia rašo, kad 15Tr turi tik 45 sėdimas vietas.
    Jei suklydau, dėl sėdimų vietų skaičiaus, pataisykite mane
    Paskutinis taisė redlynx; 2010.07.10, 09:48.

    Comment


      Vietų skaičius nėra koks nors pastovus dydis. Priklauso nuo pirkejo pageidavimo ar komplektacijos.
      Vilniuje vienoje ar dviejose Škodose 15 Tr po remontų pašalintos dvi sėdynės priekaboje priešais galines duris. Be to Vilniuje buvo gautos kelios naujos Škoda 14 Tr su padidintu sėdimų vietų skaičiumi. Iš abiejų pusių sėdynės dviem eilėmis, išsskyrus vieną sėdynę kairėje pusėje, priešais ant priekinio rato esančias sėdynes, kuriose sėdima atbulomis važiavimo krypčiai. Taip pat buvo 4 sėdynės gale, keleivių sukaupimo aikštelėje. Vėliau, remontuojant, buvo padaryta standartinė 30 sėdimų vietų komponuotė.

      Škoda 9 Tr taip pat sėdynių komponuotė buvo kelių variantų. Ir, žinoma, dėl to buvo keliomis vietomis daugiau ar mažiau. Kai kuriose triduriuose troleibusuose tarp ant priekinio rato esančių sėdynių ir vidurinių durų buvo tik dvi sėdynės, išdėstytos viena eile. Kai kuriuose troleibusuose priešais galines duris buvo tik 2 sėdynės, išdėstytos viena eile. Remontuojant, dažniausiai būdavo perdaroma pagal vyraujančia daugumoje troleibusų sėdimų vietų komponuotę.
      Paskutinis taisė Al1; 2010.07.10, 10:03.

      Comment






        Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

        Comment


          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
          Šonai ir galas nieko, bet priekis tai baisus, geriau atrodė autobusai 1939 m., bet to tas priekinis ratas prieš duris išduoda sovietinę kryptį
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Dar nuotrauka
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              Bkm

              Denisai tavo nuotraukos labai geros ;]

              Comment


                Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                Šonai ir galas nieko, bet priekis tai baisus, geriau atrodė autobusai 1939 m., bet to tas priekinis ratas prieš duris išduoda sovietinę kryptį
                Ratas išduoda vyravusią tendenciją 50-70 metais. Tereiki tik pažvelgti į tų metų kad ir Ikarusus ar netgi Volvo bei Scania 70-ųjų ar 80-ųjų pradžios autobusus ant sunkvežimio važiuokės. Pastarųjų dar yra kai kuriuose Lietuvos AP.

                Comment


                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą

                  Išvydus natūraliai dar labiau nusivyliau, matėsi žmonės ganėtinai susigrūdę. Mažokas.
                  Mačiau ir aš vakar gatvėje. Tiesiog didelis nesusipratimas ir tiek. Pavažinės iki vasaros galo ir visi apie jį pamirš.

                  Comment


                    Sutikau ir aš jį vakar, tikrai keistai atrodo ir gana nedidelis lyginant su Solariais. Tikrai daug geriau 2 Solariai nei 3 Vytautai, jei tiek pat paveža keleivių ir kainuoja.



                    Flickr

                    Comment


                      Žiūriu, jau paruoštas įlaipinimui pro priekines duris - yra atitinkami lipdukai. Tik be bobelės kontrolierės neišsivers.

                      Comment


                        Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?

                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        O čia dar įdomiau - kodėl tos durelės gale pravertos? Kiek suprantu, ten variklis - ar jau perkaitinėja ir reikia vėdintis...?

                        Comment


                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                          Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?



                          O čia dar įdomiau - kodėl tos durelės gale pravertos? Kiek suprantu, ten variklis - ar jau perkaitinėja ir reikia vėdintis...?
                          Ka norejo parkas ta ir turi ;D Arba kitaip sakant zinojo kad su troleibusu kazkas gali but negerai ir vistiek ji paeme. Na karoce nemoku paaiskint. Bet tikiuosi suprantat apie ka as kalbu.
                          Paskutinis taisė 1132; 2010.07.11, 20:23.

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Čia jau įdomu - juk, berods, ponas vicemeras gyrė, kad jame labai gera kondicionavimo sistema, tai kodėl tada atidarytos visos orlaidės... Gal nėra užraktų, kaip Volvo autobusuose (berods, ir Soliario toleibuosuose jie yra) ir nesupratingi keleiviai bando padėti kondicionieriui?
                            Salone no kondecionerius o paprasta ventiliacija,kuri tik daro orą šiltesnį.Pravažiuokite patys.
                            Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2010.07.12, 09:17.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=34399987
                              Pasirodo is tikro nieko vertas tas 'Vytovt' jei jau genda kondicianierius..

                              Comment


                                Parašė lithuaniana Rodyti pranešimą
                                http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=34399987
                                Pasirodo is tikro nieko vertas tas 'Vytovt' jei jau genda kondicianierius..
                                Karštis tampa rykšte ir visuomeniniu transportu važinėjantiems vilniečiams – mažoji dalis sostinės autobusų ir troleibusų turi kondicionierius, o tie, kurie turi, ne visada veikia ir gali atvėsinti keleivius, kurie čia pat vietoje alpsta. Kaip pasakojo DELFI skaitytojas, jam pačiam teko išvesti autobuse sunegalavusią senutę.
                                O ko tiems senukams per karščius gatvėmis/VT trankytis? Į parduotuvę važiuoti nereikia, į turgų ar polikliniką galima ir anksti ryte nueiti, kol dar nėra karščių. Kai pats tampai liūtą už ūsų — nesistebėk, kai jis išskleis nagus/iššieps dantis
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  O ko tiems senukams per karščius gatvėmis/VT trankytis? Į parduotuvę važiuoti nereikia, į turgų ar polikliniką galima ir anksti ryte nueiti, kol dar nėra karščių. Kai pats tampai liūtą už ūsų — nesistebėk, kai jis išskleis nagus/iššieps dantis
                                  Bet kad senukai tai nekalti kad VT būna taip karšta
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Bet kad senukai tai nekalti kad VT būna taip karšta
                                    Tai būtina per karščius VT važinėtis? Jeigu jau taip gyvybiškai neišvengiama, galėtų savo vaikus/anūkus į pagalbą pasikviesti, nors protingiausia — tūnoti šešėlyje arba prie vandens nuo 11 iki 18 valandos
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Tai būtina per karščius VT važinėtis? Jeigu jau taip gyvybiškai neišvengiama, galėtų savo vaikus/anūkus į pagalbą pasikviesti, nors protingiausia — tūnoti šešėlyje arba prie vandens nuo 11 iki 18 valandos
                                      Man keista, kad tokiomis sąlygomis nekeičiamas įstaigų bei visokių tarnybų darbo laikas. Lietuvoje darosi vis šilčiau vasara. Bent jau tos karščio bangos vis jautresnės. Manau tikslinga būtų tokiomis sąlygomis porai savaičių įvesti mieste oficialią siestą.

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Man keista, kad tokiomis sąlygomis nekeičiamas įstaigų bei visokių tarnybų darbo laikas. Lietuvoje darosi vis šilčiau vasara. Bent jau tos karščio bangos vis jautresnės. Manau tikslinga būtų tokiomis sąlygomis porai savaičių įvesti mieste oficialią siestą.
                                        Žinai, kad net labai pritariu. Lietuvoje tai vadintųsi prailginta pietų pertrauka, kuri tęstųsi nuo 11 iki 15 valandos. Buvau Ispanijoje, ten tai labai įprasta ir problemų net ir turistams nesudaro.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Žinai, kad net labai pritariu. Lietuvoje tai vadintųsi prailginta pietų pertrauka, kuri tęstųsi nuo 11 iki 15 valandos. Buvau Ispanijoje, ten tai labai įprasta ir problemų net ir turistams nesudaro.
                                          Kiek čia tų karščių pas mus būna. Nesinorėtų, kad darbo diena būtų iki 21h.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X